mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet)
Komjáthy, Zsuzsanna [szerk.]
Magyar és Angol nyelvű Tudományos
Megjelent: Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, Magyarország
2024
Konferencia:
XV. Taní-tani Online Nemzetközi Tudományos Konferencia "A jövő pedagógiája" 2024-02-02 [Miskolc, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 35260137
ISBN:
9786156835017
Fejezetek
Hegedűsné Dudás Dominika. Logopédiai ellátás kihívásai: hangsúly a megelőzésen. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet)
Aknai Dóra Orsolya et al. A mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetséges implementációja a közoktatásban. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) pp. 12-12
Bácskainé Pristyák Erika. A tantermen kívüli oktatás felértékelődése a közeljövőben, földrajz tantárgy keretében. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) p. 15
Bogárdi Tünde. A (közel)jövő oktatási és szociális kihívásai a periférián. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) pp. 25-25
Dobák Judit. Egy nem organikus módon épült város középiskoláinak vizsgálata. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) pp. 42-42
Erdei Róbert. A REZILIENCIA FEJLESZTÉSE A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT TEVÉKENYSÉGEIN BELÜL ÓVODÁSKORBAN. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) p. 46
Farmosi Andrea. A középiskolás korosztállyal végzett iskolai szociális segítés tapasztalatai egy egri intézményben. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) pp. 49-49
Gortva János. Helytörténeti jellegű kutatások felhasználása a köznevelésben, avagy mikrotörténet és tantárgyi koncentráció. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) pp. 58-58
Győrik Győző et al. A fair play megjelenése a küzdősportokban. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) pp. 59-59
Hadnagy József. Hátrányos helyzetű családokkal végzett közösségfejlesztési folyamat sajátosságainak bemutatása. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) pp. 61-61
Juhász Valéria. Az olvasástanulást segítő rém jó könyvek című Könyvsorozat szintezettségi jellemzőinek vizsgálata. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) pp. 70-70
K. Nagy Emese. Mesterséges intelligencia és csoportmunka. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) p. 74
Körei László. Mentálhigiénés szolgáltatások az egyetemi szervezetpolgárság fejlesztéséért. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) pp. 83-83
Pacsuta István. Közösségi értékek a felsőoktatási hallgatók körében. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) pp. 103-103
Perge Anna et al. Az egészség kérdésköre hátrányos helyzetű települések általános iskolás tanulóinak körében: a szűrővizsgálatok jelentősége. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) p. 109
Sándor Tamás. Tanköteles korú tanulók jelenléte az átmeneti gondozásban. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) pp. 122-122
Szőllősi Tamás. Középiskolák és szülők kapcsolattartási lehetőségeinek megjelenése a szervezeti és működési szabályzatokban. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) p. 140
Takácsné Szabó Melinda. Kiből lesz az olvasó? Az olvasás szeretetének meg- alapozása az óvodai nevelésben. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) pp. 142-142
Dr. Zalay Szabolcs. Archaikus modellek pedagógiai alkalmazása a mesterséges intelligencia korában. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) pp. 149-149
Dániel Bodnár et al. The Role of Educational Support Staff in Family-School Partnership: A Teacher's Perspectiv. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) p. 156
Vida Gergő. Possibilities for increasing efficiency in educational diagnosis: Possibilities of using Bayes nets in the identification of learning disabilities. (2024) Megjelent: A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet) p. 168
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-02-07 22:23
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás