mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
The value orientation of young Hungarian consumers and the segmentation role of individual values
Garai-Fodor, Mónika [Garai-Fodor, Mónika (Marketing, fogyas...), szerző] Marketing és Üzleti Tudományok Intézet (ÓE / KGK)
Angol nyelvű Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) Tudományos
Megjelent:
Szakál Anikó. IEEE 21st International Symposium on Intelligent Systems and Informatics (SISY 2023). (2023) ISBN:9798350343366
pp. 163-166
Azonosítók
MTMT: 34146417
DOI:
10.1109/SISY60376.2023.10417948
Scopus:
85185830001
Szakterületek:
Gazdálkodástudományok
Idézett közlemények (8)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-04-25 18:10
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás