Evési magatartás vizsgálata a DEBQ skála alapján komplex megközelítésben, avagy az evési stílusok és a háttérváltozók közötti kapcsolat vizsgálata

Dernóczy-Polyák, Adrienn [Dernóczy, Adrienn (Marketing), szerző] Marketing és Menedzsment Tanszék (SZE / KGYK); Keller, Veronika [Keller, Veronika (Marketing), szerző] Marketing és Menedzsment Tanszék (SZE / KGYK); Ercsey, Ida [Ercsey, Ida (Marketing), szerző] Marketing és Menedzsment Tanszék (SZE / KGYK)

Magyar nyelvű Tudományos Szakcikk (Folyóiratcikk)
Megjelent: MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 51 (3) pp. 50-61 2017
  • Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: C hazai
  • Regionális Tudományok Bizottsága: C hazai
Azonosítók
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2021-05-14 09:51