mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira?
Hetesi, Erzsébet [Hetesi, Erzsébet (Marketing), szerk.] Marketing-Menedzsment szakcsoport (SZTE / GTK / ÜTI)
Magyar és Angol nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Szeged, Magyarország, 118 p.
2023
Konferencia:
Nonbusiness Marketing Workshop 2023-03-23 [Szeged, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 34189017
DOI:
10.14232/gtk.nmgt.2023
ISBN:
9789633069554
Szakterületek:
Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Fejezetek
Vizi Noémi et al. Hogyan értelmezhető a felelősség a divatiparban? [How can responsibility be interpreted in the fashion industry?]. (2023) Megjelent: Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira? pp. 20-27
Hetesi Erzsébet. A digitális platformok és társadalmi felelősségvállalás. (2023) Megjelent: Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira? pp. 28-38
Piskóti István. Kisvárosmarketing megoldások: Identitás és közösségépítés a települési célok elérése, lakóhely-vonzerő növelése érdekében. (2023) Megjelent: Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira? pp. 40-55
Honti Tamás. Értelmezhető-e a marketing csere nélkül?: A csere szerepe a nonbusiness marketingben a politikai marketing példáján keresztül. (2023) Megjelent: Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira? pp. 65-71
Kéri Anita. Online marketingeszközök vizuális észlelése külföldi hallgatók körében: szakirodalmi feltárás. (2023) Megjelent: Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira? pp. 73-81
Ercsey Ida. A fenntarthatóság az egyetemi oktatásban - Tanteremből a munka világába. (2023) Megjelent: Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira? pp. 82-90
Putzer Petra. Fenntarthatóság oktatása hackathon módszertannal – Kihívások és válaszok a Simonyi Hackathonokkal. (2023) Megjelent: Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira? pp. 91-98
Hargitai Dávid Máté et al. A digitális oktatás kihívásai a Covid-19 árnyékában. (2023) Megjelent: Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira? pp. 99-106
Mátó Ágnes Réka et al. Technológiai változások érzékelése információs mintázatok mentén. (2023) Megjelent: Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira? pp. 107-118
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-04-23 06:13
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás