mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Proceedings of the International Food Marketing Research Symposium
Angol nyelvű Tudományos
Megjelent:
2024
Konferencia:
International Food Marketing Research Symposium 2024-06-18 [Tromso, Norvégia]
Azonosítók
MTMT: 35168518
Fejezetek
Ágoston Temesi et al. Consumers’ preferences for Kosher pálinka: Insights from an economic experiment. (2024) Megjelent: Proceedings of the International Food Marketing Research Symposium pp. 95-96
Brigitta Unger-Plasek et al. Towards understanding the food related eco-guilt – a scale validation for measurement. (2024) Megjelent: Proceedings of the International Food Marketing Research Symposium pp. 129-136
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-10 13:52
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás