mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben
K., Nagy Emese [szerk.]
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, Magyarország, 470 p.
2023
Konferencia:
XIV. Taní-tani Nemzetközi Tudományos Konferencia 2023-02-03 [Online konferencia, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 34379778
ISBN:
9786155626906
Teljes dokumentum:
https://tanarkepzo.uni-miskolc.hu/files/25195/Tanitani_k%C3%B6tet2023.pdf
Fejezetek
Sipos Katalin. Pedagógiai innováció, kutatás. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 6-13
Mrázik Julianna. Konklúzió és modell. A modellalkotás lehetősége a neveléstudományi kutatásban. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 14-21
Fenyő Imre et al. Az algoritmikus gondolkodás értelmezése a pedagógiai szakirodalomban. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 31-37
Börgöndi Viktória. ÉNEKKÉPTAN: ének képesség tanítása: Az ének-zene tanár új dimenzióba kerül. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 37-55
Pócsi Orsolya et al. Az értékhiányos helyzetek kihívása. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 64-68
Szigeti Mónika Veronika. A pedagógusok pszichológiai immunkompetenciájának vizsgálata. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 76-84
Hosszu Timea et al. Hogyan reflektálhat egy felsőoktatási képzőhely a képzőhelyek számát érintő expanzióra?. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 141-149
Kovácsné Duró Andrea. „Módszertár” – a tanórákon szívesen alkalmazott metodikák napjainkban. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 150-162
Ludnikné Pálfi Dorina. A tanítási gyakorlat értékelési módjának kritikája, hatékonyságának dilemmája. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 162-170
Sütő Attila. Kémia szakos tanárjelöltek természettudományi kreativitásának összehasonlítása nemzetközi tapasztalatok alapján. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 171-185
Széplaki Ildikó. Nem sportszakos egri egyetemi hallgatók mentális-, fizikális-és lelki egészségének vizsgálata. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 185-192
Dávid János. A fenntarthatóságra nevelés hatékonyságának növelése a zero waste gondolkodásmód alapelveinek gyakorlati alkalmazásával. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 193-209
Dobák Judit. Relációk a „kisgimnáziumi” felvételi folyamatban. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 209-220
Dobos Csilla. Az intralingvális ekvivalencia megvalósításának lehetőségei a KÉK regiszterbe történő nyelven belüli fordítás során. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 221-236
Jaskóné Gácsi Mária. A mese fontossága a gyermekek életében. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 247-254
Petzné Tóth Szilvia et al. A körforgásos gazdaság működésének megértetése LEGO robotok segítségével. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 282-290
Püspöki Péter. Érzelmek iskolája A racionális vita és a komplex dráma lehetőségei a kritikai gondolkodás fejlesztésében. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 290-296
R. Nagy József. A fotográfia oktatásának tapasztalatai és lehetőségei a középfokú média és művészeti nevelésben. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 297-309
SEDIÁNSZKY NÓRA. „Szólj, Tündérhonban üdlak merre van?”: Megközelítési lehetőségek a Csongor és Tünde elemzéséhez középiskolások számára. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 337-342
Szabóné Pongrácz Petra et al. Az iskolai légkör és a pedagógus meghatározó szerepe a tanulási nehézséggel küzdő tanulók életútjában. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 343-350
Szilágyi Szilvia et al. STEAM alapú módszertan alkalmazása a változó mennyiség matematikai fogalmának tanítására. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 351-362
Szili Katalin et al. Afázia a társadalmi megítélés tekintetében, egy pilot vizsgálat tükrében. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 363-373
Tóth Dalma. Meseország mindenkié - tabu a gyermekirodalomban. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 373-380
Vályogos Krisztina. Középfokú szakképzési programtípusok presztízsrangsora. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 388-394
Vas Gábor Tamás. Közösségek új tere a könyvtárban – Makerspace. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 395-408
Cserti Csapó Tibor. A hazai cigányság területi-társadalmi megjelenítésének problémái a földrajz és történelem tankönyvekben, valamint a népismereti könyvekben az „őshaza” példáján keresztül. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 409-429
Frankné Mészáros Boglárka. Lemorzsolódással veszélyeztetett tanulók arányának változása 2016 és 2022 között. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 429-439
Frankné Mészáros Boglárka. Lemorzsolódással veszélyeztetett tanulók arányának változása 2016 és 2022 között. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 429.-439.
K. Nagy Emese et al. Az Abaúji Történelmi Kistérségben található iskolák feladata a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű, elsősorban roma tanulóknak a tudásalapú társadalomhoz való felzárkóztatásában. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 439-451
Meleg Attila. Tanoda programok hatékonysága B.-A.-Z. vármegyében. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 451-456
Móricz Virág Kinga. A vajdasági magyar pedagógusok taneszköz- és módszerhasználatának jellemzői. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 462-470
Simon Zoltán. Duális képzés kihívásai: párhuzamos oktatási színterek antropológiai vizsgálata. (2023) Megjelent: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben pp. 471-491
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-02 09:48
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás