mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Új kutatások a neveléstudományokban 2023
Gordon Győri, János [Győri, János (Neveléstudományi ...), szerző] Interkulturális Pszichológiai és Pedagógiai Int... (ELTE / PPK)
;
Bajzáth, Angéla [Bajzáth, Angéla (Neveléstudomány), szerző] Neveléstudományi Intézet (ELTE / PPK)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK), MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, Magyarország, 239 p.
2024
Konferencia:
XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban 2023-10-26 [Budapest, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 35495243
ISBN:
9789634896777
EDIT:
112445
Teljes dokumentum:
https://onk2023.ppk.elte.hu/download/onk2023_vegso_ketoldalas.pdf
Fejezetek
Maisch Patrícia. Nem-formális tanulási terek az olvasóvá nevelés szolgálatában a reformkorban. Olvasókörök, kaszinók, szalonok.. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 9-19
Rébay Magdolna. A Dunántúli Református Egyházkerület közoktatáspolitikája az 1920-as évek első felében. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 20-31
Darvai Tibor. A magyar neveléstudomány 1945 és 1965 között két neveléstudós visszaemlékezése alapján. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 32-43
Lipóczki Ákos et al. A kreatív iskola. Egy kísérleti fejlesztés eredményei és első tapasztalatai. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 45-61
Eck Júlia. A drámajáték lehetőségei a táncos és próbavezető képzésben. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 62-73
Török Réka. A tanulói szerep kihívásai az életpálya-kompetenciák tükrében. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 74-86
Bogdán Patrik. Egy magyar nyelvű olvashatósági formula adaptáció megalkotásának kérdései. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 87-94
Major Enikő et al. Megvalósuló jó gyakorlatok a szülők-pedagógusok tudatos kapcsolattartásában: ahogy a pedagógusok látják. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 97-107
Kocsis Zsófia et al. A szülők iskolai önkéntes munkájának típusai egy magyarországi kvalitatív kutatás tükrében. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 108-120
Lendvai Lilla et al. Anyák pandémiás tanulással kapcsolatos tapasztalatai a COVID-világjárvány első két hullámában. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 120-134
Koronczai Beatrix et al. A problémás közösségimédia-használat longitudinális kapcsolata hiperaktív-figyelemzavaros tünetekkel fiatal serdülőknél. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 137-149
Ozsvárt Barbara et al. Korszerű oktatástechnikai eszközök alkalmazása az élményalapú elsősegélynyújtás oktatásában. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 150-164
Anton Éva et al. Robotokkal támogatott tanulási környezet bemutatása a cerebrális parézissel élő, alsó tagozatos tanulók esetében. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 165-177
Gyarmati Zea Jusztina. Magyar tanárok közvetlen és közvetett diverzitástapasztalatainak összefüggése a multikulturális attitűdökkel – Vegyes módszertanú szociálpszichológiai kutatás. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 179-193
Hegedűs Anita. Egy másik kultúra megismerése? Külföldi hallgatók múzeumfogyasztási szokásai. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 194-206
Albrecht Zsófia. Változó múzeum, változó múzeumpedagógia? A (post-COVID) digitális múzeumról és múzeumpedagógiáról. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 207-216
Habók Anita et al. A tanulási stratégiák és az online olvasási stratégiák hatása a felsőoktatási tanulmányokat kezdő diákok szövegértésfejlettségére. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 217-226
Csereklye Erzsébet. „Sikerült őket meggyőznöm arról, hogy én egy nagyon érdekes kutató lehetek”: A doktori hallgatók szakmai szocializációjáról. (2024) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2023 pp. 227-238
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-02-07 21:54
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás