mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Consumers’ preferences for Kosher pálinka: Insights from an economic experiment
Ágoston, Temesi [Temesi, Ágoston (Marketing), szerző]
;
Tamás, Harci
;
Brigitta, Unger-Plasek [Unger-Plasek, Brigitta (Marketing), szerző]
;
Zoltán, Lakner [Lakner, Zoltán (Agrárökonómia), szerző]
;
Bendegúz, László Nagy [Nagy, László Bendegúz (Agrár-közgazdaságtan), szerző]
Angol nyelvű Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) Tudományos
Megjelent:
Proceedings of the International Food Marketing Research Symposium. (2024)
pp. 95-96
Azonosítók
MTMT: 35168521
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-10 12:52
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás