mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A valóság nem ellenség
Magyar nyelvű Tudományos
Megjelent: Éghajlatváltozás nemzeti laboratórium, MTA Veszprémi Akadémiai Bizottság, 52 p.
2023
Konferencia:
A valóság nem ellenség 2023-11-23 [Veszprém, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 34509675
Teljes dokumentum:
https://klimavaltozas.org/images/hirek/Absztraktk%C3%B6tet_kicsi_2023_A_val%C3%B3s%C3%A1g_nem_ellens%C3%A9g_FIN.pdf
Támogatások:
ÉMNL(RRF-2.3.1-21-2022-00014) Támogató: NKFIH
Fejezetek
Gelencsér András. Ne féljünk a valóságtól!. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 2-2
András Ferenc. Referencia és valóság. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 3-3
Utasi Eszter. Az érzelmi intelligencia fejlesztésének gyakorlati megvalósítása a környezetvédelem kontextusában. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség p. 5
Takácsné Ferenczik Brigitta. Együtt körforgásban - a Pannon Egyetem fenntarthatósági kompetenciáinak és tevékenységeinek bemutatása. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 8-8
Forgács Attila. Pszichoklimatológia - klimatopszichológia. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 9-9
Kalmár Zoltán. Klímapolitikai célok vs. környezeti károk: mennyire zöldek a villanyautók?. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 10-10
Varga Attila et al. Az ökoérzelmek mint a környezettudatos cselekedetek mozgatórugói. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség p. 11
Lippai Edit. Tanítanak-e a terek? Edukációs környezetünk újragondolása - interaktív előadás. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 14-14
Sass Judit et al. Az Ökoiskolai programok céljainak elemzése szocio-kognitív perspektívából. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 16-16
Taxner Tünde. Ökotudatosságot növelő csoportok az egyetemen. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség p. 17
Annusné Nagy Rózsa. Számoljunk a fenntarthatósággal! A fenntarthatóság megjelenése a NAT matematika műveltségterületében. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 18-18
Kopházi Molnár Erzsébet. A környezet témája az angol órákon, az érettségin és a nyelvvizsgákon. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 20-20
Szabó Melinda. Környezeti nevelés a közoktatásban - a diák szemével. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 21-21
Fekete Richárd. Allegória és valóság(tagadás) a mesterhazugság című Moskát Anita-novellában. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 31-31
Kovács Gáborján. Álomsziget - Az Írországi Blasket-sziget kultúrájának felfedezése és lakóinak evakuálása. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 32-32
Talián-Szalai Renáta. A valóság fikciója, a fikció valósága. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 33-33
Tóth Benedek. Az éghajlatváltozás reprezentációs alakzatai magyar climate fiction-szövegekben. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 34-34
Csrepka Máté. Az éghajlatot alakító tényezők döntő szerepe a disszidálásnál és "visszidálásnál" a Sao Paulo-i magyar közösségben. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 36-36
Mandel Kinga Magdolna. Fenntartható otthonoktatás? Gondolatok egy kutatás margójára. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 37-37
Tábori Ferenc. Az európai zöldpártok szereplése a parlamenti választásokon az elmúlt öt évben. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 38-38
Herzog Csilla et al. Egyetemisták ökológiai bánat és ökoszorongásának empirikus vizsgálata. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 39-39
Tokaji Balázs. A Waldorf-pedagógia ökológiai érzékenyítő hatásrendszere a klímatudatosság szemszögéből. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 41-41
Czeglédi Sándor. A klímaváltozás témájának legkorábbi kontextusai magyar nyelvű sajtótermékekben. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 43-43
Agg Zoltán. Az éghajlatváltozás megjelenése a magyar sajtóban 2022-23-ban. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 44-44
Forintos Éva et al. Csináljuk a fesztivált. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 45-45
Horváth Virág. Vizuális tudománykommunikáció a gyakorlatban - Így készül a Planet HOPE. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 48-48
Szentmiklósi Beáta. A Fenntarthatósági Témahét óravázlatai és mintaprojektjei a tanítói munkában. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 49-49
Szűcs Attila. A Zöld-Föld pedagógiai program a körforgásos gazdaság edukációjában. (2023) Megjelent: A valóság nem ellenség pp. 50-50
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-07-13 17:09
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás