mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Teachers’ Motivation to Engage with Students in a Computer Science and Computational Thinking Challenge: Does Motivation Conform to a ‘One-Size-Fits-All’ Model?
Gaál, Bence [Gaál, Bence (Informatika szakm...), szerző] PhD Informatika Doktori Iskola (ELTE / IK); Média- és Oktatásinformatika Tanszék (ELTE / IK)
;
Pluhár, Zsuzsa [Pluhár, Zsuzsa (oktatás, IK, IKT ...), szerző] Média- és Oktatásinformatika Tanszék (ELTE / IK)
;
Lidia, Feklistova
;
Tatjana, Jevsikova
Angol nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Pluhár Zsuzsa. Informatics in Schools. Innovative Approaches to Computer Science Teaching and Learning: 17th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution, and Perspectives, ISSEP 2024, Budapest, Hungary, October 28–30, 2024, Proceedings. (2025) ISBN:9783031734731; 9783031734748
pp. 152-166
Paper: Chapter 12
Azonosítók
MTMT: 35498816
DOI:
10.1007/978-3-031-73474-8_12
Egyéb URL:
https://link.springer.com/10.1007/978-3-031-73474-8_12
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-02-13 19:42
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás