TY - CHAP AU - Árvay, Zsuzsanna AU - Bredács, Alice AU - Dobos, Zoltánné AU - Eichardt, János AU - Fabulya, Zoltánné AU - Igric, Eszter AU - Kovács, Ágnes AU - Nyerges, Adrienn AU - Válóczi, Krisztina AU - Ványai, Magdolna ED - Igric, Eszter ED - Nyerges, Adrienn TI - Feladatbank, link- és tankockagyűjtemény T2 - Felsős tanári kézikönyv a vizuális kultúra tantárgy tanításához PB - EKE Líceum Kiadó CY - Eger SN - 9789634960782 ; 9789634960799 PY - 2018 SP - 97 EP - 106 PG - 16 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30616410 ID - 30616410 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Árvay, Zsuzsanna AU - Bredács, Alice AU - Dobos, Zoltánné AU - Eichardt, János AU - Fabulya, Zoltánné AU - Igric, Eszter AU - Kovács, Ágnes AU - Nyerges, Adrienn AU - Válóczi, Krisztina AU - Ványai, Magdolna ED - Igric, Eszter ED - Nyerges, Adrienn TI - Tanmenet-, tematikusterv- és óraterv-illusztrációk évfolyamonkénti bontásban T2 - Felsős tanári kézikönyv a vizuális kultúra tantárgy tanításához PB - EKE Líceum Kiadó CY - Eger SN - 9789634960782 ; 9789634960799 PY - 2018 SP - 20 EP - 96 PG - 77 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30616407 ID - 30616407 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Bredács, Alice TI - Beszámoló a Moholy-Nagy vizuális Modulok – a 21. század képi nyelvének tanítása projekthez kapcsolódó pszichológiai immunrendszer utómérési eredményeiről. (2. rész – Az általános iskolások eredményeinek elemzése) TS - (2. rész – Az általános iskolások eredményeinek elemzése) JF - PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT J2 - PARLANDO PY - 2020 IS - 6 SP - 1 EP - 26 PG - 26 SN - 0133-2767 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34567654 ID - 34567654 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Bredács, Alice TI - Beszámoló a Moholy-Nagy vizuális Modulok – a 21. század képi nyelvének tanítása projekthez kapcsolódó pszichológiai immunrendszer utómérési eredményeiről. (1. rész – a vizsgált sokaság bemutatása és a középiskolások eredményeinek elemzése) TS - (1. rész – a vizsgált sokaság bemutatása és a középiskolások eredményeinek elemzése) JF - PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT J2 - PARLANDO PY - 2020 IS - 5 SP - 1 EP - 26 PG - 26 SN - 0133-2767 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34567634 ID - 34567634 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Bredács, Alice AU - Szakálos, Sziringa ED - Molnár, Gyöngyvér ED - Tóth, Edit TI - A szociális hátrányból származó stressz verbális és non-verbális megnyilvánulásai az intézményben, valamint vizuális megjelenése a tanulói rajzon, mit vizsgálati eszközön T2 - Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira PB - MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság CY - Szeged CY - Budapest SN - 9789633068960 PY - 2022 SP - 74 EP - 88 PG - 15 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33341542 ID - 33341542 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Bredács, Alice AU - Szakálos, Sziringa TI - A tanulókat érő stresszhatások vizsgálata vizuális- és online mérőeszköz segítségével. A papír alapú és az online mérőeszköz eredményeinek összehasonlító elemzése- a tanulók érzelmi intelligenciájának fókuszában TS - A papír alapú és az online mérőeszköz eredményeinek összehasonlító elemzése- a tanulók érzelmi intelligenciájának fókuszában PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33341449 ID - 33341449 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Bredács, Alice AU - Szakálos, Sziringa TI - A szociális hátrányból származó stressz verbális és non-verbális megnyilvánulásai az intézményben, valamint vizuális megjelenése a tanulói rajzon, mit vizsgálati eszközön PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33341322 ID - 33341322 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Bredács, Alice AU - Szakálos, Sziringa TI - A szociális hátrányból származó stressz verbális és non-verbális megnyilvánulásai az intézményben, valamint vizuális megjelenése a tanulói rajzon, mit vizsgálati eszközön PY - 2021 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33341232 ID - 33341232 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Bredács, Alice TI - A végzettség nélküli iskolaelhagyás ellen – művészeti nevelés alapú módszerek című tanártovábbképzési project – beszámoló és javaslatok JF - PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT J2 - PARLANDO PY - 2022 SP - & SN - 0133-2767 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32644863 ID - 32644863 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Bredács, Alice ED - Tóth, Péter ED - Benedek, András ED - Mike, Gabriella ED - Duchon, Jenő TI - A pozitív pedagógia és a művészeti nevelés hatása