mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Boros, Kitti [Boros, Kitti (Hivatásturizmus), szerk.] Gazdálkodástani Doktori Iskola (BCE / CDI); Turizmus Tanszék (BCE / FFI)
Magyar nyelvű Szakkönyv (Könyv) Tudományos
Megjelent: Akadémiai Kiadó, Budapest, Magyarország
2023
Sorozatok:
Turizmus és mobilitás 2732-1495
Azonosítók
MTMT: 34131516
DOI:
10.1556/9789634549321
ISBN:
9789634549321
Szakterületek:
Mobilitás, turizmus, szállítás és logisztika
Fejezetek
Alföldi Eszter. A turizmusdiplomáciai rendezvények protokollja. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Békefi Anna. A Magyar Kongresszusi Iroda szerepe, valamint gazdasági és komplex értékteremtő hatása. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Boros Kitti et al. A dinamikus vizuális identitások szerepe a desztináció- és a rendezvénymarketingben. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Boros Kitti et al. Az üzleti és a kulturális rendezvények értékeinek újraértelmezése. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Gottfried Júlia et al. Hogyan lehet fenntartható egy független kulturális projekt?: Esettanulmány a Bánkitó Fesztivál példáján keresztül. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Heiling Zsolt et al. Civil szervezeti és lapkiadói együttműködés társadalmi célok érdekében a Földgömb Fesztivál példáján keresztül. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Kiss Kornélia et al. Az El Camino zarándokainak rendezvényekkel kapcsolatos attitűdjei. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Klapka Eszter. Az üzleti rendezvények szervezési gyakorlatai a Mercure Debrecen szálloda példáján keresztül. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Kökény László. Üzleti rendezvények luxusszállodai környezetben. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Lőrincz Ágnes et al. Egy fenntartható vidéki fesztivál szervezésének elméleti alapjai: a Szentendrei Kulináris Almárium Hagyományőrző Fesztivál és Workshop ismertetése. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Máté Tünde. Rendezvényszervezés, mint üzleti tevékenység. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Novák Irén. Fenséges kalandok Diósgyőr várában. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Tóth Barbara et al. Kulturális rendezvények üzleti háttere. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Ujváry Tamás et al. Rendezvények királyi környezetben. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Vaskó Tünde et al. A MaReSz mint a magyarországi rendezvényszervezés szakmai fórumának jelentősége az üzleti rendezvénypiacon. (2023) Megjelent: Az üzleti és a kulturális rendezvények értékteremtő ereje
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-02-09 15:29
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás