mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 107 elem 11 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Habbiche, Sabrina
;
Kinyó, László
The role of Self-Determination Theory in supporting international students’ cross-cultural adaptation: a systematic review
In: Kinyó, László; Dancs, Katinka (szerk.)
XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational Assessment : PÉK 2025 = CEA 2025 : Program és összefoglalók : Program and Abstract
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2025)
97 p.
pp. 32-32. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:36111837
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[36111837]
[Egyeztetett]
2.
Kinyó, László
(szerk.)
;
Dancs, Katinka
(szerk.)
XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational Assessment : PÉK 2025 = CEA 2025
: Program és összefoglalók : Program and Abstract
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2025)
,
97 p.
ISBN:
9789636880422
SZTE Egyetemi kiadványok
Teljes dokumentum
Egyéb URL
Közlemény:36090567
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciakötet
Tudományos
Egyéb konferenciakötet | Tudományos
[36090567]
[Egyeztetett]
3.
Mohammed, Saif Husam
;
Kinyó, László
A comparative study of e-Learning technology acceptance between Arabic and English medium school students through the lens of constructivist learning
In: Kinyó, László; Dancs, Katinka (szerk.)
XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational Assessment : PÉK 2025 = CEA 2025 : Program és összefoglalók : Program and Abstract
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2025)
97 p.
pp. 42-42. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:36111856
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[36111856]
[Egyeztetett]
4.
Mohammed, Saif Husam
;
Kinyó, László
Exploring the acceptance of e-learning technology in a constructivist learning environment
In: Kinyó, László; Dancs, Katinka (szerk.)
XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational Assessment : PÉK 2025 = CEA 2025 : Program és összefoglalók : Program and Abstract
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2025)
97 p.
pp. 43-43. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:36111864
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[36111864]
[Egyeztetett]
5.
Tóth, Edit ✉
;
Fejes, József Balázs
;
Kinyó, László
A magyar tanulók tudásának alakulása a nemzetközi tudásvizsgálatok tükrében európai uniós tagságunk két évtizedében
In: Tóth, István György; Gábos, András; Medgyesi, Márton (szerk.)
Társadalmi riport 2024
Budapest, Magyarország :
TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt.
(2025)
518 p.
pp. 377-394. , 18 p.
DOI
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:35784649
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[35784649]
[Admin láttamozott]
6.
Habbiche, Sabrina
;
Kinyó, László
Exploring internationalization, cross-cultural adaptation, and acculturation in higher education: A comprehensive literature review
In: Bocsi, Veronika; Csók, Cintia (szerk.)
XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában : Debreceni Egyetem 2024. október 24-26.
Debrecen, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar
,
Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
(2024)
530 p.
pp. 406-406. , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:35710183
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35710183]
[Admin láttamozott]
7.
Tóth, Edit
;
Kinyó, László
A tanárképzés szerepe az oktatási rendszer fejlesztésében – a pedagógusképzés megújításának lehetőségei Csapó Benő gondolkodásában
PEDAGÓGUSKÉPZÉS
21(49)
:
2
pp. 83-91. , 9 p.
(2023)
DOI
Matarka
SZTE Publicatio
Közlemény:34283840
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34283840]
[Egyeztetett]
8.
Ablonczy-Bugris, Annamária
;
Kinyó, László
Pedagógusok véleménye a diákok tényellenőrző képességéről és fejlesztési lehetőségeiről: egy interjúsorozat eredményei
In: Fejes, József Balázs; Pásztor-Kovács, Anita (szerk.)
XVIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 18th Conference on Educational Assessment : program és összefoglalók = program and abstracts
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2022)
108 p.
p. 95 , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:32791124
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32791124]
[Admin láttamozott]
9.
Annamaria, Ablonczy-Bugris
;
Laszlo, Kinyo
Results of an interview series with educators about the pedagogical beliefs on the possibilities of developing student’s fact-checking skills
In:
Citizenship Education in Divided Times: Building connections through values
Prague, Csehország
(2022)
pp. 82-82. , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:33034957
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[33034957]
[Admin láttamozott]
10.
Annamária, Ablonczy-Bugris
;
László, Kinyó
Teachers’ beliefs on options developing students’ fact-checking skills – an interview series results
In:
JURE 2022 Book of Abstracts
(2022)
pp. 38-38. , 1 p.
Egyéb URL
Közlemény:33034922
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[33034922]
[Admin láttamozott]
2025-06-22 22:21
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás