mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia
Kovács, Enikő [Kovács, Enikő (földrajz, környez...), szerk.] Pedagógusképző Központ (EKKE / SZSZE)
Magyar nyelvű Tudományos
Megjelent: Líceum Kiadó, 56 p.
2024
Konferencia:
III. Pedagógiai Módszertani Konferencia. - A jövő kihívásainak pedagógiája 2023-11-22 [Eger, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 35053931
EKE IPR:
8108
ISBN:
9789634962731
Teljes dokumentum:
https://publikacio.uni-eszterhazy.hu/8108/
Fejezetek
Szíjártó Imre. Tankönyvhasználat a médiaórán. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 14-14
Czeglédi László. Digitális könyvtár-pedagógia – a módszertan közelében. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 15-15
Schmidtka Ildikó. A modern munkaerőpiaci kihívásokra adandó válaszok a közoktatásban. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 17-17
Czövek Andrea et al. Pályára állunk: felsőoktatási szakdidaktikai módszerek a gyógypedagógusi pályaszocializáció szolgálatában. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 18-19
Szota Cintia. Az etikai gondolatkísérlet mint alternatív oktatási módszer lehetőségei az etikaoktatásban. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 20-20
Szabó L. Dávid et al. Tanári interakció az egyetemi hallgatók szemszögéből. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 22-22
Török Judit et al. Önálló tudáskonstrukció-vizsgálat középiskolás tanulók körében. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 23-23
Jakab László et al. Pedagógiatanárok felkészítése a szakmai tanárképzés tükrében – egy jógyakorlat. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 24-24
Kádár Anett et al. Hol mi van? Egy térképolvasási kompetenciamodell adaptálása, validálása és továbbfejlesztése. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 25-25
Tóth Ádám et al. Tanulók térképfeldolgozási stratégiáinak elemzése szemmozgáskövetéses módszerrel. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 26-26
Sütő László et al. Térbeli tájékozódás mérése egy geoturisztikai rendezvényen. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 28-28
Kárpáti Szilvia et al. Térbeli tájékozódási képességek mérése az általános iskola felső tagozatán. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 29-30
Kenyeres Attila Zoltán. Pedagógiai módszerek a fiatalok médiatudatosságának növelésére – egy nemzetközi program jógyakorlatai. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 33-33
Antal Péter. Digitális átállás és szemléletváltás a pedagógiai gyakorlatban. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 34-34
K. Nagy Emese. A mesterséges intelligencia alkalmazása a Komplex Instrukciós Program szerint szervezett tanórákon, különös tekintettel a Tome, Pictory, New Bing, StoryLAB és ChatGPT rendszerekre. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 35-35
Geda Gábor. Alternatív „robotolás” lehetőségei a közoktásban. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 37-37
Pénzesné Kónya Erika. Módszertani kihívások a természettudomány oktatásában az antropocén kor kezdetén. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 40-40
Misik Tamás. Az oktatás és kutatás témaköre a Nemzetközi Zöld Egyetem Hálózat kérdőívében az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem vonatkozásában. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 41-41
Mata Emese et al. A környezet megismerése lehetőség vagy cél?. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 42-42
Borovicza Boglárka et al. Gyermekek természettudományos naiv képzeteinek feltárása projektív módszer segítségével. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 43-43
Kovács Mihály. A kémia és Harry Potter: Középiskolások tantárgyakkal kapcsolatos metaforáinak elemzése. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia p. 44
Varga Éva et al. Az Interdiszciplinaritás lehetőségei a nyelvoktatás és az algoritmikus gondolkodás területén. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 48-48
Zsolnai Márton. A magyar mint idegen nyelv oktatása során használható online tananyagok jelene és jövője. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 50-50
Domonkosi Ágnes et al. A morfoszintaktikai tudatosság jelentősége és gyakorlattípusai. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 51-51
Domonkosi Ágnes et al. A nyelvi napló mint problémaalapú módszer az anyanyelvi nevelésben. (2024) Megjelent: III. Pedagógiai Módszertani Konferencia – A jövő kihívásainak pedagógiája elnevezésű konferencia pp. 52-52
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-06-18 17:54
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás