mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete
Szűcs, Krisztián [Szűcs, Krisztián (Marketing), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Putzer, Petra [Rácz-Putzer, Petra Eszter (Marketing), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Törőcsik, Mária [Törőcsik, Mária (Marketing, Fogyas...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, Magyarország, 153 p.
2024
Konferencia:
EMOK2024 Konferencia 2024-08-26 [Pécs, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 35623643
DOI:
10.62561/EMOK-2024
ISBN:
9789636263188
Szakterületek:
Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Fejezetek
Bálint Alexandra et al. Válságok és fogyasztás – szakértői véleményezés szerint. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... p. 9
Bednárik Éva et al. Drónfelhasználási területekkel kapcsolatos lakossági vélemények vizsgálata a Nyugat-Dunántúlon. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 11-11
Benics Kálmán et al. Fenntarthatóság és a kínai elektromos autómárkák percepciója Magyarországon - Gépi tanulási módszerek alkalmazása=Perception of Chinese car brands in the light of sustainability in Hungary - Using Machine learning methods. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... p. 13
Biró Borbála. Új ortopédiai műtéti eljárások, innovatív technológiák fogyasztói elfogadása: attitűdvizsgálat páciensek oldaláról. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 16-16
Bodon György et al. Negatív érzelmek marketing értéke: kvalitatív kutatás részeredményei egy magyar. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... p. 17
Dobó Róbert. A „liberális civil értelmiségi” és a „konzervatív keresztény-demokrata” találkozása a politikai narratíva világában: Vezérszó szemantika demográfiai, pártpreferencia és kommunikációs csatorna alapon. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 27-33
Dóra Tímea Beatrice et al. A forprofit és nonprofit szervezetek együttműködésének vizsgálata egészségügyi prevenciós célú eseményeken. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 34-40
Gerdesics Viktória et al. A VR turizmus lehetőségei és korlátai a fogyatékossággal élők körében. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... p. 43
Harsányi Dávid et al. A borversenyek marketing szerepe. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... p. 53
Iványi Tamás et al. A kiterjesztett intelligencia értékteremtő hatása a marketingben. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 56-56
Kéri Anita. Az egyetemi márkabüszkeség tényezőinek feltárása – út az egyetemi márkabüszkeség skála megalkotása felé = Uncovering university brand pride – the road towards building a university brand pride scale. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 59-59
Kincsesné Vajda Beáta. Betegélmények az alapellátásban: a személyes ellátás és a telemedicina kettősségének vizsgálata. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 61-68
Kovács Stefan et al. Mesterséges intelligencia és fenntarthatósági értékek jelentősége az egyetemi hallgatók marketinggel kapcsolatos jövőképében. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 69-76
Lázár Erika et al. A színek szerepe az in-store információészlelésben: egy szemkamerás kísérlet tanulságai. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... p. 77
Lázár Erika et al. Az érzelmi élmény feltárása a kiskereskedelmi mobilalkalmazások használatában. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... p. 78
Mohr Míra. Összehasonlító elemzés a meghatározó gasztronómiai tartalomgyártók közösségi média teljesítményéről a karácsonyi kampányidőszakban = A comparative analysis of the social media performance of dominant food content creators during the Holiday campaign period. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... p. 87
Molnár László et al. A neobankok fogyasztói elfogadásának vizsgálata a fiatal felnőttek körében. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 89-100
Muzslai Anikó et al. Élménydimenziók szerepe és hatása a marketingkommunikációs gyakorlatokban a fesztiválszezonban: fókuszban a Z generáció. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... p. 101
Nagy Szabolcs et al. A megújuló energiaforrások használatával kapcsolatos felhasználói magatartás elemzése. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 103-111
Pál Bertold Csaba et al. Gépi tanulás lehetőségei a marketingkutatásban. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 112-118
Pólya Éva et al. Kihívások és perspektívák: Az életszínvonal érzet és a fogyasztás változásának összefüggései a pandémia időszakában Magyarországon. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... p. 122
Putzer Petra et al. KKV-k versenyképességen alapuló ESG teljesítménymérése. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... p. 123
Sikó Beáta. A viselkedésalapú célzás adatvédelmi aspektusainak elemzése az Instagram felhasználók körében PLS-útelemzés segítségével = Analyzing the privacy aspects of behavioural targeting among Instagram users using PLS path modelling. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 125-125
Táskai Ottilia et al. Étrend-kiegészítő fogyasztók egészséges életmódhoz és a fizikai aktivitáshoz való viszonya - szisztematikus irodalomelemzés. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 127-134
Újvári Gréta. Sporttáplálékkiegészítők fogyasztási szokásainak vizsgálata. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 136-144
Vizi Noémi et al. Megragadhatók-e sajátos mintázatok a divatipari termékeket fogyasztók körében?. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 146-153
TÁSKAI OTTILIA et al. Az egészségtudatosság és az étrend kiegészítő fogyasztás összefüggéseinek vizsgálata női fogyasztók körében – Feltáró kutatás. (2024) Megjelent: A (marketing) világ megkettőződése. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- ... pp. 395-406
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-11-16 15:53
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás