1.
In: Czagány, László; Garai, László (szerk.) A szociális identitás, az információ és a piac
Szeged, Magyarország : JATEPress Kiadó, (2004) pp. 229-242. , 14 p.
Közlemény:1794352 Jóváhagyott Forrás Idéző Könyvrészlet (Szaktanulmány ) Nyilvános idézők összesen: 3 Független: 3 Függő: 0 Idézett közlemények száma: 2
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1794352] [Jóváhagyott]
Független idéző: 3, Függő idéző: 0, Nem vizsgált idéző: 0, Összes idéző: 3
  1. Lengyel Imre. Verseny és területi fejlődés. Térségek versenyképessége Magyarországon.. (2003)
  2. Makra Zsolt. A technológiai vállalkozás létrejötte és növekedése: mi a szerepe az állami politikáknak?. (2007) Megjelent: A technológia-orientált kisvállalkozások jellegzetességei és fejlesztése Magyarországon. pp. 11-38
  3. Lukovszki Lívia. Vállalkozói személyiségjegyek - avagy mi teszi a vállalkozót?. (2011) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 42 11 16-30
2019-09-16 11:07