mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Informatics in Schools. Innovative Approaches to Computer Science Teaching and Learning
Pluhár, Zsuzsa [Pluhár, Zsuzsa (oktatás, IK, IKT ...), szerk.] Média- és Oktatásinformatika Tanszék (ELTE / IK)
;
Gaál, Bence [Gaál, Bence (Informatika szakm...), szerk.] Média- és Oktatásinformatika Tanszék (ELTE / IK); PhD Informatika Doktori Iskola (ELTE / IK)
Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Springer Nature Switzerland, Cham, Svájc
2025
Sorozatok:
Lecture Notes in Computer Science 0302-9743 1611-3349, 15228
Azonosítók
MTMT: 35475054
ISBN:
9783031734731
ISBN:
9783031734748
Egyéb URL:
https://link.springer.com/10.1007/978-3-031-73474-8
Fejezetek
Horváth Győző. Teaching Task Specification Efficiently in Introductory Programming Courses in Higher Education. (2025) Megjelent: Informatics in Schools. Innovative Approaches to Computer Science Teaching and Learning pp. 111-122
Gaál Bence et al. Teachers’ Motivation to Engage with Students in a Computer Science and Computational Thinking Challenge: Does Motivation Conform to a ‘One-Size-Fits-All’ Model?. (2025) Megjelent: Informatics in Schools. Innovative Approaches to Computer Science Teaching and Learning pp. 152-166
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-02-09 16:06
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás