1.
In: Buzás, Norbert (szerk.) Innovációmenedzsment a gyakorlatban
Budapest, Magyarország : Akadémiai Kiadó, (2007) pp. 68-89. , 22 p.
Közlemény:1326731 Jóváhagyott Forrás Könyvrészlet (Szaktanulmány ) Nyilvános idézők összesen: 4 Független: 4 Függő: 0
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1326731] [Jóváhagyott]
Független idéző: 4, Függő idéző: 0, Nem vizsgált idéző: 0, Összes idéző: 4
  1. Keller K et al. A Nagykanizsai Inkubátorház és Innovációs Központ potenciális betelepülőkre vonatkozó marketing és kommunikációs stratégiájának kidolgozása. (2010) Megjelent: XI. Rodosz Konferenciakötet
  2. Pap Cs. Az állami beavatkozás mint értékhordozó. (2010) Megjelent: Az állam és jog alapvető értékei konferencia tanulmánykötete pp. 33-43
  3. Birkner Zoltán. Zala megyében is az innováció a siker motorja?. (2010)
  4. Patay Tünde et al. A településmarketing felsőoktatási aspektusai: helyben tartó stratégiák Kaposvárott és Miskolcon. (2016) TÉR-GAZDASÁG-EMBER 2064-1176 4 2 73-94
2019-09-16 10:33