mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet
Andl, Helga [Andl, Helga (Nevelésszociológia), szerk.] Romológia és Nevelésszociológia Tanszék (PTE / BTK / NTI)
;
Borbándi, Bálint [Borbándi, Bálint (Nevelésszociológia), szerk.] Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori ... (PTE / DI)
Magyar és Angol nyelvű Tudományos
Megjelent: PTE BTK NTI Romológia és Nevelésszociológia Tanszék, PTE BTK Romológiai Kutatóközpont, Pécs, Magyarország, 49 p.
2025
Konferencia:
XIII. Romológia Konferencia 2024-04-08 [Pécs, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 36084034
ISBN:
9789636264185
Teljes dokumentum:
https://btk.pte.hu/sites/btk.pte.hu/files/romologia_folyoirat/_Absztraktko%CC%88tet_XIII._Rom._Konf._2025.pdf
Fejezetek
Andl Helga et al. „Én nem látom, hogy hol a gazda.” – Egy járási gyerekesélyprogram a megvalósítók visszaemlékezéseinek tükrében. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 6-6
Borbándi Bálint. A cigányság megjelenítése az ezredforduló utáni hazai tankönyvekben. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 12-12
Borbándi Bálint. A gimnáziumi történelemtankönyvek romológiai vonatkozású tananyagtartalmai a számok tükrében. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 13-13
Cserti Csapó Tibor. A 2022. évi népszámlálás roma nemzetiségi adatai és azok mögöttes faktorai. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 14-15
Csovcsics Erika. A Gandhi alapítvány és a Gimnázium megjelenése a rendszerváltás szimbolikus terében. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 16-16
Forray R. Katalin. Párhuzamos életrajzok. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 18-18
Galán Anita et al. Kárpátaljai roma menekültek oktatási integrációja a szakemberek szemszögéből kvalitatív vizsgálat alapján. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet p. 19
Gruidl Zsuzsanna. A térbeli és társadalmi "mikromobilitások" vizsgálatának relevanciája és módszerei. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 23-23
Hetesi Edit. Társadalmi egyenlőtlenségek csökkentésének lehetőségei a hittanoktatásban alkalmazott játékos módszereken keresztül. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet p. 24
Horváth Gergely. Bikulturalizmus és mentorálás: A mentori szerep megélése különböző hátterű mentorok esetében. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 25-25
Jakab Natália. Digitális önértékelés lehetősége a köznevelésben. SELFIE mérések eredményeinek elemzése négy év vizsgálat tükrében. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 26-26
Kovács Tibor. A Tanítsunk Magyarországért! mentorprogramban megvalósuló pályaorientáció fókuszú egyéni és közösségi foglalkozások. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 30-30
Lakatos Szilvia. Lovári érettségi vizsgarendszer Magyarországon. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 32-33
Lakatos Szilvia. Romani nyelvkönyvek összehasonlító elemzése a lovári dialektus és a nemzetközi sztenderd kontextusában. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 34-34
Major Ágnes. Saját hangomon szólni – irodalomterápia és identitás. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 35-35
Mező Katalin et al. A tehetséggondozás, mint roma szakkollégiumi feladat. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet p. 38.
Sinkovics Ádám. Mobiltechnológiával támogatott tanóraszervezés tapasztalatai egy hátrányos helyzetű tanulói csoportban. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 43-43
Szalai Andrea. Offer as identity practice and relational ritual in Gabor Roma communities. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 46-46
Varga Aranka et al. „Barátok, kik szinte már családtagok” – Roma szakkollégiumi közösség mint inkluzív non-formális tanulási környezet. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 48-48
Vidák Gábor. Tackling Prejudice through Participatory Filmmaking – A Case Study on Roma Communities in South-West of Hungary. (2025) Megjelent: XIII. Romológia Konferencia 2025. április 8-9.: Absztraktkötet pp. 49-49
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-07-20 05:14
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás