{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-19 13:37", "content" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 3407745, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-08-29T10:34:28.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 3407745, "lastRefresh" : "2024-02-18T20:38:21.280+0000", "lastModified" : "2020-10-05T15:49:01.433+0000", "created" : "2018-08-29T10:30:51.000+0000", "creator" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10002718, "link" : "/api/author/10002718", "label" : "Szakály Zoltán (Agrárgazdaságtan és agrármarketing)", "familyName" : "Szakály", "givenName" : "Zoltán", "published" : true, "oldId" : 10002718, "snippet" : true }, "lastDuplumOK" : "2020-10-26T15:46:53.569+0000", "lastDuplumSearch" : "2020-10-26T15:46:53.569+0000", "adminApproved" : "2018-08-29T10:34:28.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10053088, "link" : "/api/admin/10053088", "label" : "Szarvasné Kádár Renáta (DE/GTK/MarkKerI admin 5)", "familyName" : "Szarvasné Kádár", "givenName" : "Renáta", "published" : true, "oldId" : 10053088, "snippet" : true }, "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "firstAuthor" : "Balsa-Budai, N", "authorships" : [ { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 10392601, "link" : "/api/authorship/10392601", "label" : "Balsa-Budai, N [Balsa-Budai, Nikolett (Élelmiszermarketing), szerző]", "listPosition" : 1, "share" : 0.5, "first" : true, "last" : false, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10074673, "link" : "/api/author/10074673", "label" : "Balsa-Budai Nikolett (Élelmiszermarketing)", "familyName" : "Balsa-Budai", "givenName" : "Nikolett", "published" : true, "snippet" : true }, "familyName" : "Balsa-Budai", "givenName" : "N", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 28938073, "snippet" : true }, { "otype" : "PersonAuthorship", "mtid" : 10392602, "link" : "/api/authorship/10392602", "label" : "Szakály, Z [Szakály, Zoltán (Agrárgazdaságtan ...), szerző] Marketing és Kereskedelem Intézet (DE / GTK)", "listPosition" : 2, "share" : 0.5, "first" : false, "last" : true, "author" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10002718, "link" : "/api/author/10002718", "label" : "Szakály Zoltán (Agrárgazdaságtan és agrármarketing)", "familyName" : "Szakály", "givenName" : "Zoltán", "published" : true, "oldId" : 10002718, "snippet" : true }, "familyName" : "Szakály", "givenName" : "Z", "authorTyped" : true, "editorTyped" : false, "otherTyped" : false, "type" : { "otype" : "AuthorshipType", "mtid" : 1, "link" : "/api/authorshiptype/1", "label" : "Szerző", "code" : 0, "published" : true, "oldId" : 0, "snippet" : true }, "published" : false, "oldId" : 28938072, "snippet" : true } ], "title" : "Az önkéntes egyszerűsítők fogyasztói magatartásának vizsgálata debreceni egyetemisták körében.", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 16828677, "link" : "/api/publicationidentifier/16828677", "label" : "Teljes dokumentum: https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet/d605:az-onkentes-egyszerusitok-fogyasztoi-magatartasanak-vizsgalata-debreceni-egyetemistak-koreben", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "nameEng" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet/d605:az-onkentes-egyszerusitok-fogyasztoi-magatartasanak-vizsgalata-debreceni-egyetemistak-koreben", "realUrl" : "https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet/d605:az-onkentes-egyszerusitok-fogyasztoi-magatartasanak-vizsgalata-debreceni-egyetemistak-koreben", "published" : true, "snippet" : true } ], "firstPage" : "106", "lastPage" : "116", "firstPageOrInternalIdForSort" : "106", "pageLength" : 11, "publishedYear" : 2018, "fundings" : [ { "otype" : "Funding", "mtid" : 1974692, "link" : "/api/funding/1974692", "label" : "Sport-, Rekreációs- és Egészséggazdasági Kooperációs Kutatóhálózat létrehozása(EFOP-3.6.2-16-2017-00003) Támogató: EFOP", "published" : false, "snippet" : true } ], "digital" : null, "printed" : null, "sourceYear" : 2018, "foreignEdition" : true, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "missingAuthor" : false, "oaType" : "NONE", "oaCheckDate" : "2024-02-18", "oaFree" : false, "oaByAuthor" : { "otype" : "Author", "mtid" : 10002718, "link" : "/api/author/10002718", "label" : "Szakály Zoltán (Agrárgazdaságtan és agrármarketing)", "familyName" : "Szakály", "givenName" : "Zoltán", "published" : true, "oldId" : 10002718, "snippet" : true }, "citationCount" : 0, "citationCountUnpublished" : 0, "citationCountWoOther" : 0, "independentCitCountWoOther" : 0, "nationalOriginCitationCount" : 0, "foreignEditionCitationCount" : 0, "doiCitationCount" : 0, "wosCitationCount" : 0, "scopusCitationCount" : 0, "wosScopusCitationCount" : 0, "wosScopusCitationCountWoOther" : 0, "wosScopusIndependentCitationCount" : 0, "wosScopusIndependentCitationCountWoOther" : 0, "independentCitationCount" : 0, "selfCitationCount" : 0, "unhandledCitationCount" : 0, "citingPubCount" : 0, "independentCitingPubCount" : 0, "citingPubCountWoOther" : 0, "independentCitingPubCountWoOther" : 0, "unhandledCitingPubCount" : 0, "citedPubCount" : 5, "citedCount" : 5, "hasCitationDuplums" : false, "userChangeableUntil" : "2018-08-29T10:34:28.000+0000", "publishDate" : "2018-08-29T10:31:48.000+0000", "directInstitutesForSort" : "Marketing és Kereskedelem Intézet (DE / GTK)", "ownerAuthorCount" : 2, "ownerInstituteCount" : 36, "directInstituteCount" : 1, "authorCount" : 2, "contributorCount" : 0, "book" : { "otype" : "Book", "mtid" : 3405723, "link" : "/api/publication/3405723", "label" : "Józsa László. A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. (2018) ISBN:9788081222368", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000144, "link" : "/api/subtype/10000144", "label" : "Konferenciakötet (Könyv)", "name" : "Konferenciakötet", "nameEng" : "Conference proceedings", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "listPosition" : 345, "published" : true, "oldId" : 10000144, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, { "otype" : "Language", "mtid" : 10002, "link" : "/api/language/10002", "label" : "Angol", "name" : "Angol", "nameEng" : "English", "published" : true, "oldId" : 2, "snippet" : true } ], "title" : "A hatékony marketing", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 1318602, "link" : "/api/publicationidentifier/1318602", "label" : "ISBN: 9788081222368", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 122, "link" : "/api/publicationsource/122", "label" : "ISBN", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "ISBN", "nameEng" : "ISBN", "linkPattern" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 122, "snippet" : true }, "idValue" : "9788081222368", "realUrl" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A9788081222368", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 1318603, "link" : "/api/publicationidentifier/1318603", "label" : "Teljes dokumentum: https://emok.hu/hu/component/docs/c-12:a-hatekony-marketing?format=pdf", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "nameEng" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "https://emok.hu/hu/component/docs/c-12:a-hatekony-marketing?format=pdf", "realUrl" : "https://emok.hu/hu/component/docs/c-12:a-hatekony-marketing?format=pdf", "published" : false, "oldId" : 1818476, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 13274, "link" : "/api/city/13274", "label" : "Komárno, Szlovákia", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10028, "link" : "/api/country/10028", "label" : "Szlovákia", "published" : true, "oldId" : 2144988, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 10003345, "snippet" : true } ], "pageLength" : 1014, "publishedYear" : 2018, "foreignEdition" : true, "foreignLanguage" : true, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : true, "published" : true, "oldId" : 3405723, "snippet" : true }, "hasQualityFactor" : false, "link" : "/api/publication/3407745", "label" : "Balsa-Budai N et al. Az önkéntes egyszerűsítők fogyasztói magatartásának vizsgálata debreceni egyetemisták körében.. (2018) Megjelent: A hatékony marketing pp. 106-116", "template" : "