mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban
Sebestyén, Krisztina [Sebestyén, Krisztina (Neveléstudomány), szerk.] Pedagógiai Kar (GFE)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, Magyarország, 167 p.
2024
Sorozatok:
Oktatáskutatók könyvtára 2064-9312, 22
Azonosítók
MTMT: 35474949
ISBN:
9786156012272
Fejezetek
Sebestyén Krisztina. Előszó. (2024) Megjelent: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 7-8
Nóbik Attila. Az iskoláztatás nyelvtana. (2024) Megjelent: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 11-24
Györgyi Zoltán. A hazai közoktatás finanszírozása nemzetközi tükörben. (2024) Megjelent: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 25-39
Bíró Gyula. Pedagógusképzés: a felsőfok és a középfok összehangolásának kísérlete: A pedagógusképzés szakképzési és felsőoktatási képzési szakaszának együttfejlesztési lehetőségei. (2024) Megjelent: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 40-56
Molnár Balázs. Az Insta(nt)-mosolyon túl: Z generáció a pedagógusképzésben. (2024) Megjelent: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 57-71
Tóth Zoltán. Chrappán Magdolna: Didaktika I-II. tankönyvi fejezeteinek kapcsolati hálója. (2024) Megjelent: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 72-85
Revákné Markóczi Ibolya et al. STEM tanítási-tanulási módszerek koragyermekkorban - szisztematikus áttekintés. (2024) Megjelent: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 89-105
Buda András. Játék és iskola. (2024) Megjelent: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 106-117
Einhorn Ágnes. Kihívások az idegennyelv-tanításban. (2024) Megjelent: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 118-132
Szűcs Tímea. Máltai Szimfónia Program a gyermekek szemével. (2024) Megjelent: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 133-147
Kovács Edina. A szociális kompetencia fejlesztési lehetőségei a diákok, valamint a pedagógusok esetében. (2024) Megjelent: Perspektívák a köznevelésben és a felsőoktatásban pp. 148-156
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-02 08:59
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás