mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai
Kovács, László [Kovács, László (nyelvtudomány, ma...), szerk.] Savaria Gazdálkodástudományi Tanszék (ELTE / TATK)
;
Szőke, Viktória [Szőke, Viktória (Társadalomföldraj...), szerk.] Savaria Gazdálkodástudományi Tanszék (ELTE / TATK)
Magyar nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Savaria University Press, Szombathely, Magyarország, 353 p.
2023
Sorozatok:
Societas et Oeconomia 2631-133X
Azonosítók
MTMT: 34025215
ISBN:
9786156489234
Egyéb URL:
https://www.researchgate.net/publication/371805238_A_zold_uzleti_gondolkodas_es_a_zold_marketing_lehetosegei_es_kihivasai
Támogatások:
Innovatív tanulási környezet kialakítása és komplex tehetségsegítő programok megvalósítása(NTP-INNOV-22-0036) Támogató: Emberi Erőforrások Minisztériuma
Fejezetek
Kovács László. Zöld marketing: lehetőségek és kihívások a zöld üzleti gondolkodás kontextusában. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 11-26
Bányai Boglárka. FMCG termékek csomagolásdizájn-elemeinek és a környezettudatos fogyasztás összefüggéseinek vizsgálata. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 29-38
Kudron Anna. A jövő színpalettái: a textilek színeiről kommunikált fenntarthatóság kutatása. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 39-57
Lukács Rita et al. A zöld termékek és szolgáltatások sikerének kulcsa: a női célcsoport. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 57-66
Szijj Zsófia. A zöld működés relevanciája kozmetikai márkák vonatkozásában. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 67-74
Tóth-Nagy Georgina. Fenntarthatósági jelentések: marketingfogás vagy valós eszköz?. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 75-91
Kovács Gábor et al. A környezettudatos életmód elemei magyar egyetemi hallgatók körében: demográfiai csoportok közötti eltérések vizsgálata. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 95-116
László Veronika et al. Fenntartható élelmiszerfogyasztás vásárlói szemmel. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 117-131
Péter Erzsébet et al. A kiskereskedelmi darwinizmus – lépések a körkörös fogyasztás felé. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 133-143
Mezőfi Nóra et al. A fogyasztói magatartás átalakulása a körforgásos gazdasági működésben – lehetőségek és korlátok a nagyértékű elektronikai termékek körforgásos vásárlása és fogyasztása tekintetében. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 145-166
Zsigmond Tibor et al. Környezettudatos fogyasztói magatartás a felvidéki fogyasztók körében. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 167-183
Borbély Noémi Viktória et al. A klímaváltozás borturizmusra gyakorolt hatásai a hazai organikus borászatok szemszögéből. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 187-206
Jakab Bálint et al. A zöld minősítések megjelenése és marketing célú felhasználása a szállodák példáján keresztül. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 207-228
Johannidesz Eszter et al. A környezeti fenntarthatóság szerepe a magyar turisták szálláshelyválasztásában. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 229-247
Szabó Eszter et al. A fesztiválturizmus fenntartható aspektusainak vizsgálata a Művészetek Völgye példáján keresztül. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 249-269
Hollósy Zsolt. Energia, megújuló energia, termelés és felhasználás aktualitásai, várható tendenciák a világon és az EU-ban. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 273-286
Horváth Zoltán. Fenntarthatósági törekvések Szombathelyen. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 287-296
Juhász Lajos. A fenntarthatóság mikroökonómiai értelmezése. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 297-308
Németh Kornél et al. A körforgásos gazdaság szerepe és lehetőségei a városfejlesztésben. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 309-320
Papp-Váry Á et al. Fenntarthatóság és futball: a világ első karbonsemleges klubja, a Forest Green Rovers esete. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 321-332
Papp-Váry Á et al. Boldog, zöld és fenntartható ország: Costa Rica esettanulmánya. (2023) Megjelent: A zöld üzleti gondolkodás és a zöld marketing lehetőségei és kihívásai pp. 333-341
Idézett közlemények (5)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-09-17 11:59
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás