mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A Corvinus marketing doktori képzés 30 éve 1993–2023. Hazai és nemzetközi kitekintéssel [30 years of the Hungarian marketing doctoral education: Corvinus and international perspectives]
Berács, József [Berács, József (Marketing), szerk.] Budapesti Corvinus Egyetem
;
Gyulavári, Tamás [Gyulavári, Tamás (Marketing), szerk.] Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet (BCE)
;
Kenesei, Zsófia [Kenesei, Zsófia (Szolgáltatásmarke...), szerk.] Marketingmenedzsment Tanszék (BCE / MKTI)
Magyar és Angol nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, Magyarország, 345 p.
2024
Azonosítók
MTMT: 34867541
DOI:
10.14267/978-963-503-951-7
ISBN:
9789635039517
CorvinusKutatasok:
9957
Fejezetek
Horváth Dóra. Mit ér a tartományok feszegetése? Avagy doktori iskolákon és diszciplinákon átívelő doktori műhelymunka: marketing-, média- és designkommunikáció területén. (2024) Megjelent: A Corvinus marketing doktori képzés 30 éve 1993–2023. Hazai és nemzetközi kitekintéssel [30 years of the Hungarian marketing do... pp. 57-62
Horváth Dóra et al. Érző, lélegző emberek a tudományos marketing munkák mögött – a 30 éves marketing doktori program inspirálta szubjektív történések és történetek. (2024) Megjelent: A Corvinus marketing doktori képzés 30 éve 1993–2023. Hazai és nemzetközi kitekintéssel [30 years of the Hungarian marketing do... pp. 79-83
Merkl Márta et al. A marketing gyümölcsei. Metaforatechnikán alapuló kvalitatív kutatás World Café résztvevőkkel. (2024) Megjelent: A Corvinus marketing doktori képzés 30 éve 1993–2023. Hazai és nemzetközi kitekintéssel [30 years of the Hungarian marketing do... pp. 83-89
Berezvai Zombor. Tapasztalatok és emlékek a Marketing doktori képzésről. (2024) Megjelent: A Corvinus marketing doktori képzés 30 éve 1993–2023. Hazai és nemzetközi kitekintéssel [30 years of the Hungarian marketing do... pp. 141-143
Simay Attila Endre. PhD tanulmányaim, amelyek a Peking Egyetemre vezettek. (2024) Megjelent: A Corvinus marketing doktori képzés 30 éve 1993–2023. Hazai és nemzetközi kitekintéssel [30 years of the Hungarian marketing do... pp. 182-184
Szalkai Zsuzsanna. Együttműködés a Duna két, szemközti oldalán. (2024) Megjelent: A Corvinus marketing doktori képzés 30 éve 1993–2023. Hazai és nemzetközi kitekintéssel [30 years of the Hungarian marketing do... pp. 240-244
Rekettye Gábor. Gondolatok a doktori programokban való részvételemről. (2024) Megjelent: A Corvinus marketing doktori képzés 30 éve 1993–2023. Hazai és nemzetközi kitekintéssel [30 years of the Hungarian marketing do... pp. 262-265
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-05-15 03:23
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás