mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben
Szűcs, Krisztián [Szűcs, Krisztián (Marketing), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Csapó, János [Csapó, János (Gazdaságtudomány,...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Jakopánecz, Eszter [Jakopánecz, Eszter (PhD Fogyasztói ma...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, Magyarország, 215 p.
2023
Azonosítók
MTMT: 34177006
DOI:
10.15170/EMIM-KTK-2023
ISBN:
9789636261719
ISBN:
9789636261726
Egyéb URL:
https://digitalia.lib.pte.hu/hu/pub/szucs-csapo-jakopanecz-empatikus-marketing-pte-ktk-pecs-2023-5802
Fejezetek
Amberg Nóra et al. A hazai kozmetikumpiacra ható trendek bemutatása. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 7-11
Antalóczy Tímea et al. Empatikus cirkuszművészet. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 12-15
Ásványi Zsófia et al. Érzelem-alapú foglalkoztatási döntések. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 18-21
Bélyácz Iván et al. A környezeti, társadalmi és irányítási dimenziók térnyerése a vállalati célrendszerben. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 22-26
Berács József. Piacorientáció és a társadalmi ügyekkel kapcsolatos empátia. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 27-30
Berki-Süle Margit et al. Weboldal-használhatóság szerepe a vállalatok és fogyasztók kapcsolatában. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 31-35
Csapó János. Az empátia helye és szerepe a turizmusban. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 36-40
Csepeli György. Hálózat az egész világ. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 41-44
Csóka László. A sportszponzoráció, mint a negatív megítélés elfedésének fátyla. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 45-48
Deés Szilvia. Merre tovább? - A lineáris helyi televíziózás jövője. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 49-53
Fehér Katalin. MediaTech/MarTech vs. az empátia. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 54-58
Földi Kata. A koronavírus hatása az élelmiszer vásárlásra az 1. hullámban: Azaz az FMCG piaci kiskereskedelmi üzletvezetők és helyettesek (kínálati oldal) kvalitatív kutatása. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 58-65
Gerdesics Viktória. Személyiség és marketing - A fogyasztó, a márka és az ízek. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 66-71
Gergátz Ildikó. Stigmamenedzsment: Mentális egészség a sportszektorban. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 72-75
Gonda Tibor. A nők, mint a turizmus empatikus fogyasztói. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 76-81
Hetesi Erzsébet. Megérdemli-e a marketing az empátiát?. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 82-85
Hlédik Erika et al. Empatikus marketing fogyasztói és üzleti megközelítésében. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 86-93
Hofmeister-Tóth Ágnes. Empatikus marketing, empatikus fogyasztó. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 94-97
Iványi Tamás et al. Empátia és kölcsönösség: értékteremtés empatikus marketing megközelítésben a felsőoktatásban. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 102-106
Jakopánecz Eszter. A fenntarthatósághoz kapcsolódó fogyasztói magatartás trendek: Ellentrendből fősodorrá váló jelenségek?. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 107-111
Kandikó József. Körforgásos marketing. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 112-115
Kaposi Zoltán. Vásárok és vásári szokások a piacgazdaság hőskorában. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 116-120
Keszeg Anna. Szellemi környezetszennyezés à la mode. Trendek és ellentrendek a divatban. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 121-125
Kiss Marietta et al. A személyre szabott táplálkozás fogyasztói fogadtatása: egy példa az empatikus marketingre. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 125-131
Kovács Stefan et al. Az empátia vizsgálata a BME gazdasági mesterképzeseinél a pandémia vonatkozásában. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 132-136
Kuráth Gabriella et al. A jó vezető egyben pedagógus is? Az empátia és a vezetőfejlesztés. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 137-140
Lampek Kinga. Aktív idősödés magyarországi környezetben. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 141-145
Lányi Beatrix. A bizalom szerepe a környezetbarát termékek fogyasztói elfogadásában. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 146-150
Mandják Tibor et al. Empátia és üzleti paradigma. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 151-154
Mátyás Judit. Az empátia fontossága a vállalati marketingtevékenységben. Empatikus marketing. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 155-158
Nagy Bálint. Valótlan Valóság, avagy a marketing új világa. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 159-163
Németh Péter. Női és férfi vásárlói attitűdváltozások. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 164-167
Neulinger Ágnes. Empátiakötelék az ember - természet kapcsolatban: A természeti környezet jelentősége az emberek életében és fogyasztásában. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 168-171
Piskóti István. Marketingharmónia – gondolatok egy új kategóriáról. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 172-177
Prónay Szabolcs. Az empátia jelentősége az online fogyasztói közösségekben. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 178-181
Putzer Petra. Empátia térkép a marketing és a startupperek szolgálatában. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 182-187
Raffay Zoltán. Demarketing a természetvédelmi területeken. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 188-191
Rekettye Gábor. Empátia - vevővélemény - vevőérték. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 192-195
Révész Balázs et al. Az empátia szerepe az üzleti kapcsolatokban és a B2B értékesítés során. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 196-199
Somodi Klára et al. Minden potenciális Alumniban ott rejtőzik az Alumni potenciál - A Pécsi Orvoskar kollaboratív megközelítése. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 200-204
Szijártó Zsolt. Empátia és kommunikációkutatás. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 205-208
Szűcs Krisztián et al. Az "empatikus marketing"-oximoron. (2023) Megjelent: Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben pp. 209-212
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-01-20 20:22
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás