A konstruktív tanulási modell elemei a Biblia tanulásképében

Kodácsy-Simon, Eszter [Kodácsy-Simon, Eszter (Hittudomány), author] Lutheran Theological University

Hungarian Study (Chapter in Book) Scientific
    Identifiers
    Vajon a konfesszionális hitoktatás kiindulópontja és alapja, a Biblia tud-e arról a tanulásképről, amelyet ma a konstruktív tanuláselmélet ír le, s ha igen, akkor ez mit jelent a hittanóráról alkotott képünkre nézve? Bibliai elbeszélések példáin keresztül a szerző rámutat arra, hogy a konstruktív tanulás fő elemeit hangsúlyos elemként fedezhetjük fel, ennek pedig fontos következménye van a hittanórán megvalósuló tanulás szervezésére és megvalósítására nézve, amennyiben nem szeretnénk, hogy a hitoktatás formája elidegenedjen a hitoktatás tartalmától.
    Citation styles: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLCopyPrint
    2025-03-24 00:14