mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 95 elem 10 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Keller, T
Teachers’ perceptions of students’ school performance
: the impact of classroom composition. Evidence from a survey experiment
EDUCATION ECONOMICS
, 17 p.
(2025)
DOI
WoS
REAL
Scopus
Központi kezelésű
Közlemény:35141964
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 0 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35141964]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 0, Függő: 1, Nem jelölt: 0
2.
Keller, T
;
Kiss, H J
Who cheats? Adolescents’ background characteristics and dishonest behavior
: a comprehensive literature review and insights from two consecutive surveys
JOURNAL OF EARLY ADOLESCENCE
, 30 p.
(2025)
DOI
REAL
WoS
Scopus
Központi kezelésű
Közlemény:35160465
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35160465]
[Nyilvános]
3.
Keller, T
The effect of positive feedback on primary school students’ academic self-concept
: Gender heterogeneity in a light-touch randomized intervention
ACTA SOCIOLOGICA (LONDON)
, 25 p.
(2025)
DOI
WoS
Közlemény:35730353
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35730353]
[Nyilvános]
4.
Keller, T
;
Kiss, H J
How Socioeconomic Status Differences Observable in Students' Delay of Gratification Evolved Over the Period of COVID-19-induced Online Education
PERIODICA POLYTECHNICA SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES
(2025)
DOI
Közlemény:35781915
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35781915]
[Nyilvános]
5.
Keller, T
Az információ szerepe a középfokú továbbtanulási döntésekben – randomizált információs terepkísérletek tanulságai
In: Hermann, Z; Varga, J (szerk.)
Munkaerőpiaci tükör, 2023-2024 : befektetés az emberi tőkébe Magyarországon
Budapest, Magyarország :
HUN-REN Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont, Közgazdaság-tudományi Intézet
(2025)
302 p.
pp. 156-162. , 7 p.
REAL
Teljes dokumentum
Közlemény:36170077
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[36170077]
[Nyilvános]
6.
Kisfalusi, Dorottya
;
Hermann, Zoltán
;
Keller, Tamás
Discrimination in track recommendation but not in grading
: experimental evidence among primary school teachers in Hungary
EUROPEAN SOCIOLOGICAL REVIEW
Advance articles
Paper: jcae044 , 15 p.
(2025)
DOI
REAL
CorvinusKutatasok
WoS
Központi kezelésű
Közlemény:35575955
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35575955]
[Nyilvános]
7.
Keller, T
;
Kiss, H J
;
Szakál, P
Endogenous Language Use and Patience
JOURNAL OF ECONOMIC BEHAVIOR & ORGANIZATION
220
pp. 792-812. , 21 p.
(2024)
DOI
Preprint DOI
REAL
WoS
CorvinusKutatasok
Scopus
Központi kezelésű
Közlemény:34743064
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 3 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 2 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 2
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34743064]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 3, Függő: 0, Nem jelölt: 0
8.
Keller, T
;
Kiss, H J
;
Szakál, P
Endogenous language use and patience
, 49 p.
(2024)
Budapest : Institute of Economics, Centre for Economic and Regional Studies, Hungarian Research Network (HUN-REN)
,
(KRTK-KTI Műhelytanulmányok = KRTK-KTI Working Papers ; 2024/4)
,
Teljes dokumentum
Központi kezelésű
Közlemény:34781378
Nyilvános
Forrás
Egyéb (Kutatási jelentés (közzétett) )
Tudományos
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos
[34781378]
[Nyilvános]
9.
Elwert, F
;
Keller, T
;
Kotsadam, A
Rearranging the Desk Chairs
: A Large Randomized Field Experiment on the Effects of Close Contact on Interethnic Relations
AMERICAN JOURNAL OF SOCIOLOGY
128
:
6
pp. 1809-1840. , 32 p.
(2023)
DOI
REAL
WoS
Scopus
Központi kezelésű
Közlemény:34031711
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 28
| Független: 27 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 15 | Scopus jelölt: 10 | WoS/Scopus jelölt: 15 | DOI jelölt: 17
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34031711]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 28, Független: 27, Függő: 1, Nem jelölt: 0
10.
Keller, T
No evidence of direct peer influence in upper-secondary track choice—evidence from Hungary
EUROPEAN SOCIETIES
25
:
1
pp. 154-180. , 27 p.
(2023)
DOI
REAL
WoS
Scopus
Zárolt
Közlemény:33127177
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 8
| Független: 8 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 4 | Scopus jelölt: 4 | WoS/Scopus jelölt: 4 | DOI jelölt: 6
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33127177]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 8, Független: 8, Függő: 0, Nem jelölt: 0
2025-06-24 16:05
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás