How Perceptual Variables Influence the Behavioral Intention to Use Autonomous Vehicles

Réka, Koteczki [Koteczki, Réka (marketing), szerző] Járműipari Kutatóközpont (SZE); Boglárka, Eisinger Balassa [Eisingerné Balassa, Boglárka (Marketing, Egészs...), szerző] Vezetéstudományi és Marketing Tanszék (SZE / KGYK); Járműipari Kutatóközpont (SZE); Dániel, Csikor [Csikor, Dániel (közlekedés, auton...), szerző] Járműipari Kutatóközpont (SZE)

Angol nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent: ENGINEERING PROCEEDINGS 2673-4591 79 (1) Paper: 23 2024
  • SJR Scopus - Industrial and Manufacturing Engineering: Q3
Azonosítók
Támogatások:
  • MILAB(RRF-2.3.1-21-2022-00004) Támogató: NKFIH
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2024-12-11 01:12