mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 93 elem 10 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Keller, T
;
Kiss, H J
Többet csalunk-e, ha ki(le)merültek vagyunk?
(2024)
Portfolio.hu (2022 február 15.)
,
Teljes dokumentum
Közlemény:35419376
Nyilvános
Forrás
Egyéb (Nem besorolt )
Tudományos
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[35419376]
[Nyilvános]
2.
Keller, T
;
Kiss, H J
Who cheats? Adolescents’ background characteristics and dishonest behavior
: a comprehensive literature review and insights from two consecutive surveys
JOURNAL OF EARLY ADOLESCENCE
, 30 p.
(2024)
DOI
REAL
WoS
Közlemény:35160465
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35160465]
[Nyilvános]
3.
Keller, T
Teachers’ perceptions of students’ school performance
: the impact of classroom composition. Evidence from a survey experiment
EDUCATION ECONOMICS
, 17 p.
(2024)
DOI
WoS
REAL
Scopus
Közlemény:35141964
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35141964]
[Egyeztetett]
4.
Keller, T
;
Kiss, H J
;
Szakál, P
A nyelvünkbe van kódolva a siker: előbb leszel gazdag, ha ilyen nyelvet beszélsz?
(2024)
Portfolio.hu (2024. április 27.)
,
Teljes dokumentum
Közlemény:34827983
Nyilvános
Forrás
Egyéb (Nem besorolt )
Tudományos
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[34827983]
[Nyilvános]
5.
Keller, T
;
Kiss, H J
;
Szakál, P
Endogenous language use and patience
, 49 p.
(2024)
Budapest : Institute of Economics, Centre for Economic and Regional Studies, Hungarian Research Network (HUN-REN)
,
(KRTK-KTI Műhelytanulmányok = KRTK-KTI Working Papers ; 2024/4)
,
Teljes dokumentum
Közlemény:34781378
Nyilvános
Forrás
Egyéb (Kutatási jelentés (közzétett) )
Tudományos
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos
[34781378]
[Nyilvános]
6.
Keller, T
;
Kiss, H J
;
Szakál, P
Endogenous Language Use and Patience
JOURNAL OF ECONOMIC BEHAVIOR & ORGANIZATION
220
pp. 792-812. , 21 p.
(2024)
DOI
Preprint DOI
REAL
WoS
Scopus
Közlemény:34743064
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 2 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34743064]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 2, Függő: 0, Nem jelölt: 0
7.
Elwert, F
;
Keller, T
;
Kotsadam, A
Rearranging the Desk Chairs
: A Large Randomized Field Experiment on the Effects of Close Contact on Interethnic Relations
AMERICAN JOURNAL OF SOCIOLOGY
128
:
6
pp. 1809-1840. , 32 p.
(2023)
DOI
REAL
WoS
Scopus
Zárolt
Közlemény:34031711
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 11
| Független: 10 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 6 | Scopus jelölt: 6 | WoS/Scopus jelölt: 6 | DOI jelölt: 9
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34031711]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 11, Független: 10, Függő: 1, Nem jelölt: 0
8.
Keller, T
;
Elwert, F
Feasible Peer Effects
: Experimental Evidence for Deskmate Effects on Educational Achievement and Inequality
SOCIOLOGICAL SCIENCE
10
pp. 806-829. , 24 p.
(2023)
DOI
REAL
WoS
Scopus
Zárolt
Közlemény:34256206
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34256206]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
9.
Keller, T
;
Szakál, P
The Framing of Information Nudge Affects Students' Anticipated Effort
: A Large-Scale, Randomized Survey Experiment
JOURNAL OF BEHAVIORAL AND EXPERIMENTAL ECONOMICS
104
Paper: 102012 , 9 p.
(2023)
DOI
REAL
WoS
Scopus
Zárolt
Közlemény:33713269
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 3 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1 (Nem nyilvános: 1)
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33713269]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 3, Függő: 0, Nem jelölt: 0
10.
Keller, T
;
Kim, J
;
Elwert, F
Peer effects on academic self-concept
: a large randomized field experiment
EUROPEAN SOCIOLOGICAL REVIEW
39
:
5
pp. 759-774. , 16 p.
(2023)
DOI
REAL
WoS
Scopus
Zárolt
Közlemény:33675055
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 2 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 2 | Scopus jelölt: 2 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 2
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33675055]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 2, Függő: 1, Nem jelölt: 0
2024-10-10 19:58
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás