Iskolapad vagy online oktatás?

Cserné, Pekkel Márta [Cserné Pekkel, Márta (Neveléstudományok), szerző] Tanárképző Központ (DUE)

Magyar nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent: DUNAKAVICS 2064-5007 11 (12) pp. 99-104 2023
    Az elmúlt években az élet valamennyi területén változások történtek, különösen igaz ez az oktatásra is. Először a pandémia miatt vált szükségessé, hogy alkalmazkodjunk egy új helyzethez, hiszen az iskola helyett az online tér vált az oktatás helyszínéül, majd a gazdasági körülmények megváltozása okán következett be ismét ugyanez, több felsőoktatási intézményben. Az oktatás két elemi szereplője, tanár és diák az iskolai keretek között sokféleképpen találkozik, azonban az online tanítási-tanulási környezet befolyásolja a két fél viszonyát, együttműködését, valamint testi és lelki következményei sem elhanyagolhatók. A tanulmányban több aspektusból vizsgáljuk a jelenléti és online oktatást, valamint a tanárokra és diákokra gyakorolt hatását rövid és hosszú távon.
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2025-07-14 01:59