mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Empátia és üzleti paradigma
Mandják, Tibor [Mandják, Tibor (Marketing), szerző] Marketing és Érveléselmélet Tanszék (ELTE / GTK)
;
Margitay, Tihamér [Margitay, Tihamér (Ismeretelmélet, t...), szerző] Érveléselmélet és Marketing Tanszék (ELTE / GTK)
Magyar nyelvű Szaktanulmány (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Szűcs Krisztián. Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben: Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére. (2023) ISBN:9789636261719; 9789636261726
pp. 151-154
Azonosítók
MTMT: 34197042
Idézett közlemények (3)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-01-20 20:39
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás