@article{MTMT:2989301, title = {Fikcionálás a figyelemgazdaságban. Public relations és irodalmi antropológia}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2989301}, author = {Oláh, Szabolcs}, journal-iso = {SZIFONLINE}, journal = {SZÉPIRODALMI FIGYELŐ ONLINE}, volume = {2015}, unique-id = {2989301}, abstract = {"Ez a kettősség – funkcionális tisztázatlanság és funkcionális célkövetés köztessége – kölcsönvehető, amikor a PR saját működési folyamatait kívánjuk leírni és elismertetni a szórakozás esztétikáját fölértékelő társadalomban, amelyben a populáris és a reprezentatív egybeesik. A PR nem birtokol stabil tekintélyi pozíciót, önmagát kell igazolnia azáltal, hogy megtalálja a beleereszkedés és a részvétel módját olyan diskurzusok esetében is, melyekbe tulajdonképpen nem lenne bejárása. A kérdés az, hogy elfogadható formához jut-e az autoritása a mindenkori kapcsolódásaiban annyira, hogy már ne érkezzenek ellenvetések."}, year = {2015} }