mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
Bocsi, Veronika [Bocsi, Veronika (Nevelésszociológia), szerk.] Társadalomtudományi Tanszék (DE / GyGyK)
;
Csók, Cintia [Csók, Cintia (neveléstudomány), szerk.] Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (DE / BTK)
Magyar és Angol nyelvű Tudományos
Megjelent: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, Magyarország, 530 p.
2024
Konferencia:
XXIV. ORSZÁGOS NEVELÉSTUDOMÁNYI KONFERENCIA 2024-10-24 [Debrecen, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 35474931
ISBN:
9789634906551
Teljes dokumentum:
https://onk2024.hu/doc/absztraktkotet_v2.pdf
Szakterületek:
Oktatástudomány
Fejezetek
Szabó Andrea. Pedagógus hallgatók pályaképe és munkaerőpiaci várakozásai. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
'Sütő' 'Éva' et al. A „Lego Duplo” technika alkalmazása STEM-oktatással kapcsolatos tevékenységekben Kárpátalján. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 1-516
Bacsa-Bán Anetta. A SZAKKÉPZÉS PILLÉREI: A SZAKOKTATÓKÉPZÉS KIHÍVÁSAI A PÁLYASZOCIALIZÁCIÓTÓL A MENTORÁLÁSIG. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 24
Bacsa-Bán Anetta. A SZAKKÉPZÉS OKTATÓI ÁLLOMÁNYA ÉS A SZAKOKTATÓ-KÉPZÉS HELYZETE MAGYARORSZÁGON. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 25
Kocsó Edina. A MENTORÁLÁS SZEREPE A HALLGATÓI SIKERESSÉGBEN: TAPASZTALATOK LEVELEZŐ MUNKARENDŰ SZAKOKTATÓ KÉPZÉSBEN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 26
Cserné Pekkel Márta. SZAKMAI PEDAGÓGUSOK IDENTITÁSFORMÁLÁSA ÉS PÁLYASZOCIALIZÁCIÓJA: ÚT A PÁLYAELHAGYÁS MEGAKADÁLYOZÁSA FELÉ. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 27
Maczó Edit. A SZAKOKTATÓ SZAKOS HALLGATÓK PÁLYA IRÁNTI ELKÖTELEZŐDÉSE A VÉGZÉS UTÁNI TERVEKBEN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 28
Buda András. Pedagógusok és a mesterséges intelligencia. Barátok vagy ellenségek?. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 49
Dabney-Fekete Ilona Dóra et al. Resilience Among International Students at a Central European University. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 52
Szabó Dóra et al. A szülő/család és pedagógus/iskola kapcsolattartás megjelenése a tanárképzési kurzusokon: egy empirikus kutatás PILOT eredményei. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 58
Lánczi Viktória et al. Tanárképzésben oktatók véleménye a család-iskola együttműködésére való felkészítésről. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 59
Sávai-Átyin Regina Andrea. KIHANGOSÍTVA. TANÁRSZAKOS HALLGATÓK ÉS EGYETEMI OKTATÓK A KÜLÖNLEGES IGÉNYŰ TANULÓK SZÜLEIVEL TÖRTÉNŐ KAPCSOLATTARTÁSRÓL EGY PILOT KUTATÁS SZÁMAIBAN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 60
Szitányi Judit et al. Matematikai szöveges feladatok megoldására vonatkozó elméleti és gyakorlati kihívások. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 62-62
Csíkos Csaba et al. Akciókutatásunk módszertani kihívásai és jellemzői. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 63-63
Bíró Fanni et al. A tanulók affektív és kognitív személyiségjegyeinek változása az akciókutatás során. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 64-64
Emri Zsuzsanna. A tanulás hatékonyságának biztosítása online tanulási környezetben. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 71-71
Lengyelné Molnár Tünde et al. Az online tanulási környezetek vizsgálatának aktuális trendjei a neveléstudományban. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 72-72
Prantner Csilla. Ergonómiai és akadálymentesítési szempontok a tanulástámogató online felületek vonatkozásában. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 73-73
Csernai Zoltán. Tanulói tevékenység nyomon követése az online tanulási platformokon. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 74-74
Négyesi Péter. Tanulási stílusok és online szemmozgáskövetés: A személyre szabott tanulás elősegítése egy adaptív e-learning rendszerben. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 75-75
Emri Zsuzsanna. Kognitív terhelés követése EEG aktivitás mérésével, különböző nehézségű matematikai és szövegértelmezési feladatok alatt. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 76-76
Engler Ágnes. KIHÍVÁSOK ÉS VÁLTOZÁSOK A CSALÁDI ÉLET MŰKÖDÉSÉBEN ÉS JÓLLÉTÉBEN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 77
Bencze Ádám et al. VÁLTOZÁSOK A CSALÁDOK MEGÍTÉLÉSÉBEN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 78
Antal István et al. Roma emberek tanulmányi sikerei a társadalmi jóllét tükrében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 80
Rövid Irén et al. NŐTLENEK ÉS HAJADONOK PÁRKAPCSOLATI MINTÁZATAI, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ ISKOLAI VÉGZETTSÉGRE. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 81
Engler Ágnes et al. A munka-magánélet egyensúly és a lelki-mentális egészség különbségei egyes családtípusokban. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 82
Rétháti Csilla. A szakiskolai lemorzsolódás háttértényezői és lehetséges megoldásai egy kvantitatív kutatás tükrében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 85
Pataki Ágnes et al. MAGYARORSZÁGI MULTIKULTURÁLIS ISKOLÁKBAN TANULÓ MAGYAR ÉS KÍNAI DIÁKOK ÁRNYÉKOKTATÁSBAN VALÓ RÉSZVÉTELE. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 93
Bede Fanni Anna et al. Zenei árnyékoktatási programok pedagógiai módszerei a közösségi médiában megjelenő önreprezentációk alapján. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 94-95
Sztáray Kézdy Éva et al. AZ APAI BEVONÓDÁS HATÁSA A GYERMEKEK JÓLLÉTÉRE. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 97
Huszár Zsuzsanna. THE CURRENT STATE OF GLOBAL EDUCATION AND EDUCATION FOR SUSTAINABILITY IN TEACHER EDUCATION ACROSS THE VISEGRAD COUNTRIES AND ROMANIA. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 100-100
Huszár Zsuzsanna et al. COMPARATIVE ANALYSIS OF SUSTAINABILITY AND GLOBAL EDUCATION IN TEACHER EDUCATION: RESEARCH CONCEPTS AND METHODOLOGIES. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 101-101
Kuleta-Hulboj Magdalena et al. TEACHERS FOR A SUSTAINABLE FUTURE: OPPORTUNITIES AND OBSTACLES TO INTEGRATING GE INTO TEACHER EDUCATION PROGRAMMES IN THE VISEGRAD COUNTRIES. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 103-103
Jancsák Csaba. Állampolgári nevelés, állampolgári kompetenciák fejlesztése. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 105-105
Balatoni Monika. Társadalmi aktivitás új formája a fiatalok körében: „a fotelforradalmárok és a médiapolgárok” világa. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 106-106
Jancsák Csaba et al. A tanárok és a tanulók vélekedései a DÖK-mentorpedagógus szerepeiről. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 109-109
Dancs Katinka. Egyetemi hallgatók nézeteinek változása a múlttal, a történész tudásával és a történelem szubjektivitásával kapcsolatban - egy intervenció eredményei. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 110
Saád Judit et al. A fenntarthatósági kompetencia fejlesztése a tanárképzésben. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 115
Patyi Gábor. Óvóképzés a századfordulón és a 125 éves soproni óvóképzés kezdetei. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 124
Németh Dóra Katalin et al. A Soproni (Felsőfokú) Óvónőképző Intézet területi szakmai gyakorlatának megvalósítása a hatvanas években. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 125
Pásztor Enikő et al. FÓKUSZBAN A HALLGATÓI LEMORZSOLÓDÁS CSÖKKENTÉSE – A SOPRONI ÓVÓKÉPZÉS RENDSZERVÁLTÁS ELŐTTI ÉS NAPJAINK INTÉZKEDÉSEINEK KOMPARATÍV ELEMZÉSE. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 126-126
Kántor Zsuzsanna et al. A középfokú óvodai nevelő technikus és a felsőfokú óvodapedagógus-képzés komparatív elemzése a képzési és kimeneteli követelmények tükrében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 127-127
Pásztor Enikő et al. INNOVÁCIÓS KUTATÁS A DRÓNOK TÁRSADALMI HASZNOSSÁGÁRÓL , AZ ÓVODÁS , KISISKOLÁS ÉS KÖZÉPISKOLÁS GYERMEKEK ISMERETEIRŐL ÉS A DRÓNOK TÉRI ORIENTÁCIÓS FEJLESZTŐ HATÁSÁRÓL. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 128
Tóth Judit. A HANGOS GONDOLKODTATÁS MÓDSZERÉNEK ALKALMAZÁSA SAJÁT FEJLESZTÉSŰ TÖRTÉNELMI EMPÁTIA MÉRŐESZKÖZ VALIDÁLÁSÁRA: MÓDSZERTANI ISMERTETŐ. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 133-133
Szakál Zsolt et al. A sportperzisztencia támogatása - a sportból való lemorzsolódás prevenciós lehetőségei egy szisztematikus összefoglaló tanulmány tanulságai alapján. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 137-138
Kovács Karolina Eszter et al. A sportperzisztencia sajátosságai középiskolás és egyetemista fiatalok körében egy kvantitatív kutatás alapján. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 143-143
Kovács Klára et al. A munkahelyi stressz- és erőforrások, valamint a fizikai aktivitás szerepe kárpát-medencei oktatók jóllétében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 145-146
Buda András. A digitalizáció hatása az egyetemi oktatók jóllétére. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 148
Macher Mónika. Interdiszciplináris megközelítések és kihívások a gyógypedagógiában. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 151-151
Horváth Endre et al. A tanári ráhangoltság pilot vizsgálata együtt- és különnevelő osztályközösségekben. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 153
Benkő Margita et al. Az ülésrend szerepe a társas kapcsolatok alakulásában egy pilot vizsgálat tükrében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 154
Macher Mónika et al. Tanulásban akadályozott tanulók beszédfeldolgozási sajátosságai. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 155
Mrázik Julianna. KVALITATÍV ADATOK KÓDOLÁSI MODELLJEI. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 156-156
Pribék László. Saldaña kódolási folyamatról alkotott alapvetései. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 157-157
Sántha Kálmán. Területkódolás a vizuális információk kvalitatív feldolgozásában. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 158-158
Sinkovics Ádám. Mesterséges intelligencia használata a kvalitatív szövegkódolásban. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 160-160
Szőllősi Tamás. Óvodapedagógusok reflexiói a "Gyermekjogi kutatás a magyar óvodákban" című vizsgálat adatgyűjtését követően : új tapasztalatok, új szemlélet. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 166
Hegedűs Judit. Gyermekgyilkosságok a dualizmus korában. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 168-168
Pusztafalvi H. Egészségtan oktatás narratívái a magyar pedagógiai sajtóban a 19. században. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 170-170
Nóbik Attila. Önfertőzésről zajló diskurzus a Néptanítók Lapjában. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 171
Sebestyén Krisztina. Idegen nyelvek, kultúrák és reakciók – két nemzetközi szeminárium tapasztalatai. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 173
Hegedűs Roland. Idegen, az ismerttől eltérő társadalmak és kultúrák megismerése tanulói teljesítménymérések oktatásán keresztül. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 174
Sütő Zsuzsanna. Az immobilitási stratégia kialakítását támogató egyéni és intézményi tényezők KözépEurópa magyar felsőoktatási hallgatóinak körében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 180-180
Pintér Henriett. ANYANYELVI INTERVENCIÓKUTATÁSOK: A MESE INNOVÁCIÓS LEHETŐSÉGEI TIPIKUS ÉS ATIPIKUS FEJLŐDÉSMENETŰ GYERMEKEK KÖRÉBEN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 182
Haga Orsolya et al. Mennyire érzik a szülők a gyermekükkel való együttlétet ösztönzőnek? Egy családi környezetben zajló háromnapos mesetevékenység validitásvizsgálata:. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 183
Farkas Simon et al. A mese és a rajzfilm óvodások körében való alkalmazásának validitásvizsgálata. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 184
Gál Franciska et al. Nyelvfeldolgozási nehézségekkel küzdő gyermekek számára alkalmazható beszéd- és meseintervenció validitásvizsgálata. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 185
Surányi Sára et al. Hallás utáni szövegértés teszt adaptálása, annak kipróbálása atipikus fejlődésmenetű nyelvfejlődési zavarokkal küzdő gyermekek körében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 186
Csók Cintia. Az iskolai segítők a szülők szemével: egy nemzetközi kvantitatív kutatás eredményei. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 189
Sárkány Péter. Szegregátumtól a felsőoktatásig: a hátrányos helyzet leírására és kompenzálására tett kísérletek. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 199-199
Bogárdi Tünde. Hátrányos helyzetű tanulók társadalmi státusza és jövőorientációja. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 200-200
Hadnagy József. Nevelési-oktatási kihívások és együttműködési lehetőségek egy szegregátumban. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 201-201
Sándor Tamás. A közoktatás és a gyermekjóléti alapellátás együttműködése átmeneti gondozás során. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 202-202
Pacsuta István. Közösség, mint érték a hátrányos helyzetű felsőoktatási hallgatók körében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 203-203
Herpainé Lakó Judit. A szülők, nagyszülők értékrendszerének jellemzői a gyermek rendszeres testedzésre nevelésének tükrében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 205
Simon István Ágoston et al. A gyógytestnevelő tanárok attitűdje a tanulók belső motivációját támogató oktatási módszerekkel kapcsolatban. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 206
Reiner Dóra et al. Görkorcsolyázás hatása a tanulók testneveléssel kapcsolatos motivációjára. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 207
Simonné Kajtár Gabriella et al. A rekreációs- és gyógyúszás edzéseken alkalmazott innovatív oktatási módszerek hatása a tanulók úszással kapcsolatos belső motivációjára és motoros képességeire. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 208
Soós István. Személyes és társadalmi felelősségvállalás a honvédelmi (rendet, fegyelmet preferáló) és az autonóm (élményközpontú) nevelési értékek tükrében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 209-209
Hamar Pál. A honvédelmi nevelés és a testnevelés kihívásai a válságok korában. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 210-210
Dunai Pál. A honvéd pilóta kadét program célja és tapasztalatai a neveléstudomány szemszögéből. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 211-211
Aszalós Imre et al. Közoktatási intézményekben tapasztalt nevelési-testnevelési problémák bemutatás. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 212-212
Soós István et al. A testnevelő tanári nevelési eljárásmódok és a tanuló viselkedés összefüggéseinek vizsgálata, a személyes és társadalmi felelősségvállalás nézőpontjából. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 213-213
Madarász Tibor. A rendszerváltás évtizedében katonai nevelésben szerzett kompetenciák konvertálhatóságának dinamikája a szakmai életutak tükrében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 215
Varga Aranka. NON FORMÁLIS TANULÁSI TEREK ÉS KÖZÖSSÉGEK SZEREPE A ROMA FIATALOK SIKERES ISKOLAI ELŐREHALADÁSA SORÁN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 222-222
Csovcsics Erika. A MÉLTÓSÁG PEDAGÓGIÁJA A GANDHI GIMNÁZIUM FORMÁLIS ÉS NON FORMÁLIS TANULÁSI GYAKORLATÁBAN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 223-223
Horváth Gergely. Kortársmentorok mint a non-formális színtér résztvevői: A kortársmentorok munkájának értékelése az „Oktatási Esélyekért!” Mentorprogramban. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 225-225
Varga Aranka et al. ROMA SZAKKOLLÉGIUM “HÍDSZEREPE” A VISSZAEMLÉKEZÉSEK NARRATÍVÁJÁBAN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 226-226
Ivan Aigner. Historic Adaptive Evolution of Education and Meritocracy as Drivers for Comprehensive Welfare and Well-Being in Singapore. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 229-229
Arató Ferenc. A HUMÁNALAPÚ TUDÁSKONSTRUÁLÁS JELENTŐSÉGE A MESTERSÉGES INTELLIGENCIA KORÁBAN A MINDENNAPI ISKOLAI GYAKORLATBAN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 234-234
Ardai Evelyn et al. Nintendo Wii-vel végzett egyensúlyfejlesztő tréning tapasztalatai és eredményei Down szindrómával született fiatalok körében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 235-236
Bacsa-Bán Anetta et al. A SZAKKÉPZÉSBEN OKTATÓK SZAKMAI FEJLŐDÉSE - EGY INTÉZMÉNYI MÉRÉS TAPASZTALATAI NYOMÁN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 237
Béki Piroska et al. Küzdősportok az iskolában a hallgatói vélemények tükrében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 244-244
Berzsenyi Emese. Az európai középkor fogyatékosságtörténete. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 249-249
Bocsi Veronika. A szabadidő mintázatai az egyetemeken. Egy kvantitatív vizsgálat tanulságai. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 250
Bodnár Barbara Anita. A PEACE EDUCATION MULTIDIMENZIONÁLIS JELLEGÉNEK FELTÁRÓ VIZSGÁLATA A KOOPERATÍV TANULÁSSZERVEZÉS VONATKOZÁSÁBAN – EGY ÁTFOGÓ SZISZTEMATIKUS IRODALMI ÁTTEKINTÉS EREDMÉNYEI. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 252-252
Bodnár Dániel et al. (Research) Groups for students in Teacher Education. Professional Socialization and Acquired Values. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 253-254
Bognárné Kocsis Judit. A FIATALOK MENTÁLIS EGÉSZSÉGÉNEK HATÁSA A TANÍTÁSTANULÁS TERVEZÉSÉNEK FOLYAMATÁRA. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 255-255
Csereklye Erzsébet et al. Az imposztor jelenség vizsgálata egyetemi hallgatók körében: Az imposztor profil kérdőív magyar nyelvű hallgatói változatának kidolgozása. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 258
Czapné Makó Zita. „Én nem vagyok jó matekból!” A többszörös intelligencia elméletének alkalmazása tanító és óvodapedagógus szakos hallgatók matematika óráin. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 260-260
D. Nagy Fruzsina et al. A matematikai alapkészségek tesztjének (math-up skills test) adaptálása magyar nyelvre. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 263-263
Dezső Renáta Anna. NEMZETKÖZI PEDAGÓGIA ALAPSZAK INDÍTÁS VILÁGJÁRVÁNY KÖZEPÉN – TANULSÁGOK ÉS KIHÍVÁSOK. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 266-266
Dong Hoang Minh et al. A Systematic Literature Review on Reading Proficiency and Self-Regulated Learning Strategies. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 269-269
Dudok Réka et al. Fókuszban a serdülők pszichológiai jólléte: A szociálisprobléma-megoldás, a társas támogatás, és az iskolai kötődés szerepe. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 273
Édes Csilla. Zenepedagógus jelöltek pályaszocializációja: a mentorok vélekedése saját szerepükről és a mentorálási feladataikról. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 274-274
Engler Ágnes et al. AZ OSZTÁLYTEREM REJTETT KIHÍVÁSAI: AZ IKERTANULÓK OKTATÁSA ÉS NEVELÉSE. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 277-278
Fajt Balázs. Plágium és mesterséges intelligencia: Egy ChatGPT-vel kapcsolatos hallgatói attitűdmérés eredményei. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 282-282
Forray R. Katalin et al. KISTÉRSÉGI CIGÁNY MIGRÁCIÓ: OKTATÁSANTROPOLÓGIAI VIZSGÁLÓDÁSOK. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 286-286
Fridrich Máté. A GAMIFIKÁCIÓ DISKURZUSA MAGYARORSZÁGON: ELMÉLETI MODELLEK, PEDAGÓGIAI GYAKORLATOK ÉS TRENDEK. EGY SZISZTEMATIKUS SZAKIRODALMI ÁTTEKINTÉS EREDMÉNYEI. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 288-288
Fülöp Erika et al. Hogyan segíthetjük a gyermekek fejlődését az anyák mentális egészségének támogatása által a vecsési Czövek Olivér Református Óvodában?. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 289
Gangxuan Yuan et al. Anticipating the future, driving the present: The effect of future time perspective in academic achievement of high school students.. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 293
Garai Imre. A deprofesszionalizáció alkalmazási lehetőségei a középiskolai tanárképzés történetének kutatásában.. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 294-294
Gilbert Langat et al. Assessing collaborative problem-solving skills through technology: a review and bibliometric analysis. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 295-295
Zewude Girum Tareke et al. Relationship between mindfulness, psychological capital, moral potency and internet addiction among regular students in Ethiopian public universities. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 296-296
Habók Anita. Az angol mint idegen nyelv tanulása során használt olvasási stratégiák szisztematikus elemzése. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 302-302
Hajdu Noémi. A HÁTRÁNYOS HELYZETŰ, CIGÁNY/ROMA TANULÓK OKTATÁSÁNAK REPREZENTÁCIÓJA A NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRATOKBAN 1990 ÉS 2023 KÖZÖTT. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 303-303
Hamphrey Ouma Achuodho et al. Interplay of identity processing styles, self-efficacy and academic achievement among automotive engineering students in public TVET institutions: A pilot study.. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 304
Hegedűs Roland. A szülők aktív hatása a tanulási zavarral küzdő tanulók teljesítményére. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 307-307
Heiter Kitti. A SZAKKÉPZÉS HOZZÁFÉRHETŐSÉGÉNEK TERÜLETI EGYENLŐTLENSÉGEI A SÁRBOGÁRDI JÁRÁS TEKINTETÉBEN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 309-309
Hideg-Fehér Gabriella et al. Nemzetközi fair play, sportszerűség skálák magyarországi validációja és kenyai kulturális adaptációja. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 312-312
Holik Ildikó et al. A Minecraft innovatív alkalmazási lehetőségei a STEAM területek oktatásában – a biztonság- és környezettudatosság fejlesztése játékalapú tanulással. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 313-314
Horváth Gergely. Mentoráláskutatás a hazai diskurzusban: Egy szisztematikus szakirodalomelemzés eredményei. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 316-316
Hosszu Timea. Episztemikus érzelmek vizsgálata gyógypedagógus hallgatók körében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 318-318
Józsa Krisztián et al. DIFER készségek fejlettsége 2002-ben és 2022-ben. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 320-320
Kállai Gabriella. Felnőttekkel való munka az óvodában – gyógypedagógiai aspektusból. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 321
Kecskeméti-Székely Katalin Zsuzsa. Kisgyermeknevelők és pedagógusjelöltek kora gyermekkori digitális eszközhasználatra vonatkozó tapasztalatai és viszonyulásai. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 328-328
Kelemen Henrietta. A SZÜLŐI BEVONÓDÁS VIZSGÁLATA A ROMÁNIAI MAGYAR TAGOZATOS ZENEISKOLÁKBAN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 329
Kerekes Valéria et al. Az óvodapedagógus hallgatók vélekedése a mese elméleti és módszertani vetületeiről. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 332
Kéri Katalin. Európa 18. századi nevelőnője: Marie Beaumont. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 333
Kiss Dávid. A populáris regiszter medialitása a középkor irodalmának tanításában. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 336-336
Kolip Heléna et al. A HAZAI CSECSEMŐ- ÉS KISGYERMEKNEVELŐ BA KÉPZÉS VIZSGÁLATÁNAK ÉS SZAKIRÁNY FEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGE A GARDNERI INTELLIGENCIAKONCEPCIÓ KERETEI KÖZT. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 339-339
Koltai Zsuzsa. MÚZEUMI TANULÁS A MENTÁLIS JÓLLÉT ELŐMOZDÍTÁSÁNAK SZOLGÁLATÁBAN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 340-340
Korom Erzsébet et al. A metafogalmi tudatosságot matematikai és természettudományos tartalmon vizsgáló teszt kidolgozása. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 342-342
Krausz Anita. Általános iskolában tanítók együttneveléssel kapcsolatos attitűdje. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 347
Lengyelné Molnár Tünde et al. Az autentikus tanulási környezet helyzete a könyvtár jövőképében - nemzetközi könyvtári stratégiákra alapozva. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 348-348
Lévai Barnabás et al. A KORAI ZENETANULÁS HATÁSAI A MATEMATIKAI KOMPETENCIÁKRA A SIKERES ÉLETUTAK TÜKRÉBEN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 349-349
Lopatovszkiné Kasza Éva et al. ADHD-vel az iskolában. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 350-350
Magyar Andrea et al. Általános iskolai tanulók szókincsének olvasás iránti attitűddel és kitartással való összefüggése. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 351-351
Magyar Veronika et al. A szülői okoseszköz-használat sajátosságai kisgyermeket (0-7 év) nevelők körében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 353
Maisch Patrícia. Reformkori olvasótársaságok és kaszinók az olvasóvá nevelés szolgálatában. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 355-355
Maisch Patrícia. Egy elfeledett pedagógusnő: Uhrl Józsa. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 356-356
Major Tünde Kármen. A KONFLIKTUSKEZELÉSI SZEMLÉLETMÓD ALAKÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGEI ÉS RELEVANCIÁI A KORA GYERMEKKORBAN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 357-357
Mándoki Réka et al. Miket és hogy vesznek figyelembe a szülők az óvodaválasztás során?. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 358-358
MARKOS VALÉRIA et al. A GYERMEKVÁLLALÁSI HAJLANDÓSÁG ÉS A MAGYAR IDENTITÁS ÖSSZEFÜGGÉSEI. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 359
Markovics Katalin et al. KÖZÉPFOKÚ OKTATÁSI INTÉZMÉNYBEN TANULÓK IDEGENNYELV-TUDÁSÁNAK ÉS CÉLNYELVHASZNÁLATÁNAK VIZSGÁLATA : A MAGYAR IFJÚSÁG KUTATÁS 2020 ADATBÁZISÁNAK MÁSODELEMZÉSE .. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 360
Mester Dolli et al. A kiégés és megküzdés vizsgálata a pszichológiai alapszükségletek és a munka értelmessége tükrében kisgyermeknevelők és tanítók körében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 362-362
Mező Katalin. Oktatási célú robotok használata a köznevelésben. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 364
Molnár Adrienn et al. Pedagógusok munkahelyi jóllétének és karaktererősségeinek feltáró elemzése. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 366
Moravecz Marianna et al. Harmónia a mozgásban és a zenében: zenei és a sporttehetségek összehasonlító elemzése. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 367-367
Mrázik Julianna. AZ IPA MINT SZÖVEGKÓDOLÁSI ELJÁRÁS. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 368-368
Nagy Márió Tibor et al. Középiskolások globális jelenségekhez kapcsolódó tájékozottságának és természettudományos tanulási motivációinak vizsgálata. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 370-370
Nagy Róbert. A pedagógikum információs túlterhelése a mesterséges intelligencia vonatkozásában. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 372-372
Négyesi Péter. Harc az álhírek ellen: Mélytanulási algoritmusok a hitelesebb digitális térért. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 374
Nemes Magdolna. A tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-oktatásának tapasztalatai. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 375
Nemes-Wéber Zsófia. AZ ÓVÓNŐK ÉS CSALÁD KAPCSOLATA A GYERMEKEK NEVELÉSÉNEK KAPCSÁN AZ 1950-ES 1960-AS ÉVEK MAGYARORSZÁGÁN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 376-376
Némethy Fruzsina et al. Érzékenységet vagy megértést? Autizmusra fókuszáló kortársak tudását formáló programok. Szisztematikus szakirodalmi áttekintés. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 377-378
Némethy Fruzsina et al. Érzékenységet vagy megértést? Autizmusra fókuszáló, kortársak tudását formáló programok. Szisztematikus szakirodalmi áttekintés. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 377-378
Oravecz Adrienn. A mozgáskorlátozott személyek gépjármű vezetési tanulási folyamatának vizsgálata a résztvevők szubjektív jóllétének szemszögéből. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 383
Pásztor Attila et al. Morfológiai tudatosság online mérése 4. évfolyamos tanulók körében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 386-386
Polyák Zsuzsanna. Zenei és zenepedagógiai folyóiratok ideológiai irányultsága az 1947–1950-es társadalmi átalakulás éveiben. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 391-391
Pribék László. Kollégiumi metaforakutatás a Közép-dunántúli régióban.. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 395-395
Prohászka Zsolt. Magyar mint idegen nyelvet tanuló vendéghallgatók motivációs változásainak nyomon követése reflektív naplókon keresztül. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 396-396
Racsko Réka. A technológiaelfogadás-modellek kvalitatív tartalomelemzése. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 397-397
Rákosy-Vokó Zsuzsa et al. HELYZETKÉP AZ ISKOLAI EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS MEGVALÓSULÁSÁRÓL EGY ORSZÁGOS HAZAI VIZSGÁLAT TÜKRÉBEN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 399-399
Rétháti Csilla. A szakiskolai hátránykompenzációs intézkedések megjelenése a gyakorlatban. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 401
Révész-Kiszela Kinga. A kora gyermekkori fejlődés értelmezése a pszichomotórium és a viselkedésszabályozás szemszögéből, tipikus és atipikus fejlődési mintázat esetén. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 402
Rizvika Rahmita Salim et al. A state of the art review of empirical studies on global citizenship education in Indonesia. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 403-403
Ruzsa Bence et al. Az iparoktatás átszervezése Magyarország szovjetizálásának időszakában: az ipari technikumok kialakulása (1945–1950). (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 405
Sebestyén Krisztina. Az általános iskolában németet vagy angolt tanulók jövőterveinek vizsgálata a középiskolatípus alapján. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 409
Sipos Zsóka et al. A HANGOS OLVASÁS FLUENCIÁJÁNAK ÉS A PROZÓDIA JELENTŐSÉGÉNEK VIZSGÁLATA MÁSODIK ÉVFOLYAMOS DIÁKOK KÖRÉBEN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 412-412
Sitku Krisztina. ELMÉLET ÉS GYAKORLAT: HOGY MŰKÖDTETI TÁRSADALMI KAPCSOLATAIT KÉT KELET-KÖZÉP-EURÓPAI EGYETEM?. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 413
Stummer Krisztina. A NŐI FELSŐ KERESKEDELMI ISKOLÁK FÉRFI SZEMPONTÚ VIZSGÁLATA. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 418-418
Szabados Péter. ÁLLAMPOLGÁRI ISMERETEK VÁLASZTÓJOG NÉLKÜL? - AKTÍV ÁLLAMPOLGÁRSÁGRA NEVELÉS A MAGYARORSZÁGI KÖZÉPISKOLÁKBAN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 419-419
Szabó Adrienn. A mai pedagógiai gyakorlatban használt legnépszerűbb zeneelmélet-tankönyvek összehasonlító elemzése. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 420-420
Szabó Dóra et al. Együttműködés a hagyományos és digitális olvasóvá nevelés dimenziójában: könyvtárak és könyves influenszerek. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 422
Szalay Ignác. KÉPI NEVELÉS A HÁBORÚ ÁRNYÉKÁBAN: TANKÖNYVILLUSZTRÁCIÓK ELEMZÉSE A HORTHY-KORSZAKBÓl. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 427-427
Szász Noémi et al. Az apai jelenlét fontossága a gyermek fejlődése szempontjából. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 428
Szent-Gály Viola et al. A TEVÉKENYSÉGALAPÚ TANULÁSSZERVEZÉS MEGJELENÉSE AZ ÓVODAI NEVELÉS TARTALMI SZABÁLYOZÓIBAN ÉS A DIFFERENCIÁLT ÓVODAI BÁNÁSMÓD PROGRAMBAN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 432-432
Szőcs Andor. A SAPIENTIA ERDÉLYI MAGYAR TUDOMÁNYEGYETEM HALLGATÓINAK MUNKAVÁLLALÁSI JELLEMZŐI. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 434-434
Szőcs Levente Álmos et al. AZ ISKOLÁN KÍVÜLI TANULÁSI KÖRNYEZET ÉRTELMEZÉSEI A FENNTARTHATÓSÁG PEDAGÓGIÁJÁBAN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 435-435
Szűts-Novák Rita. „Hivatásom a gyógypedagógia…” – Kozmutza Flóra szerepe a modern magyar gyógypedagógiában. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 436-436
Takács Tamara et al. Óvodai- és iskolai szociális segítők feltáró jellegű vizsgálata. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 437-437
Takácsné Kárász Judit. Az Országos kompetenciamérés itembankjának vizsgálata a jobban diszkrimináló itemek szemszögéből. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 438
Tamás-Szora Lóránd et al. Edzői kompetenciák vizsgálata a versenyeztetéssel kapcsolatban a torna sportban.. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 439-439
Temiz Ceren Nur et al. What outcomes can be achieved by utilizing mind maps in cognitive and psychomotor domains in physical education?. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 440-440
Tódor Imre. A tanárjelölt-hallgatók pályaválasztási motivációjának és percepciójának FIT-Choice skálával történő mérése. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 444-444
Tomori Tímea. A kommunikációs kompetencia fejlesztésének korlátai és lehetőségei a sajátos nevelési igényű gyermekek körében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 445-445
Tomory Ibolya et al. OKTATÁSINNOVÁCIÓS ÉS OKTATÁSMÓDSZERTANI TÖREKVÉSEK A FELSŐOKTATÁS BÁZISÁN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ MTMI KÉSZSÉGEK FEJLESZTÉSÉRE. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 446-447
Tóthpál-Halasi Orsolya et al. Investigating health behavior, depression, burnout, and resilience among Hungarian teachers: Insights for well-being. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 452
Trendl Fanni. CIGÁNY/ROMA SZAKKOLLÉGIUMOK VIZSGÁLATA 1996 ÉS 2018 KÖZÖTT. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 455-455
Trixler Bettina. AUTISTA SZEMÉLYEK ELLÁTÁSI TAPASZTALATAI A COVID-19 JÁRVÁNY SORÁN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 456-456
Tun Zaw Oo et al. An experimental study in art and design education: The effect of design-based learning. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 457-457
Túri Krisztina. AZ AKARATLAGOS ÁLMODOZÁS ÉS AZ EGYÉN TÖBBSZÖRÖS ÉS VÁLTOZATOS „SZELF”-JEI A MÁSODIK NYELV ELSAJÁTÍTÁSAKOR (SLA). (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 458-458
Turós Mátyás. Gyermekek istenrajzai: az elemzés módszertani kérdései. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 459-459
Vályogos Krisztina. Az észak-alföldi régió szakképző intézményeiben tanulók intézmény- és szakválasztási motivációja. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 462
Velics Gabriella. A rádiós és televíziós távoktatás sikerének pedagógiai szempontjai - elmélet és gyakorlat a 20. században és ma. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 465
Balogh Anikó et al. PARADIGMAVÁLTÁS A DIGITÁLIS GYERMEKVÉDELEMBEN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 466-466
Vigh Ivett-Barbara. Az identitás és a kulturális emlékezet alakulása: Bihar megyei magyar anyanyelvű középiskolások tannyelvválasztásának komparatív vizsgálata. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 467-467
Vörös Katalin. „[...] OLTÁRT EMELÜNK A MUNKÁNAK, AZ IPARNAK, S MELYLYEL SZOLGÁLJUK AZ EMBERSZERETET ÉS A HAZA DICSŐSÉGÉNEK SZENT ÜGYÉT” AZ ÁLLAMI PATERNALIZMUS ESZKÖZE: AZ IPAROKTATÁS EGY LEHETSÉGES OLVASATA. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 472-472
Wai Mar Phyo et al. The relationship between international doctoral students' critical thinking and English academic writing proficiency. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 473-473
Wai Mar Phyo et al. Age-related variations in perceptions of feedback quality among doctoral students. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 474-474
Winkler Zsófia et al. A reziliencia és a szociális-érzelmi készségek fejlesztése az általános iskola első és második évfolyamán. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 475
Zábrátzky Éva. Múzeumi "wellbeing" - Múzeumok digitális eszközökkel a társadalmi jóllét szolgálatában. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 476-476
Aggné Pirka Veronika et al. A reformpedagógiai irányzatok koncepciójában megjelenő játék és eszmetörténeti előzmények a pedagógiai gyakorlatban. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 479
Bayarjargal Uuganbayar et al. Health risk behavior and social support among Mongolian adolescents: Results from a cross-sectional survey based on the measurement adopted from the Health Behavior in School-aged Chidren (HBSC) Study. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 482-482
Berényi Diana et al. A szakképzésben való továbbtanulás támogató és akadályozó tényezői. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 483-484
Böddi Zsófia et al. Role of Play in Preschool - Preparing Teacher Candidates to Support Play. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 485
Bredács Alice et al. A DIGITÁLIS KOMPETENCIA ÉRTELMEZÉSI PROBLÉMÁI ÉS A DIGITÁLIS KOMPETENCIARENDSZEREK SZISZTEMATIKUS ELEMZÉSE A TANULÓK FORMATÍV OKTATÁSÁHOZ VALÓ KIVÁLASZTÁSBAN. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 486-486
Burom Katalin. Az iskolába lépő gyermekek olvasási-írási alapkészültsége és végrehajtó funkcióinak fejlettsége. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 487-487
Csernai Zoltán. Az informatikai gondolkodás fejlesztését támogató kurzus Big Data adatelemző módszerekkel történő vizsgálatának eredményei egy online tanulástámogató portálon. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 488-488
Czövek Andrea et al. Konstruktivista módszerek a gyógypedagógus-hallgatók pályaszocializációjának támogatására. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 489-489
Homoki Erika et al. Az 5. osztályosok természettudományos tudásának szintje egy 2024-ben végzett mérés tükrében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 491-491
Dusa Ágnes Réka et al. A fogadó ország kultúrája iránti nyitottság és a kulturális sokk összefüggése nemzetközi hallgatók körében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 493
Fejes Adrienn et al. "Inspirale" - Vizuális módszertani gyakorlatok. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 495-495
Hajdu Krisztián. Mesterséges intelligencia alkalmazása a felsőoktatási könyvtárakban az oktatás és a kutatás támogatására. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 500-500
Horváth Dorottya et al. AZ ALMA A FÁJÁTÓL - A GÁTOLATLANSÁG ÉS A VISELKEDÉSSZABÁLYOZÁS KÖZÖTT HÚZÓDÓ SZÜLŐI SZEMÉLYISÉGLÉLEKTANI TÉNYEZŐK VIZSGÁLATA -. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 501-501
Juhos Ágnes et al. Enyhén értelmi fogyatékos és többségi tanulók létszámadatainak területi eloszlása 2018-2023 között. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 502
Kállai Gabriella. THE ROLE OF SPECIAL EDUCATION NEEDS TEACHERS IN WORKING WITH PARENTS. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 503
Kattein-Pornói Rita. A műszaki tanárképzésre jelentkező hallgatók szakmai motivációjának főbb motívumai. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 505-505
Langerné Buchwald. Az alternatív iskola választását meghatározó tényezők vizsgálata. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 506
Michubu Jonah Karwamba et al. Techno-pedagogical Practices: Use of Augmented Reality to Enhance Motivation and Skill Learning in Physical Education. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 513-513
Miklósi Márta et al. Intention to Work in the Prison Service in Poland and Hungary. The Role of Gender, Sensation-Seeking, Family Tradition, and Anticipated Support from Supervisors. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 514-514
Pető Áron et al. Pályaszocializáció, pályakép és identitás vonós tanárok körében. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 516-516
Sinkovics Ádám. Program és alkotótevékenység- alapú gyakorlatok a tanórán. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 519-519
Stummer Krisztina. SOCIAL PERCEPTION OF WOMEN'S HIGHER TRADE SCHOOLS IN THE FIRST HALF OF THE 20TH CENTURY (1909-1938). (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 520-520
Szabó Zoltán András et al. A deduktív tartalomelemzés alkalmazása a neveléstudomány területén – a Web of Science folyóiratcikkeinek szisztematikus szakirodalmi áttekintése (2019–2023). (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 522
Vida Gergő. A JAPÁN KARDVÍVÁS OKTATÁSA , MINT KOMPLETT PEDAGÓGIAI ÉS MÓDSZERTANI RENDSZER AZ SLR MÓDSZERTANÁRA ALAPOZVA. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet p. 527
Vuong Tuyet Linh et al. THE CURRENT SITUATION OF TEACHING AND LEARNING INFORMATIONAL TEXTS IN 3RD GRADE IN VIETNAM - THE RESULTS FROM A SELF-DESIGNED SURVEY QUESTIONNAIRE. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 528-528
Wakai Seiji. Egy kislétszámú, japán örökségnyelvi intézmény tényleges helyzete - Trajectory Equifinality Modeling alapján. (2024) Megjelent: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet pp. 529-529
Idézett közlemények (3)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-04 10:04
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás