mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Az oktatás időszerű narratívumai
Juhász, Erika [Juhász, Erika (Neveléstudomány), szerk.] Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (DE / BTK)
;
Gyányi, István [szerk.]
Magyar és Angol nyelvű Tudományos
Megjelent: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Eger, Magyarország, 467 p.
2024
Konferencia:
HuCER 2024 2024-05-23 [Eger, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 34869530
ISBN:
9786155657153
Teljes dokumentum:
http://hera.org.hu/wp-content/uploads/2023/12/Absztrakt-kotet_HUCER2024-1.pdf
Fejezetek
Csók Cintia et al. A nevelőszülők és az iskola közötti kapcsolattartás Hajdú-Bihar vármegyében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. -
Kocsis Andrea. Meme-assisted Writing Skills Development of Hungarian Secondary School Students in English on the Sample of an A2-B1 Level Product Writing Task. Az oktatás időszerű narratívumai. HuCer 2024 Eszterházy Károly Katolikus Egyetem, Eger. 2024.05.23-24. (absztraktkötet: https://hera.org.hu/wp-content/uploads/2023/12/Absztrakt-kotet_HUCER2024-1.pdf p. 244.). (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 244.
Láng Éva. Zenés-táncos mozgásformák az iskolában: a testnevelőtanár szakos hallgatók és oktatók nézetei. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai
Szalay Ignác. Mit olvasunk mielőtt olvasnánk? Képiség a Szent István társulat könyveiben a harmincas években. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai
Szőcs Andor. Állampolgári nevelés - Németország esete. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai
Szőcs Andor et al. Sapientia EMTE hallgatóinak munkaérték-preferenciái egy nagymintás kutatás alapján. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai
Bacsa-Károlyi Borbála et al. Practicing teachers’ views on gameful education. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 1-2
Benedek András. Open Science szemlélet a szakmai tanárképzésben - egy tartalomfejlesztési projekt implementációja. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 1-2
Forgács Judit Andrea et al. A motiváció és digitalizáció kapcsolatának vizsgálata a reintegrációs törekvések tükrében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 1-1
Hanák Zsuzsanna et al. Kezdő lépések a tudományos karrier felé. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 1-3
Madarászné Bányai Ágnes. Értsük meg egymást! – Az átalakuló kapcsolattartási formák hozadéka a sajátos nevelési igényű alsótagozatos gyermekek vonatkozásában. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 1-2
Mezei Tímea et al. A Roma Fiatalok 2023 kutatás első eredményei. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 1
Mezei Tímea et al. A Roma Fiatalok 2023 kutatás első eredményei. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 1
Sitku Krisztina. Elvárások és gyakorlatok: Két kelet-közép-európai egyetem várostérségfejlesztő szerepe. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 1-2
Sitku Krisztina. Szakképzés 4.0: Duális képzőhelyek tapasztalatai az új szakképzési stratégia megvalósításáról Dunaújvárosban. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 1-2
Langerné Buchwald Judit. A pedagógiai tér alternatívái a rendszerváltozás előtti kísérleti pedagógiai koncepciókban Magyarországon. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 3
Langerné Buchwald Judit. Milyen egy jó (alternatív) iskola? Alternatív iskolát választó szülők elvárásai az iskolával szemben. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 4
Ábrahám Gréta. A DigiTI vizsgálati módszer bevezethetőségének lehetősége a vajdasági magyar tannyelvű óvodai nevelési környezetben. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 8
Adámi-Rózsa Zsanett. Örökbefogadó családok kommunikációs nevelése Magyarországon. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 10-11
Antal Éva. Kritikai olvasás és önképzés: Mary Wollstonecraft 18. századi szöveggyűjteménye nőknek (The Female Reader). (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 14
Aszalos Szilvia-Erzsébet et al. Marosvásárhely körzetének magyar kisebbségi oktatásában megfigyelhető együttműködés a pedagógusok és szülők között. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 15-16
Aszalos Szilvia-Erzsébet. Marosvásárhely körzetének magyar kisebbségi oktatásában megfigyelhető együttműködés a pedagógusok és szülők között. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 17
Balogh Judit. Akadémiai és egyesületi utánpótlásedzők nézetkülönbségei a magyar kosárlabdasportban. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 22
Barnucz Nóra et al. Az IKT eszközök és a Flow kapcsolata a digitális kompetencia vizsgálata során a felsőoktatásban. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 23-24
Molnárné Dr. László. Kompetenciafejlesztés lehetőségei a mesterséges intelligenciával. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 23
Markos Valéria et al. A szülői bevonódás kultúrák közötti eltéréseinek vizsgálata. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 25
Beregi Erika. Élményközpontú fizikai aktivitás az egészségért: egy középiskolára irányuló intervenció tanulságai. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 30-31
Bocsi Veronika. Roma fiatalok média- és IKT használata. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 34-35
Csók Cintia. Tanár szakos hallgatók (kutató)közösségei. Szakmai szocializáció és hozzáadott érték.. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 34-35
Bodnár Dániel et al. Tanár szakos hallgatók (kutató)közösségei. Szakmai szocializáció és hozzáadott érték.. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 36-37
Bognár József et al. Utánpótláskorú labdarúgók tehetséggondozása: fókuszban a környezet szerepe az akadémiai fejlesztésben. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 38-39
Simándi Szilvia. Az egész életen át tartó tanulás értelmezésének egyéni mintázatai. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 38
Bucher Eszter. Német nemzetiségi civil szervezetek innovatív szerepe egy település életében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 43-44
Buda András et al. A mesterséges intelligencia és a pedagógusok. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 49
Burom Katalin. A tanulási, figyelem és magatartásszabályozási zavart mutató gyermekek végrehajtó funkcióinak fejlesztése az osztálytermi környezetben. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 50-51
Czipczerné Bartók Erika. A reality shockhoz vezető lehetséges problémák a kezdő óvodapedagógusok körében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 56-56
Csák Zsolt et al. Az apák gyermeknevelési elvei és otthoni bevonódásuk összefüggése. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 57
Csákiné Dobos Laura et al. A környezeti ismeretek és az attitűdök változásának vizsgálata a Pásztói Múzeum múzeumi és terepi foglalkozásaihoz kapcsolódóan. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 59-60
Csók Cintia et al. A gyermekvédelmi gondoskodásban nevelkedő gyermekek kapcsolati beágyazottsága a nevelők és nevelőszülők értelmezésében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 64
Csonka Éva. A középiskolai diákok továbbtanulására ható tényezők a másodelemzések fényében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 65-66
Dancs Katinka. Egyetemi hallgatók történelemmel kapcsolatos episztemológiai nézeteinek tartalomba ágyazott fejlesztése: a résztvevők által írt esszék elemzése. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 67-68
Dan Beáta et al. Az inkluzív nevelés felerősítése önkéntességen keresztül. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 69-70
Darvai Tibor. Narratívák a neveléstudományról 1945 és 1965 között. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 75-76
Deli Zsolt. A sokkoló valóság, avagy a pályakezdő zene-, általános és középiskolai pedagógusok problémái. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 79-80
Dorogi Alexandra. A szakképzésben tanulók rekrutációjának és eredményességének vizsgálata. Szakmacsoportonkénti különbségek. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 83
Antal Péter et al. Mesterséges Intelligencia az oktatásban: módszertani innováció, vagy út a digitális demencia felé. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 86
Racsko Réka et al. Mesterséges Intelligencia az oktatásban: módszertani innováció vagy út a digitális demencia felé?. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 86-87
Benke Magdolna. A szakképző intézmények kérdéses szerepe a regionális hátrányok mérséklésében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 94
Bernhardt Renáta et al. Új kihívások a tanítóképzés gyakorlati képzésében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 98
Berzsenyi Emese. Bűnos vagy ártatlan?: Az európai középkor fogyatékosságtörténete. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 99-100
Csépány Nikoletta. A SROF program: hagyományos tudás a felgyorsult világban. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 104-104
Drabancz Mihály Róbert. Lónyay Menyhért az arisztokrata rendszerváltó. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 105
Fekete Márta et al. A pályaválasztási motiváció és szakmai identitás. A pályaválasztás mögött álló okok vizsgálata a rendészeti képzésben résztvevő hallgatók körében.. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 108-108
Kattein-Pornói Rita. Az oktatók pedagógiai munkája során hozzáadott emberi érték vizsgálata és relevanciája a szakképzésben. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 115-116
Kovács László. Az Egri Érseki Római Katolikus Tanítóképzőintézet művészeti együtteseinek törekvései a zenei nevelés támogatására (1924-1938). (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 117-118
Kovács-Nagy Klára et al. Az intézményi és egyéni fizikai aktivitás összefüggései az oktatói jólléttel és eredményességgel Kárpát-medencei oktatók körében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 119
Krémer András et al. Társadalmi integráció érvényesítésének lehetőségei és nehézségei az egyetemi képzésekben. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 120-120
Lakatos Szilvia. A romani (lovári) nyelv a KheTanodában. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 121
Laki Ildikó. A társadalom működő mechanizmusai - oktatási kérdések és a felsőoktatásban tanuló fogyatékossággal élők. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 122-123
Maisch Patrícia. Tänzer Lilla nyomdokain: Uhrl Józsa mint lánynevelő-intézetvezető. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 133-134
Mogyorósi Zsolt. A vívás mint testgyakorlat és vívókönyvszerző 19. századi mesterek nevelési gondolatai. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 138-139
Molnár Attila Károly et al. A reintegráció támogatása: elítéltek művelődésének, kulturális aktivitásának elősegítése. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 140-141
Nagy Róbert. A pedagógia MI-alapú FOMO-jelensége. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 146
Orgoványi-Gajdos Judit. Teachers’ career path from different angles. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 149-149
Pribék László. A középiskolás kollégisták figyelméért, együttműködéséért folytatott küzdelem mennyiben és hogyan befolyásolja a kollégiumvezetők változásvezetési gyakorlatát és egyéni én-kapcsolatait?. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 151-151
Sebestyén Krisztina. Idegennyelv-tanári klaszterek továbbképzéssel kapcsolatos jellemzői. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 155
Miklósi Márta et al. Mit tanulhatunk az osztrák büntetés-végrehajtástól?. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 163-164
Velics Gabriella. Közösségi dinamikák a 21. században: Interdiszciplináris megközelítések. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 164-165
Engler Ágnes et al. Időszerű kutatói figyelem: ikertanulók a köznevelésben. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 174
Tóth-Pálné Broda Éva et al. A toleranciamese, mint módszertani eszköz a különleges bánásmódot igénylő gyermekek befogadásának segítésében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 178-179
Fehér Péter. Pedagógus-hallgatók vélekedései és attitűdjei a mesterséges intelligencia kapcsán. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 183-184
Galambos Attila. Egy pedagógia modellépítéshez kapcsolódó e-learning tanárképzés hatásés beválásvizsgálata – Akciópedagógia elméleti megalapozása és annak hatásai erdélyi és magyarországi tanároknál. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 192
Gönczi Gabriella. Gamifikáció a kémiaoktatás terén, egy féléven át tartó játék eredményei. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 195-196
Győrössy Krisztina. Extracurricular practices in environmental education. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 199
Hajdu Krisztián. Mesterséges intelligencia alkalmazása a tanulás-tanítás folyamatában. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 201-202
Hajdu Noémi et al. „Tudom, milyen érzés az, amikor hetedikes vagyok, és például kéne segítség” Kortárs mentorok az „Oktatási Esélyekért” Programban. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 203-204
Hajdu Noémi. Áttekintő Irodalom-feltárás: a neveléstudományi folyóiratok „hátrányos helyzet” és „cigány/roma” fókuszú tanulmányai 1990 és 2023 között Magyarországon. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 205
Hegedűs Anita. A szegedi egyetemisták szabadidő-eltöltési szokásai. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 206-207
Hegedűs Judit. Büntetés-végrehajtásban korábban dolgozó kollégák véleménye a drogok jelenlétéről a büntetés-végrehajtási intézetben. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 208-208
Hegedűs Roland. Tanulási zavarral küzdő tanulók kompetencia eredményeinek területi különbségei és egy lehetséges magyarázata. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 211-212
Heiter Kitti. A gazdálkodó szervezetek bevonásának kihívásai a duális szakképzésbe. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 213-214
Hodász Kata. Egy elfeledett korszak gyógypedagógiája.: Fogyatékos gyermekek intézményes nevelése a második világháborút követő években Magyarországon. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 215-216
Homoki Erika et al. Mégis mutatkozik tudásszint csökkenés a környezetismeret tantárgy oktatásának hiánya kapcsán?. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 217-218
Horváth Bíborka. Rendészeti hallgatók kompetenciáinak fejlesztése. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 219-219
Jancsák Csaba. Az SZTE hallgatóinak vélekedései a párkapcsolatokról és a családalapításról. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 223-224
Józsa Krisztián et al. Assessment of Children’s Study Habits: A Systematic Literature Review. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 226-226
Juhász István et al. Környezeti hatások szerepe a kézilabdázóknál: kulcs a sikeres utánpótlásneveléshez?. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 227-228
Juhos Ágnes et al. A többségi és enyhe értemi fogyatékos tanulók természettudományos oktatásának összehasonlítása- IKT és a háttértudás szerepe. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 229-230
Kádárné Szántó Nikolett et al. Videó elemzéssel segített eset megbeszélés gyakorlati használatának lehetőségei, Autizmus Spektrum Zavarok és ADHD diagnózissal rendelkező gyermekek fejlesztő foglalkozásainak háttér támogatásában. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 231-232
Kelemen Henrietta. Helyzetkép a romániai magyar zeneoktatás rendszeréről. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 237-238
Kiss Mária. Innovatív módszertani megoldások a fiatalok társadalmi, szakmai szerepekre való felkészítésében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 243-243
Kocsis Zsófia et al. Kémia társasjáték, amelyben minden reakció számít! Saját készítésű kémia társasjáték tesztelésének bemutatása. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 245
Kocsis Zsófia et al. K.Ö.SZ.I -Kommunikáció és Összhang a Szülők és az Iskola között A családok és iskola kapcsolattartásának fejlesztése társasjáték által. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 247
Kollarics Tímea et al. Lombkoronaösvények kultúrtörténeti vonatkozásai és a fenntarthatóság kulturális aspektusainak megjelenése egy nemzetközi felmérés tapasztalatai alapján. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 251-252
Kós Katalin et al. A rekreáció képzés diverzitásának és szakmaspecifikusságának vizsgálata a magyar egyetemeken. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 253-254
Kovács Karolina Eszter et al. A sportból történő lemorzsoldódás elemzése serdülők és fiatalok körében - egy szisztematikus összefoglaló tanulmány tanulságai. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 255-256
Kövecsesné Dr. habil.. A "Környezetpedagógia Műhely" tapasztalatai a győri pedagógusképzésben. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 259
Kun András István. Nemzetközi hallgatók írásbeli vizsgái és a Dunning–Kruger-hatás. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 261-261
Ladnai Attiláné et al. Karaktererősségek vizsgálata egyetemi hallgatók körében, nemzetközi kitekintéssel. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 264-265
Toldi Lajos et al. A ChatGPT intelligens oktatórendszerekbe történő integrálási lehetőségeinek vizsgálata. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 270-271
Liu Yihan et al. Adaptation steps of a music improvement program for Chinese children. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 274-274
Major Enikő et al. A gyermekek otthoni tanulásának támogatása a pedagógusok meglátása alapján. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 276
Mándoki Réka. Milyen tényezők alapján választ óvodát a szülő?. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 280
Márkus Edina et al. Kelet-közép-európai felsőoktatók kultúrához való viszonya, kulturális fogyasztási szokásai. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 282-283
Medovarszki István. Az informális csoportorientált foglalkoztató térben tanuló gyermekek kritikus kognitív készségeinek fejlődése. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 284-285
Markócs-Mezei Tímea et al. A Roma Fiatalok 2023 kutatás első eredményei. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 289-290
Mikelayi Wumaier et al. Fiatal egyetemisták ismereteinek felmérése az éghajlatváltozás témakörében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 291
Molnár Anita. Célok szerepe az iskolai testnevelésben: fókuszban a testnevelőtanár szakos hallgatók. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 295-296
Molnár Mária. Education for sustainability and self-efficacy with the involvement of NGOs. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 296
Molnár Mária et al. Fenntarthatóságra nevelés és kompetenciafejlesztés civil szervezeteknél, különös tekintettel az egyetemekkel történő együttműködésre. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 298
Mónus Ferenc. A környezeti attitűdök mérésének dilemmái a 2-MEV és a NEP skála kapcsán magyar mintákon. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 304
Nóbik Attila. „Az önfertőztetés az illetőnek szellemi épúgy mint testi tehetségeit emészti”. Szexuális nevelésről zajló diskurzusok a Néptanítók Lapjában.. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 315
Nyitrai Tímea Laura. Azonnali attitűdváltásunk fenntartható jövőnk záloga (Magyarországi pedagógusok viselkedésmintái gyökeres változása a fogyasztói világ tükrében). (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 317-318
Papp Beáta. Olasztanári percepciók – egy kérdőíves vizsgálat tükrében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 322
Pethő Villő. Egy vándorlegény dalai.: Tanulmányutak és hatásuk a 20. század első felének magyar zenepedagógiai elképzeléseire. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 331-332
Pótfi Melinda. A felnőttkori zenetanulás motivációi az andragógia szemszögéből. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 340
Pótfi Melinda et al. A zeneművészeti szakgimnazisták pályaorientációjának vizsgálata. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 341
Kéri Katalin. Madame de Maintenon és a katolikus nőnevelés francia modellje a 17-18. század fordulóján (Virág Irén emlékére). (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 342
Molnár György et al. Mentori készségek és attitűdök szerepe a felsőoktatás bázisán. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 343-344
Molnár György et al. Matematika készségek fejlesztés korszerű IKT eszközök segítségével. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 344-345
Molnár György et al. Tutorok, a XXI.század „nevelői és oktatói” a felsőoktatás bázisán. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 346-346
Rédli Mátyás. Politikai nevelés az iskolában? A hazai aktív állampolgárságra nevelés nemzeti tantervek összevetésében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 354-355
Rétháti Csilla. A szakiskolai lemorzsolódás jelenségének igazgatói perspektívái eltérő gazdasági helyzetű régiókban. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 356
Révész László et al. A környezet szerepe az utánpótlás nevelésben sporttehetség modellek bemutatásán keresztül. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 357-358
Román Szandra. A hallgatói lemorzsolódás kihívásai és lehetőségek: intervenciós stratégiák a motiváció és elköteleződés fokozására. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 364-365
Roszik Dóra. Az iskolai környezet és a szülők nevelési attitűdjének hatása a tanulói jóllétre. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 366-367
Rozgonyi Emőke. Innovatív művészeti program kiterjesztése az oktatás területére. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 367-368
Sánta Tamás Csaba et al. Absztrakt címe: Kölykök a hátsó udvarból: Sebezhető ifjúság: NEET és PNEET. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 369-370
Schmidtka Ildikó. Egy könyvtári jó gyakorlat a közoktatásban – Halis István Városi Könyvtár. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 372-372
Simon Gabriella. Válság és/vagy fordulat? A pedagógus-gyakornokok támogatásnak mikro-szintje. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 378-379
Simonyi Sándor Rajmond. Mitől lesz sikeres tanulási - tanítási folyamat földrajzórán?. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 380-380
Siposné Ivancsics Evelin. Az oktatás időszerű narratívumai - egy 16. századi iskolaszervezés elgondolkodtató példája. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 383-384
Sütő Attila. A Debreceni Szakképzési Centrum intézményeiben dolgozó pályakezdő oktatók motivációjának feltérképzése a megújult szakképzés tükrében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 388-389
Szászi Brigitta et al. Térképi tájékozódási vizsgálatok eredményessége az MTA-SZTE szakmódszertani kutatócsoportjában. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 391-392
Sz. Fodor Adrienne et al. A családi hatások szerepe a zeneművészeti szakgimnazisták iskolaválasztásában. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 393
Szabó Anita. Nehézségek a tagozatváltás során, átmenet alsó tagozatról a felsőbe. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 395-396
Szabó Dóra et al. Szülői részvétel: Együttműködő tanár-szülő kommunikáció. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 396-397
Szabó Dóra et al. Könyves influenszerek a könyvtárakban : Valóban lehetséges az együttműködésük az olvasóvá nevelés érdekében?. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 399-400
Szarka Katarína et al. A helykötődés és lokális identitás vizsgálata Szlovákia 17 éves középiskolásai körében a fenntarthatóság tekintetében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 403-404
Szászi Brigitta. Környezeti és fenntarthatóságra nevelés megjelenése a Borsod-Abaúj Zemplén- és Heves vármegyei általános iskolák felső tagozatos diákjainak és tanárainak szemszögéből. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 405-405
Széplaki Ildikó. Az egri egyetemisták mentális egészségi állapotának felmérése. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 409
Széplaki Ildikó. Az egyetemisták fizikai aktivitásának és mentális állapotának longitudinális vizsgálata. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 410
Sziva Dániel et al. Diákok a fenntarthatóságról – Az iskolai kultúra, a környezeti attitűdök és környezettudatos cselekedetek összefüggései. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 415
Szőllősi Tamás. Eltérések a hazai középiskolák szervezeti és működési szabályzataiban az iskola és a szülők közti digitális kommunikációra vonatkozóan. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 421
Szűts Zoltán et al. Fiatalok médiatudatossága a TikTok videók tükrében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 425-426
Tareke Tsehaynew Getaneh et al. Exploring the Hidden Impacts of Post-Traumatic Stress Disorder on Academic Success of University Students: An Overview. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 428-429
Telegdi Attila László et al. A környezet szerepe gyorskorcsolya tehetséggondozásában. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 430-431
Tengely Adrienn. Egy 19. századi vallási nevelési innováció: az ünnepélyes elsőáldozás meghonosítása Magyarországon. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 432-433
Thür Antal. Matematika, szövegértés, és intelligencia szint kapcsolata fizikai mérőszámok tekintetében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 434-435
Trixler B et al. Online tanulási lehetőségek és kihívások a Covid-19 során autizmus spektrum zavarok esetén. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 441-442
Vályogos Krisztina. A tanulási út módosítása az észak-alföldi régió szakképző intézményeiben. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 445
Varga Attila et al. Online főzési workshopok hatása szülők és gyermekek növényi alapú étrenddel kapcsolatos hozzáállására és magatartására. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 445
Vida Gergő. The possibility of automated diagnostics of learning disability. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 447
Vida Gergő et al. Kognitív képességek a matematika oktatás és a tanulási zavar metszetében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 449
Vidák Gábor. Sárkeresztúr Online – Digitális átállás elősegítése egy hátrányos helyzetű településen a COVID-19 idején. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 451-452
Vincze Tamás. Professziótörténeti érdekességek Bródy Sándor: A tanítónő című darabjában. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 454-455
Vizeli Máté. Az alapfokú népi brácsa tanítás problémakörei egy interjús kutatás tükrében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 459-460
Zagyváné Szűcs Ida. A didaktika kézikönyve Elméleti alapok a tanítás tanulásához című kötet fejlesztési folyamata, azaz a szerzők, az oktatók és a hallgatók együttműködése egy pedagógiai tankönyvfejlesztésben. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 460
Zagyváné Szűcs Ida. A pedagógusok gyakornoki rendszerének áttekintése a tanárképzés makro- és mezoszintjén végbemenő változások tükrében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai p. 461
Zakota Zoltan et al. Mesterséges intelligencia-eszközök használata gimnazisták körében a partiumi régióban. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 463-464
Zank Ildikó. Pedagógustovábbképzés megvalósulása az akciókutatás multikontextuális modelljében. (2024) Megjelent: Az oktatás időszerű narratívumai pp. 465-465
Idézett közlemények (15)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-01-19 21:23
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás