mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations and smart behaviour in times of crises
Csóka, László [Csóka, László (Marketing), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
;
Csapó, János [Csapó, János (Gazdaságtudomány,...), szerk.] Marketing és Turizmus Intézet (PTE / KTK)
Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK), Pécs, Magyarország, 140 p.
2023
Konferencia:
V. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia 2023-04-28 [Pécs, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 33773780
ISBN:
9789636261153
Teljes dokumentum:
https://ktk.pte.hu/sites/ktk.pte.hu/files/images/absztraktkotet_2023_v_nemzetkozi_turizmusmarketing_konferencia.pdf
Támogatások:
(K_22 - 142571) Támogató: OTKA/ NKFIH
Szakterületek:
Gazdálkodás és innováció
Mobilitás, turizmus, szállítás és logisztika
Fejezetek
AMAN ELIYAS EBRAHIM et al. Impact of Tourism Marketing on the Economic Sustainability of Destinations. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 9-139
Csapó János. Előszó/Preface. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 9-12
Bundság Éva Szabina et al. Téged befolyásol mások utazási élménye? - a belföldi turisták hordaszerű magatartásának vizsgálata. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 20-21
BÍRÓ CSABA. A MAGYARORSZÁGRA ÉRKEZŐ NÉMET SZENIOR TURISTÁK ÉS A DUNAI SZÁLLODAHAJÓKRÓL ÉRKEZŐ LÁTOGATÓK PROFILJAI = Profiles of German senior travelers arriving in Hungary and visitors arriving from river cruise ships. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 22-23
Mátyás Judit. A nyelvtudás fontossága a turisztikai szakember számára = The key role of foreign language knowledge for the tourism expert. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 24-25
Szeidl Klaudia et al. BUDAPEST TURISZTIKAI VONZEREJE A Z GENERÁCIÓ KÖRÉBEN. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 26-28
Vargáné Csobán Katalin et al. A Z generáció fogyasztói elvárásai az örökségturizmusban. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 29-30
Marton Gergely et al. A Spartan Race, mint piacvezető, atipikus sportturisztikai termék fogyasztói magatartásának vizsgálata = Examining the consumer behaviour of the Spartan Race as a market-leading atypical sports tourism product. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 31-32
Mészáros Boglárka Ágnes. Az arisztokrácia szerepe, mint kultusz és hagyomány a turizmusban = The Role of Aristocracy as a Cult and Tradition in the Tourism Industry. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 35-36
Wilhelm Réka. A balatoni szezonalitás mértékének számszerűsítése és mérséklésének lehetséges eszközei Balatonboglár és Balatonlelle példáján. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 37-37
Kaposi Zoltán. A városi fürdőélet fejlődése a dél-dunántúli városokban (1867-1945) = Development of Spa Life in Southern Transdanubian Cities (1867-1945). (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 38-39
Varga Patrik Zsolt. A hagyományos vendégfogadóktól a modern szállodákig. Az idegenforgalom és vendéglátás változásai Pécsett a 19. században = From the traditional taverns till the modern hotels. The changes of hospitality and catering of Pécs in the 19th century. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 40-41
Horváth Anna. Az észak-alföldi határtérség járásainak fejlettségi tényezői és versenyképessége a turizmus tükrében = Development factors and competitiveness of the districts of the Northern Great Plain border region in the light of tourism. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 44-45
Nyári Tamás. A turizmus fejlesztése a párt- és kormányhatározatok tükrében (1955-1989) = The development of tourism according to decrees of government and party (1955-1989). (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 46-47
Halász Imre. Az első magyarországi marketingkutatás: A falusi tanítók belföldi utazási szokásai. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 48-49
Farkas Jácint et al. Okos megoldások a fogyatékossággal élő emberek vendéglátásban foglalkoztatásában [Smart solutions for employing people with disabilities in the catering industry]. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 53-55
Grotte Judit et al. A Z generáció digitális eszközhasználata szabadidős utazásaik során. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 58-59
Ivancsóné Horváth Zsuzsa et al. Digitalizáció a horgászturizmusban? Az új technológiák elfogadásának elméleti háttere. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 60-61
Nagy Ákos et al. Virtuális turizmus 2.0 – korai vagy időszerű? = Virtual tourism 2.0 - early or in time?. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 62-63
Kiss Kornélia et al. „ ... ÉS A VÉGÉN MÉG ÉRMET IS KAPUNK ÉRTE!”: A VIRTUÁLIS FUTÓESEMÉNYEKEN VALÓ RÉSZVÉTELHEZ KAPCSOLÓDÓ FOGYASZTÓI MOTIVÁCIÓK VIZSGÁLATA. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... p. 64
Vereckei-Poór Bence. Generációk és környezetbarát termékek – kik a legtudatosabb utazók Magyarországon? = Generations and environmentally friendly products – who are the most conscious travelers in Hungary?. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 67-68
Wilhelm Kata. Gondolatok a döntési keret és a fogyasztói magatartás összefüggéseiről a turizmusban. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 70-70
Pajrok Andor. A STRATÉGIAI VEZETŐI SZÁMVITEL ALKALMAZÁSÁNAK HATÁSA A FOGYASZTÓI ÉRTÉKELÉSEKRE A HAZAI SZÁLLODAIPARBAN A COVID-19 ELŐTT, ALATT ÉS AZT KÖVETŐEN. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 71-72
Törőcsik Mária. Fogyasztók a kontúrtalanná vált turizmus területén – elveszítettük a turistát, megnyertük az utazó embert = Consumers in the field of tourism that has become uncontoured - we have lost the tourist, and gained the traveler. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 81-82
Végi Szabina. Az új koronavírus (COVID-19) megjelenésének hatása a magyar lakosság turisztikai fogyasztói szokásaira: klaszterelemzés = The impact of new coronavirus (COVID-19) on the tourism consumption patterns of the Hungarian population: a cluster analysis. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 83-84
Merkl Márta. Élményközpontú food design éttermi kontextusban / Experience-oriented food design in a restaurant context. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... p. 92
Nagy Adrienne et al. A KREATÍV TURIZMUS FENNTARTHATÓ MEGOLDÁSAI: A SZABADULÓSZOBÁK PÉLDÁJA BUDAPESTEN. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 94-95
Behringer Zsuzsanna et al. Hagyomány és/vagy innováció: avagy komplex turisztikai termékfejlesztési terv egy Balaton közeli kisváros példáján keresztül vizsgálva. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 96-97
Káldi Emese et al. Nézd más szemmel a világot!: Attrakciófejlesztés a városi séták eszközével. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 98-99
Spiegler Patrícia et al. Turisztikai trendek és a desztináció imázs változásai Villány példáján. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 100-101
Behringer Zsuzsanna et al. MENNYIRE TUDNAK ÉS AKARNAK FELELŐSEN VISELKEDNI ÉS KÖRNYEZETTUDATOSAN VÁLASZTANI A MAGYAR FOGYASZTÓK A TURISZTIKAI UTAZÁSI DÖNTÉSEIK MEGHOZATALA SORÁN A VILÁGJÁRVÁNY KITÖRÉSÉNEK ÉS HÁBORÚS VÁLSÁGGAL IS MEGTERHELT IDŐSZAKA ÓTA?. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 102-104
Nagy Dávid et al. A biztonság szerepe a dunai szállodahajózásban. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 105-106
Gászné Bősz Bernadett et al. HOGYAN TOVÁBB?: AZ ÖRÖKSÉGTURISZTIKAI ATTRAKCIÓ-ÜZEMELTETÉS VÁLSÁGKEZELÉSI TAPASZTALATAI A DÉL-DUNÁNTÚLI VÁRAK PÉLDÁJÁN. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 109-110
Budai Eleonóra et al. A magyar turisztikai vállalkozások számviteli rezilienciájának vizsgálata a Covid-19 járvány idején. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 111-111
Farkas Jácint et al. Reziliencia = akadálymentesség? Vagy maradunk a „használhatatlan” rámpák keretei között? Ami reziliens, az akadálymentes is? = Resilience = accessibility? [Or do we stay within the confines of "unusable" ramps? Is what is resilient also barrier-free?]. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 112-114
Raffay Zoltán. A látogatottság-csökkenés diszkrét bája: érzékeny természeti területek demarketing-tevékenysége = The discreet charm of visitor decline: demarketing of sensitive natural areas. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 115-116
Hegedüs Sára et al. „A hozzáállás fontosabb, mint egy plecsni a falon” - A fenntarthatóság értelmezése és gyakorlata „Zöld szálloda” minősítéssel rendelkező és nem rendelkező szállodák esetében ["Attitude is more important than a certificate on the wall" - The interpretation and practice of sustainability in hotels with and without "Green Hotel" certification]. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 117-118
Dömény Balázs. Fogyasztói attitűdök vizsgálata a fenntartható turizmus területén = Research of consumer attitudes in the field of sustainable tourism. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 119-120
Aman E E et al. Impact of tourism marketing on economic sustainability of destinations. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... p. 121
Putzer Petra et al. Environmental, Social and Governance (ESG) Factors in Tourism - A bibliometric Analysis = Környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontok megjelenése a turizmus területén – egy bibliometrikus elemzés. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 126-127
KUMMITHA HARSHAVARDHAN REDDY. EXPLORE THE RESIDENTS’ PARTICIPATION IN TOURISM BASED SOCIAL ENTREPRENEURSHIP ORGANIZATION: EVIDENCE FROM TOURISM BASED SOCIAL ENTREPRENEURS CASES IN INDIA. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... p. 128
Kusumaningrum Sita Dewi. Destination branding research: A topic modeling analysis. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 129-129
Beták Norbert et al. Tourism students perceptions on intercultural online marketing. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 132-132
Kangai D et al. Country branding as a tool for tourism destination promotion in Kenya: literature review. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... p. 134
Csapó János et al. Seasonality researches in the context of smart tourism – evidence for an empirical research gap. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 135-135
Boros Kitti et al. The effects of virtual business events on attitudes and behavioural intentions of generation Z [A virtuális üzleti rendezvények hatása a Z generáció attitűdjére és viselkedési szándékára]. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 136-137
Behringer Zsuzsanna et al. Changes in tourist decisions in the shadow of the global crisis: or how travel preferences and consumer priorities evolved from the pre-Covid period through the restrictions, to economic recession. (2023) Megjelent: A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations an... pp. 139-140
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-02-14 15:08
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás