TY - CHAP AU - Bredács, Alice AU - Szakálos, Sziringa ED - Molnár, Gyöngyvér ED - Tóth, Edit TI - A szociális hátrányból származó stressz verbális és non-verbális megnyilvánulásai az intézményben, valamint vizuális megjelenése a tanulói rajzon, mit vizsgálati eszközön T2 - Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira PB - MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság CY - Szeged CY - Budapest SN - 9789633068960 PY - 2022 SP - 74 EP - 88 PG - 15 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33341542 ID - 33341542 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Bredács, Alice AU - Szakálos, Sziringa TI - A tanulókat érő stresszhatások vizsgálata vizuális- és online mérőeszköz segítségével. A papír alapú és az online mérőeszköz eredményeinek összehasonlító elemzése- a tanulók érzelmi intelligenciájának fókuszában TS - A papír alapú és az online mérőeszköz eredményeinek összehasonlító elemzése- a tanulók érzelmi intelligenciájának fókuszában PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33341449 ID - 33341449 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Bredács, Alice AU - Szakálos, Sziringa TI - A szociális hátrányból származó stressz verbális és non-verbális megnyilvánulásai az intézményben, valamint vizuális megjelenése a tanulói rajzon, mit vizsgálati eszközön PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33341322 ID - 33341322 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Bredács, Alice TI - A végzettség nélküli iskolaelhagyás ellen – művészeti nevelés alapú módszerek című tanártovábbképzési project – beszámoló és javaslatok JF - PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT J2 - PARLANDO PY - 2022 SP - & SN - 0133-2767 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32644863 ID - 32644863 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Zsidek, Barbara Csilla AU - Bredács, Alice ED - Steklács, János ED - Molnár-Kovács, Zsófia TI - Kollaborációs technikák a vegyes típusú vizuális művészeti tanórákon T2 - 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség PB - PTE BTK Neveléstudományi Intézet CY - Pécs SN - 9789636260576 PY - 2022 SP - 546 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33550812 ID - 33550812 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Bredács, Alice AU - Szakálos, Sziringa TI - A szociális hátrányból származó stressz verbális és non-verbális megnyilvánulásai az intézményben, valamint vizuális megjelenése a tanulói rajzon, mit vizsgálati eszközön PY - 2021 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33341232 ID - 33341232 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Bredács, Alice ED - Kolosai, Nedda TI - Kutatási beszámoló a Moholy-Nagy Vizuális Modulok – A 21. század képi nyelvének tanítása projekthez kapcsolódó pszichológiai immunrendszer utómérési eredményeiről T2 - Élni a kultúrát! – játék, művészetpedagógia és tudomány PB - ELTE Tanító- és Óvóképző Kar CY - Budapest SN - 9789634894254 PY - 2021 SP - 639 EP - 641 PG - 3 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32600355 ID - 32600355 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Bredács, Alice ED - Kolosai, Nedda TI - A tanulói megküzdőképességet növelő művész-tanár szakos hallgatói tervezések és kipróbálások a tanári kompetenciák fejlesztésének céljából T2 - Élni a kultúrát! – játék, művészetpedagógia és tudomány PB - ELTE Tanító- és Óvóképző Kar CY - Budapest SN - 9789634894254 PY - 2021 SP - 627 EP - 629 PG - 3 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32600335 ID - 32600335 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - TAKÁCS, Kíra AU - Bredács, Alice ED - Kolosai, Nedda TI - A stresszel való megküzdőképesség modelljeinek alkalmazása a pedagógiai munkában T2 - Élni a kultúrát! – játék, művészetpedagógia és tudomány PB - ELTE Tanító- és Óvóképző Kar CY - Budapest SN - 9789634894254 PY - 2021 SP - 637 EP - 638 PG - 2 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32600350 ID - 32600350 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Bredács, Alice TI - Beszámoló a Moholy-Nagy vizuális Modulok – a 21. század képi nyelvének tanítása projekthez kapcsolódó pszichológiai immunrendszer utómérési eredményeiről. (2. rész – Az általános iskolások eredményeinek elemzése) TS - (2. rész – Az általános iskolások eredményeinek elemzése) JF - PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT J2 - PARLANDO PY - 2020 IS - 6 SP - 1 EP - 26 PG - 26 SN - 0133-2767 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34567654 ID - 34567654 LA - Hungarian DB - MTMT ER -