mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023.
Jaskóné, Gácsi Mária [Jaskóné Gácsi, Mária (neveléstudomány, ...), szerk.] Tanárképző Intézet (ME / BTK)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, Magyarország, 75 p.
2023
Konferencia:
XIV. Taní-tani Nemzetközi Tudományos Konferencia 2023-02-03 [Online konferencia, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 34346057
ISBN:
9786155626937
Teljes dokumentum:
https://tanarkepzo.uni-miskolc.hu/files/26542/Tanitani_ABSZT_2023.pdf
Fejezetek
Cserti Csapó Gábor. A hazai cigányság területi-társadalmi megjelenítése a tankönyvekben és népismereti könyvekben. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 11-11
Dávid János. A fenntarthatóságra nevelés hatékonyságának növelése a zero waste gondolkodásmód alapelveinek gyakorlati alkalmazásával. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 12-13
Dobos Csilla. Az intralingvális ekvivalencia megvalósításának lehetőségei a KÉK regiszterbe történő nyelven belüli fordítás során. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 15-16
Hosszu Timea et al. Hogyan reflektálhat egy felsőoktatási képzőhely a képzőhelyek számát érintő expanzióra?. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. p. 20
Jaskóné Gácsi Mária. A mese fontossága a gyermekek életében. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 21-21
K. Nagy Emese et al. Az Abaúji Történelmi Kistérségben található iskolák feladata a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű, elsősorban roma tanulóknak a tudásalapú társadalomhoz való felzárkóztatásában. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 22-23
Kovácsné Duró Andrea. „Módszertár” – a tanórákon szívesen alkalmazott metodikák napjainkban. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 25-25
Ludnikné Pálfi Dorina. A tanítási gyakorlat értékelési módjának kritikája, hatékonyságának dilemmája. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 26-26
Mrázik Julianna. Konklúzió és modell. A modellalkotás lehetősége a neveléstudományi kutatásban. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 30-30
R. Nagy József. A fotográfia oktatásának tapasztalatai és lehetőségei a középfokú média és művészeti nevelésben: Absztrakt. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 36-36
Pintér Tünde. Tanulói visszajelzések az általános iskolai ének-zeneórákról: Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, gyógypedagógiában és tanárképzésben- online konferencia konferenciakötete. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 38-39
Rucska Andrea et al. Hatások és eredmények, avagy egészségnevelési látlelet a halmozottan hátrányos helyzetű településeken. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. p. 39
SEDIÁNSZKY NÓRA. „Szólj, Tündérhonban üdlak merre van?” Megközelítési lehetőségek a Csongor és Tünde elemzéséhez középiskolások számára. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. p. 40
Szilágyi Szilvia et al. STEAM alapú módszertan alkalmazása a változó mennyiség matematikai fogalmának tanítására: Absztrakt. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 46-46
Pelesz Nelli. Teacher candidates and professional identity development with particular attention to social aspects. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. p. 67
Szili Katalin et al. Applikációk mint az innováció lehetősége a pöszeterápiában. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 69-69
Szili Katalin et al. Az afázia ismertségének és elfogadottságnak vizsgálata egy pilot mérés alapján. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 70-70
Demeter Gáborné. A szövegértést megalapozó funkciók mérésének szerepe az iskolaérettségi vizsgálatokban. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 71-72
Perge Anna. Női egészség hátrányos helyzetű településeken végzett kutatások tükrében. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. pp. 73-74
Pozsonyi Ferenc. Tanító szakos hallgatók összefüggő tanítási gyakorlatról alkotott önreflektív írásainak elemzése PERMA jóllétmodell segítségével. (2023) Megjelent: Absztraktkötet a XIV. országos Taní-tani konferenciáról, 2023. p. 78
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-02 09:26
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás