mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 211 elem 22 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Gál, Zita
;
Nagy, Márió Tibor
;
Kasik, László
A passzív-agresszív viselkedés és a szociálisprobléma-megoldás kapcsolata serdülők körében
In: Kinyó, László; Dancs, Katinka (szerk.)
XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational Assessment : PÉK 2025 = CEA 2025 : Program és összefoglalók : Program and Abstract
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2025)
97 p.
pp. 62-62. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Teljes dokumentum
Közlemény:36090678
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[36090678]
[Egyeztetett]
2.
Jagodics, Balázs
;
Tóth, Edit
;
Gál, Zita
;
Jámbori, Szilvia
;
Szabó, Éva
;
Kasik, László ✉
Relationship between School Burnout and Social Problem-Solving among Hungarian Students
In: Arantzazu, Rodríguez-Fernández; Iker, Izar-de-la-Fuente (szerk.)
Mental Health and School Adjustment - Contextual, Psychological Variables and Performance in School Environments
[s.l.], Nemzetközi :
IntechOpen
(2025)
152 p.
Paper: 1198573 , 16 p.
DOI
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:35597131
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[35597131]
[Egyeztetett]
3.
Teodóra, Szitás
;
Zita, Gál
;
László, Kasik ✉
Preschool Children's Social Problem‐Solving in Hungary and Vojvodina Based on Parents' and Teachers' Opinions
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION
60
:
1
Paper: e12842 , 19 p.
(2025)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:35598247
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35598247]
[Egyeztetett]
4.
Balogh-Pécsi, Anett
;
Tóth, Edit
;
Kasik, László ✉
Social problem-solving, coping strategies and communication among 5 th and 7 th graders
INTERNATIONAL JOURNAL OF ADOLESCENCE AND YOUTH
29
:
1
Paper: 2331592 , 15 p.
(2024)
DOI
ISSN:
2164-4527
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34753571
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 4
| Független: 3 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 3
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34753571]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 3, Függő: 1, Nem jelölt: 0
5.
Edit, Tóth
;
Zita, Gál
;
László, Kasik
“I wash my hands”: Hungarian teachers’ views on the causes of school failure
Paper: S1_PO-068
(2024)
27th Biennial Meeting of the International Society for the Study of Behavioural Development (ISSBD)
,
2024-06-16 - 2024-06-20 [Lisboa, Portugália]
,
S1_PO-068
,
Egyéb URL
Közlemény:35077923
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb (Nem besorolt )
Tudományos
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[35077923]
[Admin láttamozott]
6.
Gál, Zita
;
Kasik, László
Fejlesztőprogram a tanulói kudarcélmény csökkentése érdekében – elméleti, módszertani és kutatási alapok
In: Habók, Anita; Nagy, Márió Tibor (szerk.)
XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2024)
101 p.
pp. 36-36. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Teljes dokumentum
Közlemény:34839723
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34839723]
[Egyeztetett]
7.
Kasik, László ✉
;
Gál, Zita
A szociálisprobléma-megoldás és a szorongás jellemzői perfekcionista és nem perfekcionista serdülők körében – egy longitudinális vizsgálat eredményei
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE
79
:
1
pp. 43-71. , 29 p.
(2024)
DOI
REAL
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34760728
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34760728]
[Egyeztetett]
8.
Kasik, László ✉
;
Jámbori, Szilvia
;
Gál, Zita
;
Tóth, Edit
Friendship Functions in Adolescence: Hungarian Version of the McGill Friendship Questionnaire
CANADIAN JOURNAL OF SCHOOL PSYCHOLOGY
39
:
2
pp. 151-169. , 19 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34763120
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34763120]
[Egyeztetett]
9.
Kasik, László
A tanulói iskolai kudarc longitudinális vizsgálata
In: Habók, Anita; Nagy, Márió Tibor (szerk.)
XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2024)
101 p.
pp. 32-32. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:35707368
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35707368]
[Egyeztetett]
10.
Tóth, Edit
;
Kasik, László
Az iskolai kudarc longitudinális vizsgálatának elméleti és módszertani alapjai
In: Habók, Anita; Nagy, Márió Tibor (szerk.)
XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2024)
101 p.
pp. 33-33. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Teljes dokumentum
Közlemény:34839720
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34839720]
[Egyeztetett]
2025-06-22 23:31
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás