1.
In: Lukovics, M; Lengyel, I (szerk.) Kérdőjelek a régiók gazdasági fejlődésében
Szeged, Magyarország : JATEPress Kiadó, (2008) pp. 184-203. , 20 p.
Közlemény:1775167 Jóváhagyott Forrás Idéző Könyvrészlet (Szaktanulmány ) Nyilvános idézők összesen: 15 Független: 14 Függő: 0 Idézett közlemények száma: 1
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1775167] [Jóváhagyott]
Független idéző: 14, Függő idéző: 0, Nem vizsgált idéző: 1, Összes idéző: 15
  1. Horváth Ágnes et al. The appearance of conscious consumer groups in Hungary: How do value changes and sustainable development trends affect. (2009) REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 2061-2311 1 2 1-21
  2. Szente V et al. Tudod-e, hol volt a vacsorád tegnap este? – Bitermékek szállításának fogyasztói megítélése és a szabályozás lehetőségei. (2009) Megjelent: LI. Georgikon napok
  3. Bodó Erzsébet. Völgy Vidék Gazdaságfejlesztési Stratégiája I., Völgy Vidék helyi termékei és fejlesztési lehetőségeik: Völgy Vidék Vidékfejlesztési Közösség Közhasznú Egyesület, Baracska, Zárótanulmány. (2009)
  4. Vetőné Mózner. A nemzetközi kereskedelem környezeti hatásainak vizsgálata a karbon lábnyom segítségével. (2010) Megjelent: Évkönyv 2010 - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar-Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskola pp. 157-171
  5. Sikos T. Fenntartható fogyasztás és növekedés határai: új trendek a kereskedelemben. (2010) ISBN:9788089234950
  6. Vetőné Mózner. Applying consumer responsibility principle in evaluating environmental load of carbon emissions. (2011) SOCIETY AND ECONOMY 1588-9726 1588-970X 33 1 131-144
  7. Vetőné Mózner. Carbon emissions locked – in Trade. (2011) Megjelent: ACCOUNTING FOR CLIMATE CHANGE – WHAT AND HOW TO MEASURE pp. 181-189
  8. Vetőné Mózner. Local demand-global emissions, a comparative analysis. (2011) Megjelent: ESEE 2011 Conference ‘9th Conference of the European Society for Ecological Economics’
  9. Vetőné Mózner. A fogyasztási szemlélet jelentősége a természeti erőforrások és a CO2-kibocsátások elszámolásában. (2012) FENNTARTHATÓ ÉLETMÓD - MŰHELYTANULMÁNYOK 2062-3224 1-31
  10. Vetőné Mózner. A consumption-based approach to carbon emission accounting – sectoral differences and environmental benefits. (2013) JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION 0959-6526 42 83-95
  11. Rácz Georgina. Az értékek változásának és a fenntartható fejlődés trendjének hatása a hazai élelmiszerfogyasztásra. (2013)
  12. Vetőné Mózner. Úton a fenntartható élelmiszer-fogyasztás felé? A magyar lakosság élelmiszer-fogyasztásának ökológi ai lábnyoma. (2013)
  13. Sasné Grósz et al. Magyarok a határon túl. (2014) Megjelent: "Marketing megújulás" pp. 340-350
  14. ? Dombi Judit. Sustainable consumption in the degrowth transition. The case of local foods. (2015) Megjelent: New Ideas in a Changing World of Business Management and Marketing pp. 109-123
  15. Sasné Grósz. Lokalitás és fenntartható fogyasztás. (2016) REKLÁMGAZDASÁG 34 388-389 1-8
2019-09-16 06:20