mtmt
The Hungarian Scientific Bibliography
XML
JSON
Public search
Magyarul
Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban
Sebestyén, Krisztina [Sebestyén, Krisztina (Neveléstudomány), ed.] Faculty of Pedagogy (GFU)
Hungarian Study collection (Book) Scientific
Published: CHERD-Hungary, CHERD-H, Debrecen, Hungary, 167 p.
2024
Series:
Oktatáskutatók könyvtára 2064-9312, 22
Identifiers
MTMT: 35474949
ISBN:
9786156012272
Teljes dokumentum:
https://mek.oszk.hu/26600/26688/
Chapters
Sebestyén Krisztina. Előszó. (2024) In: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 7-8
Nóbik Attila. Az iskoláztatás nyelvtana. (2024) In: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 11-24
Györgyi Zoltán. A hazai közoktatás finanszírozása nemzetközi tükörben. (2024) In: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 25-39
Bíró Gyula. Pedagógusképzés: a felsőfok és a középfok összehangolásának kísérlete: A pedagógusképzés szakképzési és felsőoktatási képzési szakaszának együttfejlesztési lehetőségei. (2024) In: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 40-56
Molnár Balázs. Az Insta(nt)-mosolyon túl: Z generáció a pedagógusképzésben. (2024) In: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 57-71
Tóth Zoltán. Chrappán Magdolna: Didaktika I-II. tankönyvi fejezeteinek kapcsolati hálója. (2024) In: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 72-85
Revákné Markóczi Ibolya et al. STEM tanítási-tanulási módszerek koragyermekkorban - szisztematikus áttekintés. (2024) In: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 89-105
Buda András. Játék és iskola. (2024) In: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 106-117
Einhorn Ágnes. Kihívások az idegennyelv-tanításban. (2024) In: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 118-132
Szűcs Tímea. Máltai Szimfónia Program a gyermekek szemével. (2024) In: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 133-147
Kovács Edina. A szociális kompetencia fejlesztési lehetőségei a diákok, valamint a pedagógusok esetében. (2024) In: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 148-156
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Copy
Print
2025-07-10 18:42
×
Export list as bibliography
Citation styles:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Print
Copy