mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban
Pusztai, Gabriella [Pusztai, Gabriella (Nevelésszociológia), szerk.] Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (DE / BTK)
;
Engler, Ágnes [Engler, Ágnes (Neveléstudomány), szerk.] Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (DE / BTK)
;
Hrabéczy, Anett [Hrabéczy, Anett (Neveléstudomány), szerk.] Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (DE / BTK)
;
Bencze, Ádám [Bencze, Ádám (szociológus), szerk.] Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (DE / BTK)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, Magyarország
2024
Sorozatok:
OKTATÁSKUTATÓK KÖNYVTÁRA, 18.
Azonosítók
MTMT: 34846867
ISBN:
9786156012227
ISBN:
9786156012234
Fejezetek
Rébay Magdolna. A „kitartottság” állapotában?: A Tiszáninneni Református Egyházkerület reakciója a hómani oktatáspolitikára. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 13-26
Orosz Ildikó et al. Úton az európai oktatáshoz: A kárpátaljai magyar tannyelvű közoktatási intézmények számára kialakított innovációs oktatási modell létrejötte és első tapasztalatai. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 27-46
Varga Aranka et al. Hátrányos helyzetű általános iskolások a társadalmi térben: Fenntartói, területi és tanulói változások a statisztikák tükrében 2014–2022. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 55-67
Bacskai Katinka et al. Rezilienstanulók a református iskolákban. Az Országos kompetenciamérés tanulságai. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban p. 68
Józsa Krisztián et al. Az óvoda-iskola átmenet segítése. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 77-90
Kovács Klára et al. A munkajellemzők és a fizikai aktivitás szerepe a Kárpát-medencei oktatók jóllétében, eredményességében. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 98-112
Polónyi István. Egyre hátrébb vagy mindig hátul?: A neveléstudományról. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 113-120
Teperics Károly et al. A magyar felsőoktatásban megjelenő külföldi hallgatók néhány jellemzője. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 129-145
Dusa Ágnes Réka et al. Nemzetközi hallgatók magyar kultúrához való viszonyulása egy kelet-magyarországi egyetemen. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 146-160
Pusztai Gabriella et al. A lemorzsolódási rizikó hallgatói percepciója. Az önmagukat átlagnál rizikósabbnak érző hallgatók háttértényezői. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 161-175
Molnár Ernő. Egy kisvárosi főiskola hozadékai a helyi gazdaság szemszögéből. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 176-183
Márkus Edina. Oktatástól a tanulásig. A felnőttképzés elméleti irányai.. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 184-194
Kéri Katalin. Azték nevelésügy a Firenzei Kódexben. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 213-229
Engler Ágnes et al. A gyermekvállalási hajlandóság a magyar identitás tükrében. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 230-244
Barabási Tünde et al. A család és óvoda járványhelyzet alatti együttműködésének jellemzői. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 244-254
Jancsák Csaba. Képviselet, érdekképviselet, buliszervezés középfokon (?): A tanulók vélekedései a diákönkormányzat feladatairól. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 255-267
Buda András. Tanulási környezetek a XXI. század elején. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 268-274
Bocsi Veronika. Az olvasás mint szabadidős tevékenység. Trendek és magyarázatok ifjúsági mintákban.. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 275-287
Váradi Judit et al. A zenén is túl : Szakirodalom áttekintés a zenei nevelés érzelmi dimenzióiról. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 288-299
Juhász Erika et al. Kultúrafogyasztási és szabadidő-eltöltési szokások vizsgálata Magyarországon. (2024) Megjelent: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban pp. 300-314
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-02-07 21:27
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás