We need better ways to help students avoid the harms of stress: Results of a meta-analysis on the effectiveness of school-based stress management interventions

Juhász, Á. ✉ [Juhász, Ágnes (Pszichológia), szerző]; Sebestyén, N.* [Sebestyén, Nóra (pszichológia), szerző]; Árva, D. [Árva, Dorottya (népegészségtan), szerző] Megelőző Orvostani és Népegészségtani Intézet (SE / AOK / I); Barta, V.; Pártos, K. [Pártos, Katalin (megelőző orvostan...), szerző] Megelőző Orvostani és Népegészségtani Intézet (SE / AOK / I); Vokó, Z.** [Vokó, Zoltán (A nem-fertőző bet...), szerző] Egészségügyi Technológiaértékelő és Elemzési Kö... (SE / KSZE); Rákosy, Z. [Rákosy, Zsuzsa (Népegészségügy), szerző] Orvosi Népegészségtani Intézet (PTE / ÁOK); MTA-PTE Innovatív Egészségpedagógia Kutatócsoport (PTE / KCS)

Angol nyelvű Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent: JOURNAL OF SCHOOL PSYCHOLOGY 0022-4405 1873-3506 106 Paper: 101352 , 23 p. 2024
  • Szociológiai Tudományos Bizottság: A nemzetközi
  • SJR Scopus - Developmental and Educational Psychology: D1
Azonosítók
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2025-03-30 08:06