A digitális oktatás kihívásai a Covid-19 árnyékában

Hargitai, Dávid Máté [Hargitai, Dávid Máté (Marketing), szerző] Marketing Intézeti Tanszék (PE / GTK / ÜTI); Töreki, Stefánia Matild [Töreki, Stefánia Matild (gazdaságtudomány,...), szerző] Marketing Intézeti Tanszék (PE / GTK / ÜTI)

Magyar nyelvű Szaktanulmány (Könyvrészlet) Tudományos
    A COVID-19 világjárvány a hallgatók ajtón kívül tartásárakényszerítette a hazai felsőoktatási intézményeket is. Ennek ellenére azigény a hallgatók oktatására továbbra is fennállt. A gyorsított üteműátállás az online oktatásra nagy (digitális) kihívás elé állította a magyarfelsőoktatást. Egy korábbi tanulmányban a Pannon Egyetem GazdaságtudományiKarán 2020 márciusában végeztek kutatást azzal kapcsolatban, hogy mikéntlehet fenntartani az oktatás folytonosságát és a szolgáltatás minőségétebben a helyzetben. A kutatás folytatásaként ez a tanulmány a digitálisoktatással kapcsolatos elégedettséget vizsgálta (közvetlenül a pandémiaidőszakát követően) az eszközhasználat, a támogató folyamatok éskapcsolatok vonatkozásában. A hallgatói mintán (N=211) végzett útelemzéseredményei rámutattak azokra a fókuszpontokra, amelyek a digitális oktatáskihívásaiként értelmezhetők, és hatást gyakorolnak a digitális motivációra.Mindezen információk és következtetések nem csak egy hasonló helyzetbenlehetnek hasznosak, hanem segítségül szolgálhatnak a digitális tananyagokés képzések fejlesztésében is.
    Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
    2025-04-23 06:06