@inbook{MTMT:33341542, title = {A szociális hátrányból származó stressz verbális és non-verbális megnyilvánulásai az intézményben, valamint vizuális megjelenése a tanulói rajzon, mit vizsgálati eszközön}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33341542}, author = {Bredács, Alice and Szakálos, Sziringa}, booktitle = {Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira}, unique-id = {33341542}, year = {2022}, pages = {74-88} } @misc{MTMT:33341449, title = {A tanulókat érő stresszhatások vizsgálata vizuális- és online mérőeszköz segítségével. A papír alapú és az online mérőeszköz eredményeinek összehasonlító elemzése- a tanulók érzelmi intelligenciájának fókuszában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33341449}, author = {Bredács, Alice and Szakálos, Sziringa}, unique-id = {33341449}, year = {2022} } @misc{MTMT:33341322, title = {A szociális hátrányból származó stressz verbális és non-verbális megnyilvánulásai az intézményben, valamint vizuális megjelenése a tanulói rajzon, mit vizsgálati eszközön}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33341322}, author = {Bredács, Alice and Szakálos, Sziringa}, unique-id = {33341322}, year = {2022} } @article{MTMT:32644863, title = {A végzettség nélküli iskolaelhagyás ellen – művészeti nevelés alapú módszerek című tanártovábbképzési project – beszámoló és javaslatok}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32644863}, author = {Bredács, Alice}, journal-iso = {PARLANDO}, journal = {PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT}, unique-id = {32644863}, issn = {0133-2767}, year = {2022}, eissn = {2063-1979}, pages = {&} } @{MTMT:33550812, title = {Kollaborációs technikák a vegyes típusú vizuális művészeti tanórákon}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33550812}, author = {Zsidek, Barbara Csilla and Bredács, Alice}, booktitle = {21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség}, unique-id = {33550812}, year = {2022}, pages = {546}, orcid-numbers = {Zsidek, Barbara Csilla/0000-0001-9709-3175} } @misc{MTMT:33341232, title = {A szociális hátrányból származó stressz verbális és non-verbális megnyilvánulásai az intézményben, valamint vizuális megjelenése a tanulói rajzon, mit vizsgálati eszközön}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33341232}, author = {Bredács, Alice and Szakálos, Sziringa}, unique-id = {33341232}, year = {2021} } @{MTMT:32600355, title = {Kutatási beszámoló a Moholy-Nagy Vizuális Modulok – A 21. század képi nyelvének tanítása projekthez kapcsolódó pszichológiai immunrendszer utómérési eredményeiről}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32600355}, author = {Bredács, Alice}, booktitle = {Élni a kultúrát! – játék, művészetpedagógia és tudomány}, unique-id = {32600355}, year = {2021}, pages = {639-641} } @{MTMT:32600335, title = {A tanulói megküzdőképességet növelő művész-tanár szakos hallgatói tervezések és kipróbálások a tanári kompetenciák fejlesztésének céljából}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32600335}, author = {Bredács, Alice}, booktitle = {Élni a kultúrát! – játék, művészetpedagógia és tudomány}, unique-id = {32600335}, year = {2021}, pages = {627-629} } @{MTMT:32600350, title = {A stresszel való megküzdőképesség modelljeinek alkalmazása a pedagógiai munkában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32600350}, author = {TAKÁCS, Kíra and Bredács, Alice}, booktitle = {Élni a kultúrát! – játék, művészetpedagógia és tudomány}, unique-id = {32600350}, year = {2021}, pages = {637-638} } @article{MTMT:34567654, title = {Beszámoló a Moholy-Nagy vizuális Modulok – a 21. század képi nyelvének tanítása projekthez kapcsolódó pszichológiai immunrendszer utómérési eredményeiről. (2. rész – Az általános iskolások eredményeinek elemzése)}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34567654}, author = {Bredács, Alice}, journal-iso = {PARLANDO}, journal = {PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT}, unique-id = {34567654}, issn = {0133-2767}, year = {2020}, eissn = {2063-1979}, pages = {1-26} }