a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentésére T2 - Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül PB - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Műszaki Pedagógia Tanszék CY - Budapest SN - 9789634218104 PY - 2019 SP - 606 EP - 617 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31337560 ID - 31337560 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Bredács, Alice AU - Takács, Kíra TI - A stresszel való megküzdőképesség fejlesztése az iskolában a reziliencia és a pszichológiai immunitás eszközeivel JF - ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA J2 - ISKOLAKULTÚRA VL - 30 PY - 2020 IS - 3 SP - 62 EP - 84 PG - 23 SN - 1215-5233 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31337422 ID - 31337422 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Bredács, Alice TI - A pszichológiai immunitás és a megküzdő képesség fejlesztése a művészetpedagógiaeszközeivel: problémák és lehetőségek JF - PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT J2 - PARLANDO PY - 2018 SP - 1 EP - 18 PG - 18 SN - 0133-2767 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31202228 ID - 31202228 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Bredács, Alice TI - A pozitív pedagógia fejlesztési területei – a pszichológiai immunkompetencia és a reziliencia fogalmainak tükrében JF - PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT J2 - PARLANDO PY - 2019 IS - 2 SN - 0133-2767 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31155056 ID - 31155056 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Bredács, Alice TI - A pszichológiai immunitás és a megküzdő képesség fejlesztése a művészetpedagógia eszközeivel: problémák és lehetőségek JF - PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT J2 - PARLANDO PY - 2018 IS - 60 SN - 0133-2767 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31154997 ID - 31154997 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Bredács, Alice TI - A pozitív pszichológia pedagógiai és művészetpedagógiai aspektusai és a pozitív irányzat mozgalommá válása az oktatásban JF - ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA J2 - ISKOLAKULTÚRA VL - 28 PY - 2018 IS - 1-2 SP - 3 EP - 22 PG - 20 SN - 1215-5233 DO - 10.17543/ISKKULT.2018.1-2.3 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31154955 ID - 31154955 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Bredács, Alice ED - Vas, Bence TI - Élettér. A pszichológiai immunitás vizsgálata a zenetanári pályára készülők és a szakértő mentortanárok körében TS - A pszichológiai immunitás vizsgálata a zenetanári pályára készülők és a szakértő mentortanárok körében T2 - térZENEtér PB - Pécsi Tudományegyetem Művészeti Kar CY - Pécs SN - 9789634292227 PY - 2018 SP - 91 EP - 111 PG - 21 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31154499 ID - 31154499 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Bredács, Alice TI - A hagyományos és az IKT-vel támogatott mérés és értékelés a szakképzésben PB - BME Tanárképző Központ CY - Budapest PY - 2015 SP - 101 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/26253187 ID - 26253187 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Bredács, Alice ED - Ács-Bíró, Adrienn ED - Maisch, Patrícia TI - A pszichológiai immunrendszer-kutatás szerepe a vizuális művészetpedagógiában T2 - Horizontok és dialógusok IV. PB - Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet CY - Pécs SN - 9789634292272 PY - 2018 SP - 120 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3382243 ID - 3382243 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Bredács, Alice ED - Kárpáti, Andrea TI - A pozitív pszichológia pedagógiai és művészetpedagógiai aspektusai és a szemléletváltás igénye T2 - I. Művészetpedagógiai Konferencia PB - Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) CY - Budapest SN - 9789632849058 PY - 2017 SP - 20 EP - 21 PG - 2 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3337355 ID - 3337355 N1 - A kutatást támogatta Prof. Dr. Lakner Tamás a Pécsi Tudományegyetem Művészeti Karának dékánja. A közlemény alapját képző kutatások egy részét az MTA-ELTE Vizuális kultúra szakmódszertani kutatócsoport, „Moholy-Nagy Vizuális Modulok - a 21. század képi nyelvének tanítása” projekthez is kapcsolódik. Az előadás elkészítését a Magyar Tudományos Akadémia Tantárgypedagógiai Kutatási Programja támogatta LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Bredács, Alice AU - Gocsál, Ákos ED - Vas, Bence TI - Az általános pedagógia összefoglalása T2 - Zenepedagógia tankönyv PB - Pécsi Tudományegyetem Művészeti Kar CY - Pécs SN - 9789636427764 PY - 2015 SP - 17 EP - 48 PG - 32 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2960963 ID - 2960963 N1 - Megjegyzés-26094641 33.o. bibl. LA - Hungarian DB - MTMT ER -