A telepített idegenvezetők marketingtevékenysége

Raffai, Eliza; Happ, Éva [Happ, Éva (Turizmus, marketing), szerző] Széchenyi István Egyetem

Magyar nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent: TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 1587-0928 24 (3) pp. 41-48 2024
  • X. Földtudományok Osztálya: A
  • Regionális Tudományok Bizottsága: B hazai
  • Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: D hazai
A turizmus szektor láncolatában egyedülálló pozíciót tölt be az idegenvezetői szféra, melynek tagjai végső végrehajtóként a legnagyobb befolyással hathatnak jelenlegi és potenciális utaskörükre. A kutatás a telepített idegenvezetői tevékenység turistákra gyakorolt befolyását, az idegenvezetői marketinget, s annak hatásrendszerét, mint a turizmusmarketing egy felderítetlen területét tárgyalja. A vizsgálat szekunder források elemzésével, illetve primer kutatás segítségével vizsgálja a telepített idegenvezetők marketingtevékenységét. A felmérés 2021 októbere és 2022 áprilisa között zajlott 7 mélyinterjúval és 2 online kérdőíves megkérdezéssel. A tanulmány választ ad arra, hogyan definiálható az idegenvezetői marketing jelensége, miért jelent felderítetlen területet a turizmusszektorban, s hogyan képes befolyásolni a szolgáltatást igénybe vevő utaskört.
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2024-12-09 14:28