mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International Conference on Educational Science April 24-25, 2025
Zentai, Gabriella [Zentai, Gabriella (Oktatáselmélet), szerk.] Szakdidaktikai Tanszék (MATE / NI)
;
Fináncz, Judit [Fináncz, Judit (Neveléstudomány, ...), szerk.] Gyermeknevelési Tanszék (MATE / NI)
Magyar és Angol nyelvű Tudományos
Megjelent: Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Neveléstudományi Intézet, Kaposvár, Magyarország, 211 p.
2025
Konferencia:
18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025-04-24 [Kaposvár, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 36108245
ISBN:
9789636231194
Szakterületek:
Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika)
Speciális oktatás (tehetség, tanulási nehézségek)
Fejezetek
Dancsházy-Nagy Ágnes. A középiskolai kollégiumok történetének vizsgálata a funkcióváltások és a hozzájuk köthető pedagógiai tevékenységek tükrében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 7
Podráczky Judit. ÓVODAI SZOKÁSALAKÍTÁS A SIKERESEBB ISKOLAKEZDÉS SZOLGÁLATÁBAN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 37-37
Rákosy-Vokó Zsuzsa. Innovatív megoldások az iskolában a függőségek megelőzéséhez. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 38-38
Fejes József Balázs. Olvasástámogatás az alsó tagozatot követően: Kihívások és lehetőségek. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 39-39
Szili Katalin et al. Az olvasás-szövegértés segítése sajátos nevelési igényű és hátrányos helyzetű tanulók esetében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 40-40
Gelencsérné Bakó Márta et al. KIHÍVÁSOK ÉS VÁLASZOK A GYAKORLATORIENTÁLT GYÓGYPEDAGÓGUS KÉPZÉSBEN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 42-42
Ladnai Attiláné et al. A PSZICHOPEDAGÓGIA SZAKIRÁNY GYAKORLATI KÉPZÉSÉNEK BEMUTATÁSA A COVIDTÓL NAPJAINKIG. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 43-43
Szekeres Ágota. GYÓGYPEDAGÓGUS KÉPZÉS EGY AMERIKAI EGYETEMEN, A BRIGHAM YOUNG UNIVERSITY-N. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 45-45
Krausz Anita. Inkluzív oktatás nemzetközi és hazai helyzete a gyakorlatok tükrében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 46-46
Szekeres Ágota. KIHÍVÁSOK ÉS MEGOLDÁSOK A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ ÉS/VAGY HÁTRÁNYOS HELYZETŰ GYERMEKEK NEVELÉSÉBEN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 46-46
Demeter Gáborné. STIGMATIZÁLT GYERMEKÉLETEK – TANULÁSI KUDARCOK ÉRTELMEZÉSE ÉS HÁTTÉRTÉNYEZŐI A 21. SZÁZADBAN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 47-47
Hoss Alexandra et al. DIAGNÓZISON INNEN ÉS TÚL: SZÜLŐI PREKONCEPCIÓK ÉS STIGMATIZÁLTSÁG. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 48-48
Tóth-Szerecz Ágnes et al. PEDAGÓGUS ATTITŰD A FIGYELEMHIÁNYOS AKTIVITÁSZAVAR DIAGNÓZISSAL RENDELKEZŐ GYERMEKEK NEVELÉSE KAPCSÁN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 50-50
Ladnai Attiláné. A JÓGA HATÁSMECHANIZMUSÁNAK TANULMÁNYOZÁSA EGY (SPECIÁLIS) GYERMEKOTTHONBAN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 51-51
Hosszu Timea. Tíz éve kötelező, de még ma is kétkedés tárgya. Nézetek, tények az enyhén értelmi fogyatékos tanulók idegennyelv-tanulásáról. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 54-54
Tóthné Aszalai Anett. A KOMPLEX MŰVÉSZETI TERÁPIA MINT LEHETŐSÉG A LOGOPÉDUSSÁ VÁLÁS FOLYAMATÁBAN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 57-57
Achuodho Hamphrey Ouma et al. Inclusive practices for identity diversity and cultural hybridity in schools. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 61
Bagin Barbara. Vér, tinta és tudomány: Az élettudományok interdiszciplináris tanítása vámpírtörténetek és Sweeney Todd segítségével. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 63-63
Balogh Mónika. A KÜLFÖLDI GYERMEKEK INKLUZÍV NEVELÉSE A TÖBBSÉGI ÓVODÁBAN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 63
Orsós Anna. A FELSŐOKTATÁSBAN TANULÓ HÁTRÁNYOS HELYZETŰ FIATALOK ESÉLYNÖVELÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 69-69
Ábrahám Gréta. A DigiTI vizsgálati módszer bevezethetőségének elemzése a vajdasági magyar nyelvű óvodai közegben. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 71-71
Bádi Anikó et al. Iskolai étkeztetés állami és zsidó vallási iskolában – a szülők egészséggel kapcsolatos attitűdjének és személyiségdimenziójának vetületében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 74-74
Bánfai B et al. Segítünk vele? – a gyermekkorban elkezdett elsősegélynyújtás nevelés-oktatás pszichológiai hatásai. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 75-75
Bognárné Kocsis Judit. A mai fiatalok - kutatások tükrében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 75-75
Bánfai-Csonka H et al. Az egészségértés szerepe a kora gyermekkori nevelésben. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 76-76
Bencéné Fekete Anikó et al. EGYETEMI MENTOROKTATÓK KÉPZÉSE A LEMORZSOLÓDÁSSAL VESZÉLYEZTETETT HALLGATÓK TÁMOGATÁSÁRA. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 77-77
Bencéné Fekete Anikó et al. A JÖVŐ ISKOLÁJÁNAK LÉTREHOZÁSA PROJEKTMÓDSZERREL. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 78-78
Bertalan Regina Frida et al. A ritmikai és szótagoló képesség komplex fejlesztése. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 79-79
Cuong Tran Van et al. Undergraduate students' attitude toward continuous assessment: A qualitative study.. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 79-79
Berta-Szénási Panna. Iskolai szemléltetőeszközök, mint egy korszak pedagógiai újdonsága A Tanító Munkája című folyóirat alapján. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 80-80
Bognár József. A sportpedagógia 21. századi megközelítése: gyakorlat, elmélet és tudomány szerepe a fejlődésben. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 83-83
Burján Zsófia et al. OLVASÁSI ZAVARRAL KÜZDŐ SZEMÉLYEK TANULÁSÁNAK TÁMOGATÁSA A CHATGPT SEGÍTSÉGÉVEL. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 86-86
Dinnyés Katalin Julianna. Az egészség mint érték és az egészségfejlesztés megítélése a felsőoktatásban tanulók körében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 86-86
Cuong Tran Van et al. A validation study of the Social Networking Usage Questionnaire in the Vietnamese context. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 88-88
Édes Csilla. Professional Motivations and Learning Experiences of Instrumental Music Teacher Mentors. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 89-89
Makó Zita et al. 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 89.-89.
Csontosné Buzás Zsuzsa et al. A film-, és rajzfilmzene szerepe az általános iskolai zenei nevelésben. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 90
Fajt Balázs. Szótárhasználat és nyelvtanulási motiváció magyar mint idegen nyelvet tanuló egyetemisták körében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 90-91
Zsuzsa Csontosné Buzás et al. Exploring the development of spatial orientation and mathematical skills in early childhood with a 3-month long experiment. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 91
Demeter Gáborné. AZ OLVASÁSI KUDARCOK MEGELŐZÉSÉNEK KOMBINÁLT MÓDSZERTANA AZ ÓVODA-ISKOLA ÁTMENET IDŐSZAKÁBAN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 93-93
Dinnyés Katalin Julianna. Dohányzási szokások vizsgálata a felsőoktatásban tanulók körében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 95-95
Emri Zsuzsa et al. A TANULÁSI FOLYAMAT ÉRTÉKELÉSE: PONTSZÁM, ÖNÉRTÉKELÉS ÉS EEG-AKTIVITÁS KAPCSOLATA. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 96-96
Fazekas Sándor. MŰVÉSZETPEDAGÓGIA A DIGITÁLIS KORSZAKBAN. A KAPOSVÁRI MŰVÉSZETPEDAGÓGIAI MŰHELY ALAPVONALAI. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 100-100
Naila Fethi et al. VALIDATION OF LANGUAGE MASTERY MOTIVATION QUESTIONNAIRE (LMMQ) FOR ARAB ALGERIAN MIDDLE SCHOOL STUDENTS. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 102-102
Frank Tamás. Klebelsberg hatalmi megnyilvánulásai a tanítósággal szemben a Nemzetgyűlésben – Sajtóelemzés. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 104
Garai Sára et al. AZ EMLŐ ÖNVIZSGÁLATI GYAKORLATOKAT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK VIZSGÁLATA A HEALTH BELIEF MODEL ALKALMAZÁSÁVAL. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 105-105
Gelencsérné Bakó Márta et al. EGYENLŐ ESÉLYEK, FÓKUSZBAN A FELNŐTT FOGYATÉKOS SZEMÉLYEK ÉLETMINŐSÉGE – VÉLEKEDÉSEK EGY PILOT KUTATÁS TÜKRÉBEN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 106-106
Gombocz Orsolya. A PÁLYAISMERETI ÉS PÁLYASZOCIALIZÁCIÓS GYAKORLATOK MEGVALÓSULÁSA EGY EGYETEM PÉLDÁJÁN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 107-107
Gősi Zsuzsanna et al. Gazdálkodj okosan! – Sportszakos hallgatók pénzügyi ismeretei. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 108
Győrik Győző et al. Küzdősportok! A siker vagy a kudarc forrása a hallgatók számára a testnevelőtanár képzésben?. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 109-109
Hajduné Holló Katalin et al. ÓVODÁSKORÚ GYERMEKEK KOMBINATÍV GONDOLKODÁSÁNAK FEJLESZTÉSE. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 110-110
Halvax Julianna. A motiváció vizsgálata kisiskolás korban, a motivációs eszközök sokszínű alkalmazása a mai gyerekek igényeire szabva. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 111
Hangyál Zsófia et al. A „nemzetköziesítés itthon” folyamatainak hallgatókat érintő dimenziói: Mit tanul(hat)nak a hallgatók a belső nemzetköziesítés nyomán?. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 112-112
Hartungné Somlai E et al. Student coping strategies in relation to learning motivation and mental health factors. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 113-113
Hegedűs Judit. Család- és gyermekvédelem a tanárképzésben. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 114-114
Hetesi Edit. Playful Methods for Creation Protection and Environmental Awareness in Religious Education. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 116-116
Hideg-Fehér G et al. Pszichoszociális erőforrások és a szabadidőben végzett testmozgás kapcsolatának vizsgálata középiskolás gimnáziumi tanulok körében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 117-117
Hirdiné Deák Diána et al. KIS SZÍVEK, NAGY ÉRZELMEK – AZ EQ ALAPOZÁSA AZ ÓVODAI KÖZEGBEN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 118
Horváth Gergely. A mentorálás kihívásai és szupervízió: Mentorok percepciói munkájuk akadályairól és a mentori szupervízióról. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 120-120
Kiss Julianna. Egészségnevelés a zeneoktatásban: A foglalkozási ártalmak prevenciója és a Kovács-módszer alkalmazásának hatásai. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 122-122
Piseth Hull et al. Validation of Assessment Literacy Questionnaire with Cambodian Preservice Teachers. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 123-123
Kapcsándy Gabriella. Mentorprogram bemutatása oktatói szemmel: Differenciálási és adaptálási lehetőségek az alsó tagozatos matematika tanításban a Pető András Kar Gyakorló Iskolájában. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 125
Kántor Zsuzsanna et al. Hasonló a hasonlóval könnyen megalkuszik – az ÓNOAP és a NAT összehasonlító elemzése a koragyermekkori tanulás értelmezésének szemszögéből. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 126
Kelemen Annamária et al. ÉLMÉNYPORTA JÓGYAKORLAT: AZ ÁLLATASSZISZTÁLT INTERVENCIÓK LEHETŐSÉGEI A MATE KC GYAKORLÓ ÓVODÁBAN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 128-128
Kis Annamária. AZ ÉRZELMEK MEGÉLÉSÉNEK NEHÉZSÉGE ÉS A SZÜLŐI BÁNÁSMÓD ÖSSZEFÜGGÉSEI. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 129-129
Laczkó Attila. A külső környezeti tényezők hatása a sportszervezetek tehetséggondozásában. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 130
Koltai Zsuzsa. THE ROLE OF ADULT LEARNING IN SOCIAL ENGAGEMENT OF MUSEUMS IN GRAZ. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 133-133
Kománovics Alexandra. A tanórán kívüli nevelés iskolán kívüli színtereinek szerepváltozásai és kihívásai hazánkban a rendszerváltástól a digitalizáció térhódításáig. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 134-134
Kóger Yvetta. Sajtódiskurzusok az ötvenes évek óvodaügyéről és a család-óvoda kapcsolatról. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 135-135
Köő Artúr. Beszélő égbolt - kazettás mennyezet egy lakótelepi református iskolában. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 136-136
Maximovics Veronika. Kis lépés az óvodából, nagy lépés az iskolába: Nemzetközi és hazai modellek az óvoda-iskola átmenet tükrében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 137-137
Lakatos Szilvia. Romani nyelvkönyvek összehasonlító vizsgálata. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 140-140
Langat Gilbert Cheruiyot et al. Integrated Science Curriculum and student outcomes: practices, challenges and impacts on science skills and science literacy. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 141-141
Maisch Patrícia. Reform-era salons and casinos in the service of literacy. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 143-143
Maisch Patrícia. Uhrl Józsa nevelői tevékenységének lenyomata ifjúsági regényeiben. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 144-144
Márfi Rita et al. A MELÓDIA- ÉS RITMUSKÖZLÉS FEJLETTSÉGI SZINTJÉNEK ÖSSZEHASONLÍTÓ VIZSGÁLATA A 2023-BAN ÉS 2024-BEN FELVÉTELT NYERT ELSŐ ÉVES CSECSEMŐ- ÉS KISGYERMEKNEVELŐ, ÓVODAPEDAGÓGUS ÉS TANÍTÓ ALAPSZAKOS HALLGATÓK KÖRÉBEN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 146-146
Mihálka Mária. A családi élet változásai a digitális kihívások tükrében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 147-147
Mihálka Mária. A KIÉGÉS AZONOSÍTÁSA. HOGYAN TUDJUK MEGRAGADNI A KIÉGÉS OKAIT, KÖVETKEZMÉNYEIT?. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 148-148
Nyitrai Tímea Laura. A Fenntarthatóság mint tananyag: létjogosultsága és szerepe a tanárképzésben (Interjúk tükrében). (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 148-148
Moldován Szilvia. A hátránykompenzáció és művészeti nevelés öszszefüggései eltérő szociokulturális közegből érkező gyermekek csoportjainál. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 149-149
Molnár Ákos et al. Mozdulatból módszer(tan) – A tánc szerepe a testnevelés innovációjában. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 150-150
Molnár Gábor et al. TÖRTÉNELEMFILOZÓFIA ÉS TÖRTÉNELEMPEDAGÓGIA A SAPIENS HARMADIK KÖTETÉBEN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 151-151
Nagyházi Bernadette et al. A GYERMEKI SPONTÁN BESZÉD VIZSGÁLATI MÓDSZEREINEK ADAPTÁLÁSA SZÓASSZOCIÁCIÓK ELEMZÉSÉBEN – ÓVODÁSOK SZÓASSZOCIÁCIÓI NYELVÉSZETI ASPEKTUSBÓL. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 152-152
Nagyné Zsilovics Tímea et al. ÉLMÉNYPORTA – A MATE KC GYAKORLÓ ÓVODA JÓGYAKORLATA. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 153-153
Patakiné Bősze Júlia et al. Pillanatkép a sportszakos ELTE-hallgatók társadalmi és környezeti érdeklődéséről. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 153
Németh Dóra Katalin et al. „Tanuló példaképek” mintaóvónőképzés Sopronban a hatvanas években. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 154
Németh Krisztina. Az óvoda-iskola átmenet pedagógiai dimenziói és a pozitív pszichológia. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 155-155
Packy-Rónai Zsuzsanna et al. ÉLMÉNY SZÍN-TÁR: A MATE KC GYAKORLÓ ÓVODA JÓGYAKORLATA. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 159-159
Pásztor-Horváth Dóra et al. A tantermi fizikai aktivitás hatása az általános iskola 3. évfolyamos tanulóinak kognitív, affektív képességeire és matematikai teljesítményére. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 160-160
Rashid Mamunur et al. The Role of Home Literacy Environment in Bilingual Learners’ Literacy Development: A Literature Review. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 161-161
Piacsek László Zoltán. Az új szakképzési rendszer hatása és eredményei Baranyában. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 164-164
Prantner Csilla. Inkluzív design és akadálymentesítés a digitális tanulási térben. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 165-165
Pribék László. A túl-és alácsonkolás jelenségeinek bemutatása kollégiumpedagógiai példákon keresztül, a kvalitatív tartalomelemzés kódolási folyamatában.. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 166.
Pusztafalvi H. ÓVÓNŐK SZAKMAI ÉLETÉNEK SZERVEZÉSE – ÓVÓNŐI KÖRÖK MŰKÖDÉSE MAGYARORSZÁGON A 20. SZÁZAD ELSŐ FELÉBEN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 167-167
Rajnai László. Sense or sensibility?: A comparative analysis of Viktor E. Frankl`s and Carl R. Rogers’ educational philosophies. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 168-168
Reiner Dóra et al. A görkorcsolyázás szerepe az iskoláskorú gyermekek motoros képességeinek fejlesztésében és motivációjuk erősítésében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 171
Anikó Rumbus. INTERACTIVE LEARNING IN THE 21ST CENTURY: A POSSIBLE ROLE OF THE VILLE SYSTEM IN DEVELOPING ALGEBRAIC AND ALGORITHMIC SKILLS OF LOWER SECONDARY SCHOOL. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 172-172
Sallai P et al. Fair Play attitűd vizsgálata női labdarúgók körében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 173-173
Sotkovszky Lili. From the 1950s Language Laboratories to Sophisticated AI Tutors: A Historical Overview and Future Outlook on Technological Support for Developing Foreign Language Speaking Skills. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 173-173
Simon István Ágoston et al. A gyógytestnevelés módszertanának fejlődéstörténete a kezdetektől napjainkig. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 175
Simonné Kajtár Gabriella et al. Fiatalok egészségmagatartása magyarországi és nemzetközi viszonylatban, fókuszban a fizikai aktivitás és a táplálkozás. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 176
Sipos Eszter et al. A ZENE ÉS AZ EMPÁTIA KAPCSOLATÁNAK VIZSGÁLATA KÜLÖNBÖZŐ OKTATÁSI INTÉZMÉNYEKBEN DOLGOZÓ PEDAGÓGUSOK KÖRÉBEN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 177-177
Somogyi Anett. Az óvodai rajz gyakorlata a dualizmus kori módszertani könyvek tükrében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 178
Soós Evelin et al. Szokásalakítás a családban. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 180-180
Szent-Gály Viola et al. Az adaptív és a konstruktivista pedagógia eredőinek és vonásainak azonosítása a Differenciált Óvodai Bánásmód (DOB) Programban. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 180-180
Szili Katalin et al. Az olvasás- és írástanulást meghatározó képességek online vizsgálata az iskolai tanulás kezdő szakaszában. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 182
Szántóné Tóth Hajnalka et al. AZ ÖKOISKOLÁK HATÁSA A TANULÓK KÖRNYEZETI ATTITŰDJÉRE: ÖSSZEHASONLÍTÓ PILOTVIZSGÁLAT EGY MEGYESZÉKHELY KÉT OKTATÁSI INTÉZMÉNYÉBEN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 184-184
Szántóné Tóth Hajnalka et al. A TANÍTÓI PÁLYA VONZEREJE: MOTÍVUMOK ÉS ELKÖTELEZŐDÉS A TANÍTÓKÉPZÉSBEN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 185-185
Szigeti Mónika Veronika. KIÉGÉS-PREVENCIÓS TRÉNINGPROGRAMOK HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA ÓVODAPEDAGÓGUSOK ÉS GYÓGYPEDAGÓGUSOK KÖRÉBEN. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 189-189
Szőke-Milinte Enikő. Médiapedagógia az óvodában. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 191-191
Takács Zsuzsanna Mária. "Első a tanítónő finom ízlése": Követheti-e a divatot a tanítónő?. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 192-192
Tsehaynew Getaneh Tareke et al. THE ROLE OF COGNITIVE AND AFFECTIVE FACTORS AS KEYS TO ACADEMIC SUCCESS IN HIGHER EDUCATION: A THEORETICAL PERSPECTIVE. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 193-193
Törzsökné Márton Johanna Andrea et al. Gyógytornász hallgatók stresszkitettségének vizsgálata. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 195-195
Túri Ibolya. Oktatói diskurzus az oktatói szerepek sokféleségéről és a produktivitás megéléséről a curriculum-fejlesztés keretében. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... p. 196
Üst Norbert. Gamifikáció az oktatásban, fantasy szerepjáték a természettudományos tanórákon. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 197-197
Varga Aranka et al. A roma szakkollégium mint non-formális tanulási tér és közösség szerepe a hallgatók társadalmi mobilitásában. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 198-198
Vas-Hüber Gabriella. Tréneri vélemények a középiskolás korosztály számára készült soft skill fejlesztő tréningekről. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 199-199
Deákné Kecskés Mónika. 8. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. : Program és absztraktok = 18th Training and Practice International Conference on Educational Science April 24-25, 2025 : Program and Abstracts: ZENEHALLGATÁS, FENNTARTHATÓSÁG, ÚJRAHASZNOSÍTÁS. (2025) Megjelent: 18. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia 2025. április 24-25. = 18th Training and Practice International... pp. 200-200
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-11-14 11:04
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás