mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Innováció a kommunikáció oktatásában
Tomori, Tímea [Tomori, Tímea (Neveléstudomány, ...), szerk.] Tanító- és Óvóképző Intézet (EKKE / PK)
Magyar nyelvű Szakkönyv (Könyv) Tudományos
Megjelent: Hungarovox Kiadó, Budapest, Magyarország, 247 p.
2024
Sorozatok:
A kommunikáció oktatása 2062-8540, 16.
Azonosítók
MTMT: 34866998
ISBN:
9789635342013
Fejezetek
Furcsa Laura et al. A kommunikációról alkotott fogalmi változások vizsgálata. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 19-32
H. Tomesz Tímea et al. Az önreflexió mint a kommunikációs készségek fejlesztési lehetősége a sportoktatásban. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 33-43
Juhász Valéria. A hallás utáni szövegértés segítésének technikái – kvalitatív elemzés egy mesemondó szövegértést segítő módszertani repertoárjáról. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 44-55
Magyar Ágnes. Kreatív írásgyakorlatok szerepe az írásbeli szövegalkotás iránti attitűd alakulásában. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 56-65
Szabó József Mihály. Nem csak egy játék!: A Lego Education módszertana a tanár szemszögéből. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 69-77
Nagy Balázs. "A megfoghatóvá tett kommunikáció", avagy a LEGO-módszer alkalmazása a kommunikációs készségfejlesztésben. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 78-88
Sebestyén Krisztina et al. Kommunikációs kompetencia és LEGO eszközök az (anya)nyelvtanításban. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 89-99
Az improvizáció és a fejlődési szemléletmód kapcsolata a tudatos kommunikációban. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 128-137
Kovács Mihály. A kommunikáció fejlesztésének lehetőségei szabadulójátékok segítségével. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 138-147
Kovács Mihály. A kommunikáció fejlesztésének lehetőségei szabadulójátékok segítségével. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában p. 138.
Balázs László et al. Integrált tananyag- és tanulásmenedzsment rendszer fejlesztése: eBánki. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 151-161
Kukorelli Katalin et al. A digitális oktatás tanulói/hallgatói szemmel, avagy nyer vagy veszít a hallgató. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 162-174
Szíjártó Imre. Fejlesztőmunka mozgóképpel – egy középiskolai projekt tanulságai. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 175-184
Balázs László et al. A pedagógusképzés egy új perspektívája – a HRM projekt. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 187-199
Taxner Tünde. Készségfejlesztés elképzelt vállalkozásokkal: Esettanulmány egy történetmesélésre és szimulációra épülő egyetemi kurzusról. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 200-210
Taxner Tünde. Készségfejlesztés elképzelt vállalkozásokkal – Esettanulmány egy történetmesélésre és szimulációra épülő egyetemi kurzusról. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 200-210
Pap Ferenc et al. A hittanoktatás mint lelkigondozói kommunikáció. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 211-219
Takács Tamara et al. Az Ibrányi Varázssziget Gyerekház társadalmi esélyteremtő hatásának vizsgálata a Baptista Szeretetszolgálat Csicsergő Óvodájában. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 220-230
Kőkuti Tamás. Összefoglalóan a sportkommunikációról: H. Tomesz Tímea: Bevezetés a sportkommunikációba. Eszterházy Károly Katolikus Egyetem – Líceum Kiadó, Eger, 2021. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 234-240
Kőkuti Tamás. Összefoglalóan a sportommunikációról. (2024) Megjelent: Innováció a kommunikáció oktatásában pp. 234-240
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-02 17:36
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás