mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 263 elem 27 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Csaba, Csíkos
;
Ildikó, Bereczki
;
Fanni, Biró
Does everyone have to know by heart how much 8 times 7 is? A cross-sectional study on students’ views and performance1
In: Tanya, Evans; Ofer, Marmur; Jodie, Hunter; Generosa, Leach; Jyoti, Jhagroo
Proceedings of the 47th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 1)
(2024)
pp. 1-125-1-125. , 1 p.
Közlemény:35427899
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35427899]
[Nyilvános]
2.
Hidayatullah, A. ✉
;
Csíkos, C. ✉
The Role of Students’ Beliefs, Parents' Educational Level, and The Mediating Role of Attitude and Motivation in Students’ Mathematics Achievement
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
33
:
2
pp. 253-262. , 10 p.
(2024)
DOI
WoS
REAL
Scopus
SZTE Publicatio
Közlemény:33790784
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 11
| Független: 6 | Függő: 5 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 11 | Scopus jelölt: 6 | WoS/Scopus jelölt: 11 | DOI jelölt: 11
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33790784]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 11, Független: 6, Függő: 5, Nem jelölt: 0
3.
Hidayatullah, Achmad ✉
;
Csíkos, Csaba
;
Setiyawan, Radius
The Role of Belief Sources in Promoting Goal Orientation Beliefs, Self-Efficacy, and Beliefs About the Role of Teachers in Mathematics Learning
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:34554959
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34554959]
[Nyilvános]
4.
Ildikó, Bereczki
;
Csaba, Csíkos
Two more or twice as much? Proportional reasoning strategies in grades 5 to 7
In: Tanya, Evans; Ofer, Marmur; Jodie, Hunter; Generosa, Leach; Jyoti, Jhagroo (szerk.)
Proceedings of the 47th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education : Volume 2 Research Reports (A – G)
[s.l.], Nemzetközi :
International Group for the Psychology of Mathematics Education
(2024)
pp. 56-63. , 8 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:35172054
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[35172054]
[Egyeztetett]
5.
Achmad, Hidayatullah
;
Csaba, Csíkos
Beliefs and mathematics achievements : association with attitudes and motivation
In:
EARLI 2023. Education as a Hope in Uncertain Times : Book of Abstracts
(2023)
pp. 38-38. , 1 p.
Közlemény:34138065
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34138065]
[Admin láttamozott]
6.
Achmad, Hidayatullah
;
Csaba, Csíkos
Exploring the association between satisfaction, socio-demographic characteristics of learners and self-efficacy beliefs: The mediating role of online self-regulated learning
In: Kasik, László; Gál, Zita (szerk.)
XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 : Szeged, 2022. április 20–22
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2023)
106 p.
pp. 34-34. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:34138051
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34138051]
[Admin láttamozott]
7.
Bereczki, Ildikó
;
Csíkos, Csaba
Measuring proportional reasoning in grades 5 to 7: What develops and what does not?
In: Michal, Ayalon; Boris, Koichu; Roza, Leikin; Laurie, Rubel; Michal, Tabach (szerk.)
Proceedings of the 46th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education : Volume 1
Haifa, Izrael :
University of Haifa
(2023)
423 p.
pp. 363-363. , 1 p.
Scopus
Közlemény:34142015
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34142015]
[Admin láttamozott]
8.
Csaba, Csapodi
;
Levente, Koncz
;
Csaba, Csíkos
A fűrészfog-eloszlás a matematika érettségi vizsga pontszámaiban, avagy mennyire engedékenyek a javítótanárok a ponthatár körül
MAGYAR PEDAGÓGIA
123
:
2
pp. 83-93. , 11 p.
(2023)
DOI
REAL
Egyéb URL
Zárolt
Közlemény:34542787
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34542787]
[Admin láttamozott]
9.
Csíkos, Csaba
ALAPKÉSZSÉGEK STRATÉGIAI ÖSSZETEVŐINEK MÉRÉSE ÉS ÉRTÉKELÉSE: MÉRŐESZKÖZ-RENDSZER EGY ELMÉLETI FEJLŐDÉSMODELL TESZTELÉSÉRE
In: Kasik, László; Gál, Zita (szerk.)
XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 : Szeged, 2022. április 20–22
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2023)
106 p.
pp. 19-19. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:34557551
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34557551]
[Admin láttamozott]
10.
Csíkos, Csaba
;
Katona, Miklós
A számolási készség metakognitív és nem metakognitív elemeinek vizsgálata 9. évfolyamos szakiskolai tanulók körében -- a nyári visszaesés jelensége
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
pp. 125-125. , 1 p.
Közlemény:34557521
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34557521]
[Admin láttamozott]
2024-10-13 14:52
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás