1.
In: Bajmócy, Z; Lengyel, I - Bajmócy, Zoltán; Lengyel, Imre (szerk.) Regional Competitiveness, Innovation and Environment
Szeged, Magyarország : JATEPress Kiadó, (2009) pp. 222-236. , 15 p.
Közlemény:1418460 Jóváhagyott Forrás Idéző Könyvrészlet (Szaktanulmány ) Nyilvános idézők összesen: 10 Független: 10 Függő: 0 Idézett közlemények száma: 2
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1418460] [Jóváhagyott]
Független idéző: 10, Függő idéző: 0, Nem vizsgált idéző: 0, Összes idéző: 10
  1. Csite A et al. Az állam és a vállalkozások kapcsolatának néhány jellegzetessége Magyarországon. Háttértanulmány. (2010)
  2. Vetőné Mózner. APPLYING CONSUMER RESPONSIBILITY PRINCIPLE IN EVALUATING ENVIRONMENTAL LOAD OF CARBON EMISSIONS. (2011) SOCIETY AND ECONOMY 1588-9726 1588-970X 33 1 131-144
  3. Benedek Andrea. A hárompilléres fenntarthatósági modell környezeti és társadalmi aspektusának vizsgálata a vállalati gyakorlatban. (2012) E-CONOM 2063-644X 1 2 90-105
  4. Van der. Sustainable Return on Investment Opportunity (RIO). (2012) Megjelent: Sustainable RIO: The Business Case for the Green Economy
  5. Bilankulu C. Business Owners’ Perspective on Corporate Social Investment. (2014) JOURNAL OF ECONOMICS 0931-8658 1617-7134 5 3 297-306
  6. Rani N. Strategic Corporate Social Responsibility Initiatives of MSME: A Study of Selected Units.: Strategic Corporate Social Responsibility Initiatives of MSME: A Study of Selected units. (2014) International Journal of Research 2348-6848 1 7 340-352
  7. TURYAKIRA Peter. The impact of corporate social responsibility factors on the competitiveness of small and medium-sized enterprises. (2014) SOUTH AFRICAN JOURNAL OF ECONOMIC AND MANAGEMENT SCIENCES 1015-8812 2222-3436 17 2 157-172
  8. Diana Corina. Evaluating the HR Dimension of CSR in a Strategic Approach. (2015) THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC 1589-3413 2415-9883 11 2 3-12
  9. Celliah T et al. Adoption of Corporate Social Responsibility: Empirical Evidence from Malaysian SMEs. (2017) Jurnal Komunikasi: Malaysian Journal of Communication 2289-151X 2289-1528 33 4 174-189
  10. Repisky Máté et al. Mi motivál egy társadalmi vállalkozót? – Egy feltáró kvalitatív kutatás eredményei. (2019) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 50 3 11-24
2019-09-21 01:16