mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II.
Márkus, Éva [Márkus, Éva (Német nyelvészet), szerk.] Idegen Nyelvi és Irodalmi Tanszék (ELTE / TOK)
;
Pálfalvi, Judit [szerk.]
;
Svraka, Bernadett [Svraka, Bernadett (mentális egészség...), szerk.] Neveléstudományi Tanszék (ELTE / TOK)
Magyar és Német nyelvű Tudományos
Megjelent: ELTE Tanító- és Óvóképző Kar, Budapest, Magyarország, 91 p.
2024
Konferencia:
A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. 2024-10-18 [Budapest, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 35467454
ISBN:
9789634897538
Teljes dokumentum:
https://www.tok.elte.hu/dstore/document/3327/KO%CC%81TE%20konferencia%202024%20absztraktfu%CC%88zet.pdf
Fejezetek
A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpátmedencében II. nemzetközi tudományos konferencia: Absztraktfüzet. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. p. ISBN 978-963-489-753-8
Baloghné Nagy Gizella. A távolléti oktatás tapasztalatainak hatása a nyelvpedagógusok jelentléti oktatásban használt digitális eszköztárára. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 10-11
Fenyődi Andrea et al. Digitális eszközökkel támogatott gyermekkori nyelvtanítás: egy kutatás és szakmai tapasztalatok megosztása. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. p. 12
Trentinné Benkő Éva et al. Válságból lehetőség: betekintés a nyelvpedagógusok szakmai fejlődésébe metaforáikon keresztül. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. p. 13
Nemes Magdolna. A diszlexiás diákokat oktató pedagógusok módszertani eszközkészlete az idegen nyelvi órákon. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. p. 16
Podlovics Éva. Az angol-nyelvtanítás jelenlegi helyzete a Sárospatak-régióban/The present state of Teaching English in Sárospatak region. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 17-18
Biró Rita Zsófia. A koraszülött és időre született kisgyermekek fejlődésmenetének összehasonlítása a korai fejlesztés kontextusában. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. p. 21
Kereki Judit et al. A kisgyermeknevelők és az óvodapedagógusok felkészítése a Gyermekfejlődési kérdőív alkalmazására. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 25-26
Kereki Judit et al. Átmenetek. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 27-28
Bereczkiné Záluszki Anna. Újító törekvések a koragyermekkorban bontakozó esztétikai érzelmek támogatására a bölcsődei nevelési folyamatban. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. p. 32
Gajdóné Gődény Andrea. Tabu és detabuizálás. A holokausztról való beszéd lehetőségei alsó tagozaton. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 33-34
Gilányi Magdolna. Az oktatás-nevelés színtere: a Margitsziget. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. p. 35
Kubinger-Pillmann Judit. A digitális történetmesélés módszerének alkalmazási lehetőségei az óvodai mindennapokban. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 36-37
Magyar Ágnes. Gyakorló pedagógusok válaszai a fogalmazástanítás kapcsán felmerülő kérdésekre. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 38-38
Szöllősi Eszter et al. Az olvasóvá nevelés, regényolvasás problémái az 5–6. évfolyamon. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. p. 40
Hegedűsné Tóth Zsuzsanna. Támogató jelenlét a bölcsődések játékának kibontakozásában. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. p. 43
Molnár Balázs. A művészi látásmód intelligenciájának (MLI) koragyermekkori fejlődéstámogatása. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. p. 47
Böddi Zsófia et al. Az óvodapedagógus-képzésbe belépő hallgatók vélekedéseinek, gondolkodásának vizsgálata az óvodáról, a játékról, a gyermekekről és a fejlettségükről. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 50-52
Bognár Amália. Pedagógushallgatók szövegértési- és alkotási képességének fejlesztése a generatív mesterséges intelligencia promptolásával. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 53-54
Gombos Norbert. Kísérlet a pedagógusképzés integrációjára Magyarországon – a pedagógiai főiskola és a tanítóképzés (1948–1953). (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 57-57
Lehmann Miklós et al. Felkészítés a jövőben szükséges készségekre az egyéni jóllét szempontjából. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. p. 58
Lívják emília. Elmélet és gyakorlat Hangsúlyok az óvodapedagógus képzésben. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 60-61
Toma Kornélia. A sárospataki óvodapedagógus-képzés 50 éves története. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 60-61
Buzás Zsuzsa et al. A kutatásalapú tanulás elősegítése a tanulásban. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 63-64
Csontosné Buzás Zsuzsa et al. A zenei írás-olvasás fejlődése és összefüggései a matematikai képességekkel. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 65-66
Kopasz Gáborné Geri. Inkluzív szemlélet a pataki pedagógusképzés elméletében és gyakorlatában. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 67-68
Szabó Anita. Tagozatváltás hatása a gyermekekre. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 72-73
Bognárné Kocsis Judit. Lelkiség és érzelmi állapot - a mai ifjúság világában. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 80-80
Homoki Erika. A környezetismeret tárgy óraszám csökkenésének hatása az 5. osztályosok természettudományos tudására. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 85-85
Vitályos Gábor Áron. Die Naturwissenschaften als Teil der ungarndeutschen Grundschulpädagogikausbildung in deutscher Sprache an der ELTE TÓK.. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 87-88
Vitályos Gábor Áron. Förderung von Umwelt- und Gesundheitsbewusstsein in der ungarndeutschen Kindergartenpädagogikausbildung in deutscher Sprache an der ELTE TÓK.. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 89-90
Vitályos Gábor Áron. Ausflug ins Ausland mit dem naturwissenschaftlichen Lehrstuhl der ELTE TÓK.. (2024) Megjelent: A tanító-, óvó- és a csecsemő- és kisgyermeknevelő képzés aktuális kérdései Magyarországon és a Kárpát-medencében II. pp. 91-91
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-05-16 20:08
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás