{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 11:39", "content" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 3410843, "status" : "ADMIN_APPROVED", "published" : true, "comment" : "Megjegyzés-27631556\n370. o. bibl.", "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-05T11:26:54.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 3410843, "lastRefresh" : "2024-02-18T20:37:01.067+0000", "lastModified" : "2018-10-17T17:16:44.967+0000", "created" : "2018-09-05T11:18:32.000+0000", "creator" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10056751, "link" : "/api/author/10056751", "label" : "Hegedüs Réka (Marketing)", "familyName" : "Hegedüs", "givenName" : "Réka", "published" : true, "oldId" : 10056751, "snippet" : true }, "lastDuplumOK" : "2018-10-17T17:16:44.967+0000", "lastDuplumSearch" : "2018-10-17T17:35:06.065+0000", "adminApproved" : "2018-09-05T11:26:54.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10051765, "link" : "/api/admin/10051765", "label" : "Fölkerné Csernyik Rita (PTE 4-es admin)", "familyName" : "Fölkerné Csernyik", "givenName" : "Rita", "published" : true, "oldId" : 10051765, "snippet" : true }, "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "firstAuthor" : "Hegedűs, Réka", "authorships" : [ { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 10422126, "link" : "/api/authorship/10422126", "label" : "Hegedűs, Réka [Hegedüs, Réka (Marketing), szerző] Gazdálkodástani Doktori Iskola (PTE / DI)", "listPosition" : 1, "share" : 1.0, "first" : true, "last" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10056751, "link" : "/api/author/10056751", "label" : "Hegedüs Réka (Marketing)", "familyName" : "Hegedüs", "givenName" : "Réka", "published" : true, "oldId" : 10056751, "snippet" : true }, "familyName" : "Hegedűs", "givenName" : "Réka", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 28978643, "snippet" : true } ], "title" : "Hallgatói klaszterek a személyes motivációk kialakítását befolyásoló tényezők alapján", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 1321396, "link" : "/api/publicationidentifier/1321396", "label" : "Teljes dokumentum: https://emok.hu/tanulmany-kereso/d627:hallgatoi-klaszterek-a-szemelyes-motivaciok-kialakitasat-befolyasolo-tenyezok-alapjan", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "nameEng" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "oaType" : "GREEN", "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "https://emok.hu/tanulmany-kereso/d627:hallgatoi-klaszterek-a-szemelyes-motivaciok-kialakitasat-befolyasolo-tenyezok-alapjan", "realUrl" : "https://emok.hu/tanulmany-kereso/d627:hallgatoi-klaszterek-a-szemelyes-motivaciok-kialakitasat-befolyasolo-tenyezok-alapjan", "published" : false, "oldId" : 1822564, "snippet" : true } ], "firstPage" : "359", "lastPage" : "371", "firstPageOrInternalIdForSort" : "359", "pageLength" : 13, "publishedYear" : 2018, "digital" : null, "printed" : null, "sourceYear" : 2018, "foreignEdition" : true, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : null, "missingAuthor" : false, "oaType" : "GREEN", "oaCheckDate" : "2024-02-18", "oaFree" : true, "oaLink" : "https://emok.hu/tanulmany-kereso/d627:hallgatoi-klaszterek-a-szemelyes-motivaciok-kialakitasat-befolyasolo-tenyezok-alapjan", "oaByAuthor" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10056751, "link" : "/api/author/10056751", "label" : "Hegedüs Réka (Marketing)", "familyName" : "Hegedüs", "givenName" : "Réka", "published" : true, "oldId" : 10056751, "snippet" : true }, "citationCount" : 0, "citationCountUnpublished" : 0, "citationCountWoOther" : 0, "independentCitCountWoOther" : 0, "nationalOriginCitationCount" : 0, "foreignEditionCitationCount" : 0, "doiCitationCount" : 0, "wosCitationCount" : 0, "scopusCitationCount" : 0, "wosScopusCitationCount" : 0, "wosScopusCitationCountWoOther" : 0, "wosScopusIndependentCitationCount" : 0, "wosScopusIndependentCitationCountWoOther" : 0, "independentCitationCount" : 0, "selfCitationCount" : 0, "unhandledCitationCount" : 0, "citingPubCount" : 0, "independentCitingPubCount" : 0, "citingPubCountWoOther" : 0, "independentCitingPubCountWoOther" : 0, "unhandledCitingPubCount" : 0, "citedPubCount" : 4, "citedCount" : 4, "hasCitationDuplums" : false, "userChangeableUntil" : "2018-09-05T11:26:54.000+0000", "publishDate" : "2018-09-05T11:18:38.000+0000", "directInstitutesForSort" : "Gazdálkodástani Doktori Iskola (PTE / DI)", "ownerAuthorCount" : 1, "ownerInstituteCount" : 3, "directInstituteCount" : 1, "authorCount" : 1, "contributorCount" : 0, "book" : { "otype" : "Book", "mtid" : 3405723, "link" : "/api/publication/3405723", "label" : "Józsa László. A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. (2018) ISBN:9788081222368", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000144, "link" : "/api/subtype/10000144", "label" : "Konferenciakötet (Könyv)", "name" : "Konferenciakötet", "nameEng" : "Conference proceedings", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "listPosition" : 345, "published" : true, "oldId" : 10000144, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, { "otype" : "Language", "mtid" : 10002, "link" : "/api/language/10002", "label" : "Angol", "name" : "Angol", "nameEng" : "English", "published" : true, "oldId" : 2, "snippet" : true } ], "title" : "A hatékony marketing", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 1318602, "link" : "/api/publicationidentifier/1318602", "label" : "ISBN: 9788081222368", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 122, "link" : "/api/publicationsource/122", "label" : "ISBN", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "ISBN", "nameEng" : "ISBN", "linkPattern" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 122, "snippet" : true }, "idValue" : "9788081222368", "realUrl" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A9788081222368", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 1318603, "link" : "/api/publicationidentifier/1318603", "label" : "Teljes dokumentum: https://emok.hu/hu/component/docs/c-12:a-hatekony-marketing?format=pdf", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "nameEng" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "https://emok.hu/hu/component/docs/c-12:a-hatekony-marketing?format=pdf", "realUrl" : "https://emok.hu/hu/component/docs/c-12:a-hatekony-marketing?format=pdf", "published" : false, "oldId" : 1818476, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 13274, "link" : "/api/city/13274", "label" : "Komárno, Szlovákia", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10028, "link" : "/api/country/10028", "label" : "Szlovákia", "published" : true, "oldId" : 2144988, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 10003345, "snippet" : true } ], "pageLength" : 1014, "publishedYear" : 2018, "foreignEdition" : true, "foreignLanguage" : true, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : true, "published" : true, "oldId" : 3405723, "snippet" : true }, "hasQualityFactor" : false, "link" : "/api/publication/3410843", "label" : "Hegedűs Réka. Hallgatói klaszterek a személyes motivációk kialakítását befolyásoló tényezők alapján. (2018) Megjelent: A hatékony marketing pp. 359-371", "template" : "