Assessing the educational impact of drama and simulation-based medical education

Pulay, Márk Ágoston ✉ [Pulay, Márk Ágoston (rehabilitáció, sp...), szerző] Konduktív Pedagógiai Intézet (SE / PAK); Ergonómia és Pszichológia Tanszék (BME / GTK); Blaskó, Ágnes [Blaskó, Ágnes (Kommunikáció), szerző] Szociológia és Kommunikáció Tanszék (BME / GTK); Fritúz, Gábor [Fritúz, Gábor (Aneszteziológia i...), szerző] Aneszteziológiai és Intenzív Terápiás Tanszék (SE / AOK / K); Szabó, Bálint [Szabó, Bálint (ember-számítógép ...), szerző] Ergonómia és Pszichológia Tanszék (BME / GTK); Geszten, Dalma [Geszten, Dalma (pszichológia, emb...), szerző] Ergonómia és Pszichológia Tanszék (BME / GTK); Babicsné Horváth, Mária [Babicsné Horváth, Mária (ergonómia), szerző] Ergonómia és Pszichológia Tanszék (BME / GTK); Kapui, Réka [Kapui, Réka (Aneszteziológia é...), szerző] Aneszteziológiai és Intenzív Terápiás Tanszék (SE / AOK / K); Gál, János [Gál, János (Aneszteziológia é...), szerző] Aneszteziológiai és Intenzív Terápiás Tanszék (SE / AOK / K)

Angol nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent: CLINICAL SIMULATION IN NURSING 1876-1399 1876-1402 99 Paper: 101676 , 11 p. 2025
  • SJR Scopus - Education: Q1
Azonosítók
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2025-04-02 03:48